Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

autaako arbutin tuotteet ihon punoitukseen

Vierailija
19.01.2012 |

tai couperosa ihoon oikesti? Onko henkkoht. kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttanut, eikä ole yhtään mikään muukaan auttanut. Kuulemma voivat auttaa ns. kuumaan couperosaan joka siis on sellaista että iho on herkkä ja punoitus lisääntyy tai vähenee ihon ärsyyntymisen mukaan. Mulla taas kun on tasaisen punainen eikä yhtään herkkä iho, jossa vaan on paljon katkenneita verisuonia, niin ei siihen mitkään rasvat auta.

Onneksi hyvä meikkivoide hoitaa asian aamulla minuutissa piiloon :)

Vierailija
2/6 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttanut, eikä ole yhtään mikään muukaan auttanut. Kuulemma voivat auttaa ns. kuumaan couperosaan joka siis on sellaista että iho on herkkä ja punoitus lisääntyy tai vähenee ihon ärsyyntymisen mukaan. Mulla taas kun on tasaisen punainen eikä yhtään herkkä iho, jossa vaan on paljon katkenneita verisuonia, niin ei siihen mitkään rasvat auta. Onneksi hyvä meikkivoide hoitaa asian aamulla minuutissa piiloon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttanut, eikä ole yhtään mikään muukaan auttanut. Kuulemma voivat auttaa ns. kuumaan couperosaan joka siis on sellaista että iho on herkkä ja punoitus lisääntyy tai vähenee ihon ärsyyntymisen mukaan. Mulla taas kun on tasaisen punainen eikä yhtään herkkä iho, jossa vaan on paljon katkenneita verisuonia, niin ei siihen mitkään rasvat auta.

Onneksi hyvä meikkivoide hoitaa asian aamulla minuutissa piiloon :)

mulla kun ei nekään tunnu peittävän, vaan olen punakka koko ajan. ap

Vierailija
4/6 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on peitettävää paljon. Kun ammattilainen valitsee juuri oikean värin siitä ei ole edes pakko levittää koko naamalle arkisin, itsekin olen käyttänyt vain punoittavalle alueelle eli nenälle ja poskille. Eikä sitä edes silloin huomaa että on meikkiä.

Markettien meikeistä ei valitettavasti ole kunnon peittämiseen, ja monet peitepuikot ja voiteetkin ovat semmoisia että päivän mittaan lähtevät iholta pois. Joitain muitakin olen kokeillut jotka on olleet toimivia, Inglotilla oli joku riittävän peittävä nestemäinen meikkivoide ja Bottega Verdellä.

Vierailija
5/6 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai puhuttaisko ennemminkin herkästä atooppisesta ihosta. Mutta siis on tosi herkkä kuumalle ja kylmälle ja erilaisille ärsykkeille.

Minulla auttoi aikanaan jonkun verran tuo. Käytin kuuriluonteisesti alkuvuodesta aina kesään asti.

Nykyään iho ei punoittele yhtä herkästi ja käytän ihoa tasoittamaan itseruskettavaa silloin tällöin ja sitten ihan LUMENEN DOUBLE STAY meikkivoidetta. Sen nimeen olen vannonut jo yli 10v. Minulla se toimii.

Vierailija
6/6 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Arbutin auttoi silloin kun sitä jaksoi käyttää. Eli viikon käytön jälkeen punoitus oli selkeästi vähentynyt, mutta heti kun lopetti käytön punoitus palasi.

Pakko tähän hehkuttaa omaa suosikki-meikkivoidetta, Maybellinin Dream Satin Liquid! Sillä peittyivät jopa tuttavani psoriasisläiskät ja silti lopputulos oli luonnollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi