mä en käsitä mitä pitäis tehä että rahat riittäis
Ihan kamalaa, miettiä että rahaa ei ole ku 1e tilillä, bensa loppu ja lapsilisä on seuraava mitä tulee :/ Kuitenkin mies tienää 2000e/kk ja oma firma josta tulee lisätienestiä vaihtelevasti. itse olen hoitovapaalla ja omasta ruuasta ei voi tinkiä kun on raskaana, lapsi meillä ei nälkää nää
Kommentit (4)
Listaa kuukausittaiset menot tähän, niin laitetaan sitten kommenttiehdotuksia. Ja onks toi 2000 euroa miehen brutto vai netto?
puhu isännälle tilanteesta.... on selvää että kodinhoidon tuella ei ruokaa kauheasti ostella.... meillä on 5 henkinen perhe ja ollaan sovittu että minä hoijan ruuat ja isäntä muut.... mutta pakostakin hän joutuu välillä auttelee rahallisesti kun on ostettava jotain ylimääräistä.... vaatteita jen.... minä opettelin tähän kaikkeen pienen vihkon avulla jossa näin mihin rahat menee... toinen on tehdä pv kohtainen budjetti.... jonka yli ei voi ostella muutta kun tietoisesti.... stemppiä.....
oi miksi niitä lapsia pitää pukata lisää ja lojua kotona hoitovapaalla, kun ei rahat riitä?? Olisit menny töihin niin ei tarttis itkeä täälä.
lapsia kolme. Minä hoitovapaalla. Silti rahat riittävät ruokaan, vaatteisiin, harrastuksiin ym. perusmenoihin.
Mikähän teillä mättää? Me asumme kerrostalossa ja emme käytä autoa paljoa. Entä te?