Lue keskustelun säännöt.
Durogesic-laastarista
18.01.2012 |
Voiko laastarin pysymisen iholla varmistaa teipillä tai jollain suojakalvolla? Papalla on laastari ja joskus ne irtoaa itsestään.
Kommentit (3)
vaikka ihoteipillä.
Ei niiden mun mielestä kyllä pitäis itsestään irrota, paremmin pysyy ku teipit..
Ellei niitä raavita/revitä (silloin kannattaa laittaa kohtaan mistä eo yllä) tai ellei iho ole rasvainen (=ei pidä rasvata siitä kohti).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tärkeää on saada laastarin pinta ihoa vasten jotta lääkeaine pääsee imeytymään. Ei siis saa jäädä koholleen irti ihosta. Kuiva iho, ihokarvat poistettuna, rasvakudosta alapuolella että lääke imeytyy. Voi kokeilla käsivarteen "alli" kohtaan jos siellä pysyy paremmin kuin rintakehässä.
opsite-kalvolla vaikka.