Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nlalääkäri kirjoitti 1,5-v:n korttiin "itkee tutkittaessa"

Vierailija
18.01.2012 |

Onko siinä jotain tavatonta tai epäilystä herättävää, että puolitoistavuotias (jolla takana korvien huuhtelua ym) alkaa itkeä kun lääkäri alkaa kaivaa välineitä esiin ja lopettaa kun homma ohi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne lääkäritkin on. Ja voivat laukoa epäolennaisuuksia ja itsestäänselvyyksiä siinä missä muutkin ihmiset.

Vierailija
2/7 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaiseva merkintä, kaikki pilalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että huutaminen saa aikaan tärykalvojen punoitusta joka ilman itkua voisi olla merkki korvatulehduksesta.

Vierailija
4/7 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että puolitoistavuotias itkee tutkittaessa. Mutta tieto on olennainen siksi, että se vaikeuttaa esim. sydämen kuuntelua.

Tuli sellainen olo, että olit ottanut kommentista itseesi - ei kannattaisi.

Vierailija
5/7 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lääkärit välillä vaihtuvat ja seuraavankin lääkärin olisi hyvä tietää että lapsi kokemuksistaan johtuen itkee lääkärintarkastuksessa, ja että itku ei siis välttämättä johdu esimerkiksi taudista?

Vierailija
6/7 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, nyt meni mahikset lapsella päästä Harvardiin, ei voi mitään, sorry. Ratkaiseva merkintä, kaikki pilalla.

chattijuontajaksi tai ostos-tv:hen voi päästä vielä juuri ja juuri.

Vierailija
7/7 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tänään 1,5v neuvola ja kotona olen lapsen painoa mitannut ihan perus vaa'alla jossa lapsi seisoo (on todella hoikka, siksi olen itsekkin sitä seurannut). Nyt kun olisi pitänyt istua siinä vauva vaa'alla niin poika itki ja kapinoi. Minä sitten yritin ehdottaa että voisiko painon mitata sillä toisella, kun poika on tottunut seisomaan vaa'alla, niin lääkäri sanoi, että _ihan normaalia, että lapsi tässä toimenpiteiden aikana vähän itkee_. Itki myös kun katsottiin pituus.

Joten se on siis ihan normaalia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi