Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Ihan älyttömästi vaivaavat peräpukamat!

Vierailija
18.01.2012 |

Kauhea kutina ja selvät pukamat peräaukon seudulla. Ärtyneet myös ja punaiset. Kertokaa mikä apteekin tuote teille on auttanut! Niitä oli näköjään 10 eri vaihtoehtoa!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha niitä on kotona kärsiä, kertovat siellä mitä niille voidaan tehdä.

Vierailija
2/11 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perspanot, ei kutittanut sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorosuihkut. Siis vuoroin niin kuumaa ja niin kylmää vettä suihkulla pukamiin kuin reikä kestää muutaman kerran päivässä. Helpottaa olennaisesti jo muutaman päivän jälkeen.

Vierailija
4/11 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai noihin pukamiin pitäs jotain voidettakin olla..

Vierailija
5/11 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentolisalvaa on se.

Monissa niistä on kortisonia, ja sitä ei ilmeisesti suositella raskaana oleville, joten mulle ainoa vaihtoehto.

Tunturipurojen raikkautta peffaan niin kyllä se siitä!

(Muista myös juoda vettä, syödä kuituja ja pestä peppua että pysyvät loitolla kun ovat menneet.)

Vierailija
6/11 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scheriproctia saa reseptillä.

Vierailija
7/11 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILMAN RESEPTIÄ SAA Scheriproctia, suihkutusten lisäksi käytä tuosta yhdistelmäpakkausta: suppo+salva, muutaman päivän kuuri. Kyllä helpottaa!

Vierailija
8/11 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scheriproctia saa reseptillä.

Sitä saa kyllä ilmankin reseptiä.

Peräpuikko + voide -yhdistelmäpakkaus on paras. Molempia yhtaikaa, alkuun useamman kerran päivässä. Sitten suihkuttelua lämpimällä vedellä (kannattaa suihkutella vähän pidempään, minä suihkuttelin niin kuumalla kuin pystyin). Ja sitten pukamat pitäisi työntää takaisin, jos mahdollista.

Kuitupitoinen ruokavalio (tai esim. Vi-Siblin-kuituvalmiste) + mahdollisesti ulostetta pehmentävää lääkettä (Movicol tms.) pitämään uloste pehmeänä.

Näillä lääkkeillä minulla on lähtenyt pukamat muutamassa päivässä, nyt onkin ollut pitkän aikaa jo ilman pukamia (koputan puuta).

Vierailija
9/11 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on peräpukamat, jotka puolisen vuotta sitten hirtetty.

Minulla on auttanut täysin sokeriton ruokavalio. Niinä päivinä kun olen syönyt paljon sokeria, pukamat kutiavat ihan helvetillisesti. En pysty illalla nukkumaankaan tuon kutinan ja kirvelyn vuoksi. Muuten syön ihan suht terveellisesti tavallista kotiruokaa, välillä mätän kaksin käsin herkkuja.

Tuo syy on selvästi vähentänyt mättöpäivien määrää.

Vierailija
10/11 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pörrr rrööörr

Vierailija
11/11 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokeri pahenna hiivaa? Oiskohan hiiva ja pukamat ongelmien yhteinen syy. Mässäilen suklaata ja herkkuja valtavasti. Ummettus ei ole ongelma, melkeinpä liian löysä vatsa. Liikun paljon ja olen hoikahko. Taidan kokeilla Scheriproctia. Ap