Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisiko teidän n. 12v tyttö pukemaan tämän?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei todellakaan kouluun!!!

Vierailija
2/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukemaan, mutta ehkä Helsingissä on vähän liian aikuismainen meininki jo ihan pienillä. Päälle laitetaan tasan vain sellaisia, mitä muillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kokokin olisi sopiva meidän ekaluokkalaiselle :)

Vierailija
4/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tyttö 10. Just ja just suostuu kotipihassa olemaan haalarissa iltaisin.

Vierailija
5/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tyttö 10. Just ja just suostuu kotipihassa olemaan haalarissa iltaisin.

Millanen haalari teidän tytöllä on? Mitä kokoa?

Vierailija
6/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme että on kaupan, eihän kukaan esiteini toppahaalariin suostu pukeutumaan.

Vierailija
7/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalarissahan tuo on ulkona vedellyt viime viikot, kun lopulta alkoi kylmemmät kelit.

Näyttää käyttävän haalaria monetkin 10--12-vuotiaat helsinkiläisessä lähialakoulussamme. Ei kaikki kaupunkilaislapset ole pikkupissiksiä heti 7-vuotiaina... ;D

Vierailija
8/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalarissahan tuo on ulkona vedellyt viime viikot, kun lopulta alkoi kylmemmät kelit.

Minkäikäinen siis? Ja mikä haalari?

Vierailija
9/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun 10-12-vuotias käyttää haalari, niin minkälaisia muut vaatteet haalarin kanssa? Eli minkälaiset kengät, minkälaiset rukkaset ja hattu?

Vierailija
10/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöni itkisi jos ostaisin sille tollasen :-))

Vierailija
11/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotias pukeutuu.

Vierailija
12/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme että on kaupan, eihän kukaan esiteini toppahaalariin suostu pukeutumaan.

Vierailija
13/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitä pahaa tuossa on! :)

Vierailija
14/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti päättää, miten 12-vuotias pukeutuu.

Vierailija
15/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikaan olisi suostunut 12vuotiaana haalaria käyttämään,eikä olisi tullut mieleenikään käskeä.

Vierailija
16/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tyttö nyt 13v, mutta haalaria hän on käyttänyt viimeksi 1-2. luokalla.

Vierailija
17/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukemaan tuon päällensä 15 minuutin koiranulkoilutusreissulle jos ulkona olisi aivan kamala ilma ja ei kerta kaikkiaan mitään muuta lämmintä päällepantavaa olisi.

Vierailija
18/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alakoulun aineenopettaja ja korkeintaan 1.-2.-luokkalaisilla näkyy haalareita.

Kai lapsillakin on oikeus kiinnostua jonkin verran vaatetuksesta ja pukeutua ikätasoisesti, ja voin kyllä sanoa, että kaikista tapaamistani alakoululaisista (niitä on kaikissa opettamissani kouluissa yhteensä tuhansia) en muista nähneeni YHDELLÄKÄÄN 5.-6.-luokkalaisella haalaria! Ei niitä juurikaan näy enää kolmosilla tai nelosillakaan.

Valitettavasti eivät tuon ikäiset oikein enää käytä edes toppahousuja (niitä saisivat kyllä mielestäni takin kanssa käyttää).

Toki johonkin mökille tms. voi haalarin pukea (tosin en ymmärrä, miksei sielläkin käy ihan yhtä hyvin kaksiosainen), mutta en kyllä laittaisi tuon ikäiselle kouluun. - Mitä parempaa tai käytännöllisempää haalarissa muutenkaan muuten on kuin kaksiosaisessa talviasussa?

Vierailija
19/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen siis? Ja mikä haalari?

Kolme vuotta vanhemman veljen vanha haalari käytössä. Mahottoman tavallinen mutta käytännöllinen sellainen. Malli aikalailla samanlainen kuin tästä linkistä löytyvä, väri puna-musta:

http://www.travalle.fi/default/tuotteet/talvi-2011-mallisto-1907/1266-s…

Tyttö 11, täyttää 12 elokuussa.

Ja paheksuville mammoille heti tiedoksi: ei ole tarvinnut pakottaa haalaria pitämään ja meidän mukularaukat on tulleet vanhempiinsa, kun eivät ymmärrä sukupuolittaakaan rätei ja lumpui. ;)

Vierailija
20/34 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se 152 cm tavallinen pituus 12-vuotiaille? Itse aikanaan olin 11-vuotiaana 169,5 cm, ja en siitä onneksi paljoa kasvanut - minusta tuli 177 cm pituinen nainen. Tyttäreni täytti nyt joulun aikaan 13 v, ja on saman pituinen kuin nyt itse olen.

Tietenkin olemme keskimääräistä pitempiä, enkä edes

muista minkä ikäisinä olimme about 152-senttisinä. Minulta on hämärtyneet noi muistot, että minkä pituinen lapsi voisi olla minkäkin ikäisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi