Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omituisia ääniä kuultu ympäri maailmaa

Vierailija
18.01.2012 |

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tollanen jytinä ääni siitä lähti

Vierailija
42/77 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

testaavat pasuunoitaan, sillä kohta niiden äänten on kuuluttava koko maapallolla. Kuningasten Kuningas ja Herrojen Herra on pian palaava ja Hänen tulemuksensa on suuri yllätys useimmille.

Ei saa lähteä mihinkään tsekkaamaan jos kehotetaan tai sanotaan että Kristus on siellä tai tuolla. Ei saa uskoa ihmisten puheisiin. Tulossa on eksytyksiä: ihmetekoja, vääriä Messiaita, vääriä profeettoja.

Oikea loppu on kuin salamanisku. Enkelit hoitaa homman ja hakee meidät pois.

http://www.rapturechrist.com/swift.htm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyjen aikaa. Kyseinen ääni on vasta alkusoittoa sille sinfonialle, jonka tulemme kuulemaan korkeuksista aivan pian. Pidelkää kiinni kukkahatuistanne tädit sillä kohtaa huokaatte tosissanne että -ooh!

.. kukkahatun tilalle on varmaan syytä vaihtaa foliohattu! :D

Vierailija
45/77 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä nousee jotakin ylös. 21.12.2012 lähestyy, taas kuolee kalaparvia ja putoaa lintuja taivaalta, kuten vuosi sittenkin, alkaa viimeinen taistelu taivaan ja helvetin välillä. Uskokaa mua, pedon luku on ihmisen luku, ja jotakin meidän aiheuttamaamme nousee maasta ja putoaa taivaalta. Alle vuosi aikaa.

Vierailija
46/77 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna poikani meni ensin ulos, noin 8 aikaan aamulla. Kun menin vähän ajan päästä perässä hän osoitti minulle taivasta ja sanoi, äiti miksi tuo vihreä väri tekee ääntä.

Itse en ollut kuullu mitään, koska olin ollut sisällä. Väri eli valo, jota poikani osoitti oli tavaalla näkyvä aamun kajastus. Olisi sitä voinut vihreän väriseksikin sanoa.

Sanoin, että et sinä ollut mitään ääntä kuullut ja jatkoimme autolle.

Ihmettelin vain, että mitä ihmeen ääniä lapseni oikein oli kuullut.

Tulipahan mieleen.

Vierailija
47/77 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäistä, missä ne metsurien näköiset tyypit on metsässä, kohdassa 1.00 vasemmanpuoleista kaveria kuvataan hetki läheltä ja hän hymyilee ihan selvästi. Eli tosi pelottavaa juu. Huijausta koko homma.

Vierailija
48/77 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuita on ollu jo viime vuona.... kyl ne on jo todistettu, että ei oo feikki tai no voi olla myös feikkejä videoita, mut osa on aitoja ja tutkijat ei vielä oo osannu kertoa mitä ne on mut, esim amerikas niist on ollu uutisissa.

Vierailija
49/77 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(psykologinen silmä, oikeasti tuosta saa naurut seuraavalle viikolle. Mieskin repeili tuolle ja hän sentään on psykologi)

Tää ap on siitä loistava kun täällä noita ammattilaisia löytyy taustatiimiin aina just sille henkilölle joka puhuu puuta heinää =). Eli sun psykologimies nyt sitten repeilee sille idealle, että on epäilyttävää jos eläimellisen, petomaisen ja hirmukovan äänen kuullessaan ihmiset vaan seisoskelevat hiljaa ja myhäillen lapioihinsa nojaillen? JUST JOO. Älä nyt viitsi pitää ihmisiä tyhminä. Jos ihmiskunta oikeasti toiminsi noin, ei olisi koko ihmiskuntaa olemassakaan, se olisi syöty jo ajat sitten.

Se mies repeilee tuolle nimitykselle "psykologinen silmä" eikä tuolle ajatukselle! Voi apua! Ihan oikeasti jos luet pienellä ajatuksella tuon sulkutekstin niin tajuat itsekin.

Minä en ole psykologi, olen vain tyhmä tallinpitäjä joten minä saan naureskella ja "puhua puutaheinää" sen minkä kerkiän. Mies on kehityspsykologi.

Edelleen hän nauroi tuolle psykologiselle silmälle, koska se ei vain kuulosta millään tavoin luontevalta nimitykseltä.

Riittikö vääntäminen vai haenko ratakiskoa?

Vierailija
50/77 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi seurata ihmisten itsepetosmekanismeja ihan livenä. Ja sekin on tullut selväksi että ihmismieli tosiaankin pystyy melkoiseen itsepetokseen. Kuinkas muuten sattuikaan että kaikkiin näihin videoihin on sattunut juuri se ihmeellinen viilipytty, jota ei hemmetinmoiset örinät ja äänitehosteet hätkäytä tai ihmetytä pätkääkään.

Vierailija
51/77 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enivei, missä on ip-lehtien linkki, en löytäny ko. juttua?

Vierailija
53/77 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ei pysty feikkaamaan youtubea varten.

Vierailija
54/77 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut tuollaisen äänen sekä työkaverini toisella paikkakunnalla viime vuoden puolella. Kuulimme sen samana iltana samaan aikaan.

Ja tämä ääni kuului Oulussa ja lähikunnassa.

Vierailija
55/77 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä näitä ilmiöitä on ollut pitkin maapalloa?

Vierailija
56/77 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

revontulten ääni. Sen minä tunnen, vaan todellakin kuin joku rautainen jyräisi..., kuten tuossa aloittajan laittamassa linkissä kuuluu.

Vierailija
57/77 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa ne maan navat nyt vaihtaa polariteettiaan ja magneettikentät muuttuu, onhan vuosi 2012 ja napaisuuden muutosta on pohdittu jo kauan...

Vierailija
58/77 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa nojailuvideossakin oli ihan selvästi jotain mörköjen ärjyntää yritetty matkia. On se nyt säälittävää että kun mitään ei tapahdu ja Jeesus ei vaan tule, joudutaan keksimään tällaisia. Sama kuin se muka pyörätuolista noussut joka oli niin feikki kuin vaan voi olla ja aikuiset ihmiset ympärillä näytteli että ihme oli muka tapahtunut. Ja näytteli huonosti, kaikista näki ettei kukaan oikeasti uskonut kun se nainen nosteli koipiaan kuin hevonen korkkareissaan.

Vierailija
59/77 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri puolilta maailmaa. Ja ne vaikuttaa ihan normi-ihmisiltä, samoin kommenteissa moni sanoo että kuuli samanlaista ääntä samalla seudulla.

Ei ne kaikki voi olla feikkejä tai häiriintyneitä.

Vierailija
60/77 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuului jo 80-luvulla Ihmemiehen jaksossa, missä MacGyver eksyi vuorille ja metsään. Siellä selvisi, että joku soitti sitä ääntä magnetofonilta vanhasta hylätystä rahtilaivasta jossain poukamassa.

Eli huijausta on tuo ääni, ja sen on Ihmemies todistanut jo lähes 30 vuotta sitten! Kyllä MacGyver on ammattimies, hän tietää ja saa selville tällaiset asiat!