Lue keskustelun säännöt.
Mä oon ollut tosi yllättynyt havaittuani, että äitiys on joillekin merkkiurheilua
12.11.2005 |
Eli " hyvä äiti" ostaa lapselleen tietyn merkkiset vaatteet ja tarvikkeet. Pikku taapero on onnellisen tietämätön siitä, onko sillä päällä halpa kirppishaalari merkkiä mitä lie vai uudenkarhea Reimatec tms. must-haalari...
Kommentit (23)
että jotkut lähtevät ulkomaille pari kertaa vuodessa EIKÄ viikossa ;)
-24
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse ostin lapselleni ekaksi haalariksi Reimatecin, koska olin täältä sivustolta lukenut, että sellainen haalari on ja joku sitä hyväksi kehui. Toiseksi haalariksi mies kävi kaupasta hakemassa Travallen puvun. Hyviä haalareita ovat molemmat olleet.
Jokaisella on asioita, jotka tuottavat mielihyvää. Jotkut lipittävät viiniä ruoan yhteydessä, toiset tilaavat monia lehtiä, jotkut lähtevät ulkomaille pari kertaa viikossa, joku haluaa syödä joka päivä gourmee-ruokaa tai mässyttää irtokarkkeja ja jotkut nauttivat SHOPPAILUSTA!
Minä ostan lapselleni paljon uutta enkä yleensä käy kirppareilla. (en ole oikein löytänyt sieltä mitään..) Shoppailu on MINUN tapani rentoutua enkä ymmärrä mitä vikaa siinä on, sillä budjettiani en koskaan ylitä, en käytä luottokortteja ja talouteni on muutenkin kunnossa. Minun hermoni lepäävät kun saan rauhassa kulkea pitkin kauppoja ja katsoa vaatetankoja.
Ja mikä pahinta, TOTTAKAI minä nautin siitä kun ihmiset katsovat ainokaistani hymyillen. Tottakai olen iloinen, kun ihmiset kommentoivat tytärtäni ja hänen nättejä vaatteitaan; siitä tulee minullekin hyvä mieli. Minun silmääni miellyttää " huoliteltu" ulkonäkö, mutta en silti koskaan, missään tilanteessa ole arvostellut niitä, jotka pukevat lapsensa eri tavalla, koska jokainen tavallaan.
Mutta miksi teillä on sitten oikeus haukkua minua? Luuletteko tosiaan, että huoliteltu ulkonäkö ja pinnallisuus kulkee käsikädessä? Miksi juuri teidän tapanne pukea lapsenne on oikea? Hieman avarakatseisuutta ja suvaisevaisuutta!