voiko hiivaa olla päänahassa?
jos on hiivatulehduksiin taipuvainen?
Kommentit (6)
olla missä vaan kehossa.
Jos päänahka kutiaa ja raavit verille, niin kyllä sinne hiivakin helposti tiensä löytää
-että kehoterapeutti!!:)))
ensinnäkin sun vuosien shampoiden ja hiustuotteiden jämät. kaikki mitä olet käyttänyt, niin osa imeytyy päänahan läpi. elimistö yrittää tietysti työntää niitä pois kaikin tavoin. tämä sotku haisee pahalle vuosien mittaan. mulle sanoi yksi kehoterapeutti, että myös streptokokki voi iskeä tähän sotkuun. siispä, osta urtekramin shampoita ja anna päänahkasi poistaa kaikki kemikaalit. joo, ensin rasvoittuu ja tulee hirveää töhnää ulos. sitten puhdista elimistöäsi levällä, ota esim prukillinen chlorellaa. juo paljon ja ota joku puhdistuskuuri, esim se detox. lähtee hiivatkin. laitan joskus päänahkaan piparminttuun uutettua auringonhattua ja annan vaikuttaa, raikastaa. saa s-marketista
[/quote]
-että kehoterapeutti!!:)))
Olin huonossa kunnossa ja sairaudet kolkutteli ovella. kävin funktionaalisella puolella ja sain hyvät ja toimivat neuvot. lisäksi multa otettiin analyysit, että mitä kehossa on tai mitä puuttuu. korjasin sitten tilanteen ja hoidin itseni kuntoon ja voin erittäin hyvin. tiesitkö, että keho yrittää hakeutua homeostaasiin ihan automaattisesti? lue vaikka kirja "Totuus kosmetiikasta" ja kasva naiseksi
Hilseilee? Kutiaa vain? Olisko psoriasis, se voi olla myös pelkästään päässä?
Kokeilepa sellaista että pesun jälkeen huuhtelet hiukset ja päänahan viimeiseksi etikkavedellä jota et enää huuhdo pois.
ei ole edes minulla vaan mun miehellä, ei kutia, hilseilee joskus vähän, mutta oireena on lähinnä hiivan tms epämiellyttävä haju päänahassa
ap
ensinnäkin sun vuosien shampoiden ja hiustuotteiden jämät. kaikki mitä olet käyttänyt, niin osa imeytyy päänahan läpi. elimistö yrittää tietysti työntää niitä pois kaikin tavoin. tämä sotku haisee pahalle vuosien mittaan. mulle sanoi yksi kehoterapeutti, että myös streptokokki voi iskeä tähän sotkuun. siispä, osta urtekramin shampoita ja anna päänahkasi poistaa kaikki kemikaalit. joo, ensin rasvoittuu ja tulee hirveää töhnää ulos. sitten puhdista elimistöäsi levällä, ota esim prukillinen chlorellaa. juo paljon ja ota joku puhdistuskuuri, esim se detox. lähtee hiivatkin. laitan joskus päänahkaan piparminttuun uutettua auringonhattua ja annan vaikuttaa, raikastaa. saa s-marketista