Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko hiivaa olla päänahassa?

Vierailija
18.01.2012 |

jos on hiivatulehduksiin taipuvainen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin sun vuosien shampoiden ja hiustuotteiden jämät. kaikki mitä olet käyttänyt, niin osa imeytyy päänahan läpi. elimistö yrittää tietysti työntää niitä pois kaikin tavoin. tämä sotku haisee pahalle vuosien mittaan. mulle sanoi yksi kehoterapeutti, että myös streptokokki voi iskeä tähän sotkuun. siispä, osta urtekramin shampoita ja anna päänahkasi poistaa kaikki kemikaalit. joo, ensin rasvoittuu ja tulee hirveää töhnää ulos. sitten puhdista elimistöäsi levällä, ota esim prukillinen chlorellaa. juo paljon ja ota joku puhdistuskuuri, esim se detox. lähtee hiivatkin. laitan joskus päänahkaan piparminttuun uutettua auringonhattua ja annan vaikuttaa, raikastaa. saa s-marketista

Vierailija
2/6 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla missä vaan kehossa.

Jos päänahka kutiaa ja raavit verille, niin kyllä sinne hiivakin helposti tiensä löytää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-että kehoterapeutti!!:)))

ensinnäkin sun vuosien shampoiden ja hiustuotteiden jämät. kaikki mitä olet käyttänyt, niin osa imeytyy päänahan läpi. elimistö yrittää tietysti työntää niitä pois kaikin tavoin. tämä sotku haisee pahalle vuosien mittaan. mulle sanoi yksi kehoterapeutti, että myös streptokokki voi iskeä tähän sotkuun. siispä, osta urtekramin shampoita ja anna päänahkasi poistaa kaikki kemikaalit. joo, ensin rasvoittuu ja tulee hirveää töhnää ulos. sitten puhdista elimistöäsi levällä, ota esim prukillinen chlorellaa. juo paljon ja ota joku puhdistuskuuri, esim se detox. lähtee hiivatkin. laitan joskus päänahkaan piparminttuun uutettua auringonhattua ja annan vaikuttaa, raikastaa. saa s-marketista

[/quote]

Vierailija
4/6 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-että kehoterapeutti!!:)))

Olin huonossa kunnossa ja sairaudet kolkutteli ovella. kävin funktionaalisella puolella ja sain hyvät ja toimivat neuvot. lisäksi multa otettiin analyysit, että mitä kehossa on tai mitä puuttuu. korjasin sitten tilanteen ja hoidin itseni kuntoon ja voin erittäin hyvin. tiesitkö, että keho yrittää hakeutua homeostaasiin ihan automaattisesti? lue vaikka kirja "Totuus kosmetiikasta" ja kasva naiseksi

Vierailija
5/6 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilseilee? Kutiaa vain? Olisko psoriasis, se voi olla myös pelkästään päässä?

Kokeilepa sellaista että pesun jälkeen huuhtelet hiukset ja päänahan viimeiseksi etikkavedellä jota et enää huuhdo pois.

Vierailija
6/6 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole edes minulla vaan mun miehellä, ei kutia, hilseilee joskus vähän, mutta oireena on lähinnä hiivan tms epämiellyttävä haju päänahassa

ap