Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Demarien kannatus olisi ihan eri luokkaa, jos ei tuota Lipposta olisi
17.01.2012 |
valittu ehdokkaas? Melkein kuka muu olis ollu parempi.
Kommentit (4)
demareita. En nyt. Paavo on vanha seistsemänkymppinen hapannaama.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta nyt demariäänet menee Haavistolle tai Väyryselle. 2 kierroksella ainakin muulle kuin Niinistölle.
aamupuuroja tytöilleen.
valittu ehdokkaas? Melkein kuka muu olis ollu parempi.
Alue: Aihe vapaa
Mutta nyt demariäänet menee Haavistolle tai Väyryselle. 2 kierroksella ainakin muulle kuin Niinistölle.