Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosta 1,5 v ja aloin käyttää vihkisormustani uudestaan, olenko hullu?

Vierailija
17.01.2012 |

En kestä tätä yksinäisyyttä ja sormus tuo mulle turvaa ja ajattelen sitä käyttäessäni ex-miestäni. Meillä on yhteinen lapsi mutta ei minkäänlaista suhdetta ollut eron jälkeen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko kuvailla, MITEN se tuo sinulle turvaa...?

Vierailija
2/9 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yritän hahmottaa asiaa esim. vertauskuvalla. Itse uskon Jeesukseen, mutta ei se krusifiksi seinällä minulle turvaa tuo.

Olen myös eronnut, ja ainoa syy, miksi laittaisin sormuksen on se, että voisin teeskennellä olevani varattu, jottei tietyt miehet häiritsisi.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttua sinkkua käyttää vasemmassa nimettömässä sormusta, toinen eronnut 25 ja toinen 10 vuotta sitten. Toinen on vielä mun miesystävän ex ;)

Itse en käytä, koska en ole kihloissa enkä naimisissa, vaikka olenkin ollut.

Vierailija
4/9 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/9 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katso taaksesi menneeseen

Tuli on palanut tuhkaksi

Anna kuolleiden jäädä näin

Nyt aika on - mene eteenpäin

Vierailija
6/9 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea mennä eteenpäin kun on menettänyt niin paljon.

ap

Vierailija
7/9 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä haikaile hyvän menetetyn miehesi perään. Ehkä et saa koskaan "yhtä hyvää", mutta varmasti sinulla on jossain vaiheessa juuri sinulle sopiva mies, ja sitten ihmettelet, miksi vietit niin monta vuotta haikaillen menneen perään, elettyä aikaa kun ei takaisin saa.

Kyllä mullekin ystävät hoki, että päästä jo irti menneestä. Mutta enpä tietenkään uskonut :(. Mutta, parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Vierailija
8/9 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vasemmassa nimettömässä, niin kyllä, olet säälittävä.

Mutta jos vaan sormuksena"muiden joukossa", jossain toisessa sormessa niin ok. Itse mietin mitä tehdä vanhalle kihlasormukselle (en siis ole ko. miehen kanssa enää yhdessä), kun oli aika kallis ja siinä on 5 timanttiakin..

Vierailija
9/9 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä laitoin hääkuvat kansioon. Kymmeneen vuoteen en ollut niitä sinne saanut ja nyt sain. On tääkin outoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme