Miksi jotkut ei hikoile spinningissä ollenkaan
vaikka tunti on raskas ja ohjaajankin naama punottaa?
Kommentit (8)
Olen tosin huomannut, että tunneilla on monesti naisia, jotka on tosi tällättyjä, eivät pidä vastuksia kovilla ja löysäilevät koko ajan. Lähtevät tunnilta melkein suihkunraikkaina. Kai se on vaan joku juttu, että on olevinaan hienoa harrastaa ja kun niitä liikakiloja ei ole, niin ei ole tarvetta rehkiä.
Eivät malta polkea kovalla vastuksella istuen lihaksia kasvattaen.
Minä hikoilen kuin sieni, mutta esimerkiksi saunassa en hikoile koskaan.
kertoa myös kilpirauhasongelmista ja yleisesti siitä, ettei aineenvaihdunta oikein toimi.
kertoa myös kilpirauhasongelmista ja yleisesti siitä, ettei aineenvaihdunta oikein toimi.
Itse olen ikihoikka ja aineenvaihdunta toimii liikaakin, silti en hikoile, vaikka liikun miten kovasti. Lihasta en saa kasvamaan, olen jäntevä ja kuivakka. Mutta hiki ei vaan virtaa.
Minä en hikoile. En sitten millään. Ainut hiki, jota tuotan on adrenaliinihiki (kun esim. joudun esiintymään tiukassa paikassa).
Ja minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta.
Olen kunnonkohotusryhmässä, jossa personal trainerin avulla, oikeilla sykkeillä kohotetaan kuntoa. Siellä ei pysty löysäilemään. Silti en ikinä hikoile. Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. Itseasiassa minulla ei ole koko rauhasta ollenkaan.
melkein koskaan vaikka liikkuisin itseni kuinka puhki tai vaikka olisi kuinka helle. En ainakaan niin paljoa, että se näkyisi selkeästi päälle päin. En ole koskaan hikoillut. Jotkut eivät vaan hikoile helposti.
Deodoranttiakaan en oo koskaan käyttänyt kun ei tartte, en haise kumminkaan.