Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näinhän se on, kun ei ole päässyt erosta yli ja jää katkeruutta

Vierailija
17.01.2012 |

ja tulee kateutta, niin silloin ammutaan kovilla. pidetään itsestä ääntä. jos on sujut ja sinut, niin ei tosiaan vois vähempää kiinnostaa eksän asiat, totesi joku. ja kyllä sitä toivoo eksälle hyvää ja uutta perhettä ja uutta puolisoa!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on edelleen jollain lailla katkera erosta, siitä on kuitenkin kohta jo 10 vuotta. Vielä jaksaa välillä natkuttaa exänsä hoidoista ja mitä kaikkea ne uudet miehet on sille tehny. Olen sille monta kertaa jo napakasti, että hittoako se sen persettä enää kutittaa, jos exä saa nenilleen, niin riemuitse ennemmin (no ei ehkä oikein sekään, mutta parempi vaihtoehto kuitenkin). Nykyään antaa jo asioiden olla, tai ei ainakaan ääneen niistä puhu.

Oma exäni on uuden onnensa löytänyt. Itse en uudesta naisesta tykkää yhtään, mutta ei mun tarvi sen kanssa onneksi seurustellakaan :) Hyvä vaan, jos exällä elämä pyyhkii hyvin, ei oo mun asia.

Vierailija
2/2 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on edelleen jollain lailla katkera erosta, siitä on kuitenkin kohta jo 10 vuotta. Vielä jaksaa välillä natkuttaa exänsä hoidoista ja mitä kaikkea ne uudet miehet on sille tehny. Olen sille monta kertaa jo napakasti, että hittoako se sen persettä enää kutittaa, jos exä saa nenilleen, niin riemuitse ennemmin (no ei ehkä oikein sekään, mutta parempi vaihtoehto kuitenkin). Nykyään antaa jo asioiden olla, tai ei ainakaan ääneen niistä puhu. Oma exäni on uuden onnensa löytänyt. Itse en uudesta naisesta tykkää yhtään, mutta ei mun tarvi sen kanssa onneksi seurustellakaan :) Hyvä vaan, jos exällä elämä pyyhkii hyvin, ei oo mun asia.

vain hyvällä tavalla välittää ex-naisestaan, että harmittelee sen kohtaamia huonoja miehiä ja toivoo hänelle hyvää jatkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän