Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen juttu mikä akassa vituttaa

Vierailija
17.01.2012 |

on sen vininä miten se pykkää ja tiskaa päivät pitkät.

Kokeilimpa nyt oikein ajanottokellon kanssa, kauanko menee astianpesukoneen täyttämiseen ja tyhjentämiseen, samoin pyykinpesukoneen ja kuivurin täyttöön ja tyhjentämiseen.

Että kehtaakin inistä.

Kokeilkaapa tekin joskus, kännyköissä on ihan hyvät sekkarit.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vininä lähinnä tarkoita sitä että hänen tehtävänsä kotona ovat tylsiä, eikä sitä että ne ovat kohtuuttoman raskaita tai niiden kanssa on kauhea kiire että ehtii. Eipä taida paljon sympatiaa mieheltä saada ;)

Vierailija
2/8 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppohan toi on ratkaista: otat nuo tehtävät itsellesi kun ne sinulta noin näppärästi käyvät

ihmeellistä että sun täytyy vinistä vauvapalstalle tällaisista asioista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihoikkona lakanat ja pyyhkeet?

Vierailija
4/8 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silitit paidat?

Vierailija
5/8 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesemään paistinpannun ruokailun jälkeen (itse siis ruuanlaiton lisäksi siivoan muuten ruokailusta aiheutuneet astiat koneeseen, tavarat jääkaappiin jne...), niin pesee kyllä, mutta sitten sanoo, että eihän tuossa nyt kauaa mennyt, miksen tehnyt sitä itse. Olen yrittänyt selittää, että kyse ei olekaan siihen käytetystä ajasta, vaan siitä pienestä avusta ja vaikka vaan kauniista eleestä tai kiitokseksi siitä, että emäntä oli taas tehnyt sellaista ruokaa, jota voi syödä niin että nälkä lähtee.

Onko tämä miehille jotenkin vaikea ajatus käsittää, että voi olla edes vähän joskus avuksi, jos toinen osapuoli kokee, että aina saa itse tehdä kaiken? Ja ihan riippumatta siitä monta sekuntia siihen menee.

Vierailija
6/8 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaili niitten kysymyksiin, avitti läksyissä, selvitti, riitoja, vastasi puhelimeen kun ukko ei osannut tulla länsiväylää pitkin kotiin ja veikö roskat välillä?

Ja mikähän se kolmas titutus on?

Vierailija
7/8 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa vaikka kahden viikon ajan kaikki ne kotityöt, jotka ovat tähän asti olleet vaimon tehtävänä. Katsotaan, vitisetkö sen jälkeen. Ja katsokin, että hoidat niitä tasan yhtä paljon kuin vaimo tekee, eikä niin että astiavuoret kasaantuu ja pyykkiä ei pestä kuin sitten kerran tuona aikana.

Miesten sokeus kotitöiden tarpeellisuudelle on uskomaton.

Vierailija
8/8 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sä vaan tarkota, että sun vaimo aina tiskaa ja pyykkää teillä? Miten se onkin suostunut tuollaiseen? Aika epeli kyllä olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän