Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käyttänyt sisustussuunnittelijaa keittön suunnitteluun?

Vierailija
17.01.2012 |

Meillä on hyvin haastava keittiö. Se ei ole aivan miniatyyri, mutta pienehkö. Ilman muutamaa harmillista muuttamatonta seikkaa sinne mahtuisi meille tarpeeksi kaappeja ja tasoja.

Kun kuitenkin nämä mainitut seikat ovat totta ja muuttamattomia, keittiöfirmojen "suunnittelijat" ovat aivan voimattomia ja kädettömiä. He eivät myöskään tarjoa mahdollisuutta mittatilauskaapistoihin tai yksilöllisiin osiin näissä paikoissa.

Olen ajatellut, että ainoa toivoni on kohta joku Innon Mikko tai vastaava. Täytyyhän niitä olla muitakin kuin se Mikko?

Kerro kokemuksesi, ja auta näin osaltasi meidän keittiöpulmaamme.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin lapsen huoneen sisustuksessa häntä, aivan loistava. On tuttu myös MTV3-pientäpintaremonttia ohjelmasta.

Vierailija
2/12 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon suunnitellut itse oman minikeittiöni Ikean osista; joitain joutui vähän kustomoimaan. Hyvin toimii. Ulkopuolista suunnittelijaa en osaisi käyttää, mutta on kai noita ja kannattanee pyytää ainakin tarjouksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhassa 50-luvun talossa. Ollaan suunniteltu sisustus itse. Käytössä vanhoja umpipuisia kalusteita ja suurkeittiön rosteritavaraa. Ei ihanteellisesti toimiva, koska rahaa ei ihan nappiratkaisuun ole. Mutta viihdytään.

Itse etsisin sisustussuunnittelijaa varmaan vaikka netistä. JOku pieni yritys, jolla mahdollisesti kontakteja puuseppiin itselläkin, jotka voisivat toteuttaa vaikeimmat kohdat.

Vierailija
4/12 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä keittiötä sillä silmällä ja kolmisen vuotta yrittänyt itse suunnitella sitä. Ja tänä aikana teettänyt 5 keittiösuunnitelmaa eri keittiöfirmoissa. Omat suunnitelmat ovat olleet parhaat.

Ei vaan mene perille noille nämä meidän erikoisuudet ja tilan reunaehdot. Tarvitsisin ihmistä, jolla on näkemystä yli oman firman vakiotuotteiden ja mahdollisesti yhteyksiä paikkoihin, jossa voidaan muokata tai tehdä mittatilausosia.

Vierailija
5/12 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ensin itse mitä haluat. Anoppi teetätti keittiönsä puusepällä eikä tullut edes kalliiksi. Kivitason hän tilasi Virosta.

Vierailija
6/12 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai joku muu? Täytyyhän piirustukset olla, ja toiminnoille paikat.

Vierailija
7/12 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai leveydeltään kapeampia, vai mitä kummallista mittatilausjuttua tarvisit?

Vierailija
8/12 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen! Suunnittelee kyllä aivan loistavasti ja nuorekkaasti ja nimenomaan asiakkaan halujen mukaan ei omiensa :D

www.sisustuslinne.com

Vierailija
9/12 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai leveydeltään kapeampia, vai mitä kummallista mittatilausjuttua tarvisit?

näin lyhyesti on vaikea selittää, mutta keittiön rakenteelliset ratkaisut ovat melko haastavat. Ja ylimääräisiä toimintoja joudutaan laittamaan keittiöön, esim. pyykinpesukone. Ja keittiöön olisi mahduttava pieni pöytäkin. Ja keittiöstä on käynti pihalle. Sen lisäksi siellä on esijääkaappi, eli kylmäkomero sellaisena ulokkeena, joka on rakenteellinen niin, ettei sitä voi poistaa ja joka on arkkitehtuurisestikin säilyttämisen arvoinen.Yksi savupiippu, joka menee vinoon. pellit sivusta, ja niiden olisi mahduttava aukeamaan. Ym ym.

Vierailija
10/12 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/12 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän s eolisi minun kotini ollenkaan jos päästäisin jonkun muun mestaroimaan.

Vierailija
12/12 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylin tai värien/kuosien valintaan.

Tarvitsen arkkitehti-nokkelainsinöörimäisen oivalluksen/oivalluksia, jotta tilaan saadaan kaikki tarvittavat toiminnot, tarpeeksi säilytystilaa ja tasoa ja arkkitehtonisesti mielenkiintoiset ja toiminnalliset rakenteet säilytettyä. Meidän kotimme on rakennettu 50-luvulla, joten voitte kuvitella, että jokainen hyllypuolimetrinen on suuri asia.

Eihän s eolisi minun kotini ollenkaan jos päästäisin jonkun muun mestaroimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme