Sievisen exän ja nyxän välit poikki! LINKKI
Mikököhän tätä Susannaa oikein vaivaa? Mari on antanut Susannan mielestä julkisuuteen muka kommentteja pojista? Mihin juttuun tämä Susanna oikein viittaa? Toivottavasti ei ainakaan viikonvaihteen IS-juttuun.
Luin nimittäin viikonloppujen IltaSanomista ko. Marin haastattelua ja ihastuin nuoren naisen elämänasenteeseen ja -tyyliin. Eikä hän pojista "antanut kommentteja": totesi vain uusperheeseen kuuluviksi myös Janin pojat aiemmasta avioliitosta ja kertoi, miten hienosti asiat on vuosien aikana saatu aina järjestettyä ja sovittua Janin ex-vaimon kanssa. Siis kehui ja kertoi vain hyviä asioita! Kertoi miten hienoja isoveljiä pojat pienille tytöille ovat olleet.
Alkaa tämä katkeroituneen Susannan harjoittama lynkkaus-mentaliteetti olemaan jo sairasta...
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1478253/susanna-ingerttila…
"Susanna Ingerttilä (ex-Sievinen) avautuu väleistään ex-miehensä Jani Sievisen vaimoon Mari Sieviseen.
Susanna Ingerttilä on elänyt omaa elämäänsä eronsa jälkeen Jani Sievisestä. Yhteishuoltajuus on käytännön järjestelyjen puolesta toiminut, mutta yksi asia on muuttumaton: Susannan mukaan välit uuteen vaimoon ovat poikki.
– Uusperheissä on omat haasteensa, mutta en ymmärrä, miksi Marin täytyy antaa mitään kommentteja julkisuuteen koskien minun ja Janin lapsia. He ovat hyvin vihaisia tästä asiasta. Mitään välejä minulla ei ole Marin kanssa koskaan ollutkaan. En halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan, enkä ole ollutkaan.
Jotain hyvää kuitenkin uusperheen ja omansa järjestelyissä hän näkee:
– Lomat olemme pystyneet sopimaan Janin kanssa hyvin."
Kommentit (32)
koskaan mitään vastannut toimittajien kysymyksiin lapsista niin tuskin sekään olisi Susannan mielestä yhtään parempi. Silloin haukkuisi ettei välitä yhtään lapsista...
koskaan mitään vastannut toimittajien kysymyksiin lapsista niin tuskin sekään olisi Susannan mielestä yhtään parempi. Silloin haukkuisi ettei välitä yhtään lapsista...
Ei häntä kiinnosta tuoda lapsia iltapäivälehtiin.
Australiassa kaikki talvet Janin treenin vuoksi. Susanna eli Janin kanssa ajan, jolloin Jani oli huippu-urheilija ja se elämä on oikeasti puolisolle helvetin rankkaa. Huippu-urheilijan puoliso on käytännössä totaali yksinhuoltaja ja urheilijan huoltaja. En todellakaan kadehdi! Elämä pyörii vain ja ainoastaan tuon urheilijan mukaan eikä muilta mitään kysytä. Siihen on sopeutuminen.
Marilla ei ole hajuakaan mistään tuollaisesta.
Mukavahan se oli Sussun lekotella altaalla poikien kanssa ja nauttia aterioita valmiista pöydästä. Kyllä se nyt varmana voitti Nummelan hirsilinnassa siivoilemisen. Koko perhe oli kuitenkin samalla mantereella ja koki yhdessä asioita. Noilla reissuillahan oli mukana yleensä aina myös Janin isä ja/tai äitikin. Eli ei se lasten ja miehen hoitaminen nyt ihan pelkästään Susannan vastuulle jäänyt. Siinähän sai ilmaisen kaukomatkan ja kaikki laitettiin luonnollisesti perheen isin urheilijauran laskutukseen.
Mieluummin minä olisin Australiassa koko perheen voimin vaikka koko vuoden, kuin pyörittäisin yli 250 päivää vuodessa työnsä vuoksi matkustelevan miehen "kanssa" lapsiperheen arkea, käytännössä siis yh:na.
Ja mitä olen Janin uraa nyt aktiiviurhelijauran jälkeen seurannut, kyllä se meno on ihan yhtä hektistä nykyäänkin. Mieshän esim. valmentaa ja kuvaa jatkuvasti montaa tv-sarjaa. Ei niitäkään juttuja kotoa käsin toteuteta.
Ylipäätään. Joku ö-luokan julkkis.
mieleeni on jäänyt joku Susannan haastattelu Janin huippu-urheiluajoilta, jossa Susanna kertoi Janin nukkuvan ÄÄNIERISTETYSSÄ huoneessa jottei pienten lasten itku häiritse. Eli Susanna on hoitanut lapset ja kodin ja joutui sitten tyhjän päälle kun oli mennyt allekirjoittamaan avioehdon.
ei ymmärrä eikä osaa kieltä kunnolla ja on tällä hetkellä miehensä siivellä elävä elätti. Ei sellaisessa asemassa olevalla ihmisellä ole tilaisuutta puhua esimerkiksi puolisoonsa liittyvistä epäkohdista, kun on puolisonsa hyväntahtoisuuden varassa.
Siis Marihan tekee tällä hetkellä suomalaista loppututkintoaan ja käy vakituisesti myös töissä sairaanhoitajana. Enemmänhän Mari tienaa kuin vaikkapa Susanna koko avioliittonsa aikana, Susanna kun oli 150%sti kotirouva/kotiäiti ja eli ihan rehellisesti sanottuna miehensä siivellä.
Susannan ammattinahan oli olla missi (siis ei mikään), ja ei liene yllätys kenellekään ettei Susannan ulkonäöllä niitä sen alan hommia sitten avioliiton aikana riittänytkään...
Lisäksi, jos haastattelija kysyy Marin perheestä, olisi todella moukkamaista ja emotionaalisesti kieroa jättää miehen aiemman liiton lapset kokonaan mainitsematta. Kaikki se vähä mitä itse olen Marin nähnyt kommentoineen, on ollut aina yltiöpositiivista ja asiallista.
Mä edelleen tahtoisin nähdä mitä pahaa se Mari muka on pojista sanonut? Kukaan ei ole vieläkään kertonut...!
lasten elämää esim. kuinka tapaamiset on sovittu jne.
Kuinka moni haluaa, että exän nyksä kertoo iltapäivälehdessä, miten miehen lasten tapaamiset on sovittu? Hei haloo, se ei kuulu Marille pätkän vertaa eikä hänen kuulu kommentoida asiaa.
Ajattele, jos sinun exäsi nyksä kommentoisi sinun ja exäsi tapaamissopimuksia julkisuudessa!!!!
Ei tulisi mieleenikään mennä huutelemaan moisia asioita muille. Mieheni ja hänen exänsä sopimukset lapsista ja kuinka sopimukset on aikaansaatu on heidän välinen asia eikä minulla ole mitään oikeutta alkaa niistä julkisesti huutelemaan.
t. äitipuoli
Australiassa kaikki talvet Janin treenin vuoksi. Susanna eli Janin kanssa ajan, jolloin Jani oli huippu-urheilija ja se elämä on oikeasti puolisolle helvetin rankkaa. Huippu-urheilijan puoliso on käytännössä totaali yksinhuoltaja ja urheilijan huoltaja. En todellakaan kadehdi! Elämä pyörii vain ja ainoastaan tuon urheilijan mukaan eikä muilta mitään kysytä. Siihen on sopeutuminen. Marilla ei ole hajuakaan mistään tuollaisesta.
Mukavahan se oli Sussun lekotella altaalla poikien kanssa ja nauttia aterioita valmiista pöydästä. Kyllä se nyt varmana voitti Nummelan hirsilinnassa siivoilemisen. Koko perhe oli kuitenkin samalla mantereella ja koki yhdessä asioita. Noilla reissuillahan oli mukana yleensä aina myös Janin isä ja/tai äitikin. Eli ei se lasten ja miehen hoitaminen nyt ihan pelkästään Susannan vastuulle jäänyt. Siinähän sai ilmaisen kaukomatkan ja kaikki laitettiin luonnollisesti perheen isin urheilijauran laskutukseen. Mieluummin minä olisin Australiassa koko perheen voimin vaikka koko vuoden, kuin pyörittäisin yli 250 päivää vuodessa työnsä vuoksi matkustelevan miehen "kanssa" lapsiperheen arkea, käytännössä siis yh:na. Ja mitä olen Janin uraa nyt aktiiviurhelijauran jälkeen seurannut, kyllä se meno on ihan yhtä hektistä nykyäänkin. Mieshän esim. valmentaa ja kuvaa jatkuvasti montaa tv-sarjaa. Ei niitäkään juttuja kotoa käsin toteuteta.
Ei ole lekottelua. Voisin avautua oikein kunnolla mutta en viitsi. Van sellainen ihminen ymmärtää sen elämän, joka on itse ollut samassa tilanteessa. Älä siis huutele asioista, joista sinulla ei ole hajuakaan.
Ei ole sanonut mitään pahaa mutta on kommentoinut lasten elämää esim. kuinka tapaamiset on sovittu jne.
Kuinka moni haluaa, että exän nyksä kertoo iltapäivälehdessä, miten miehen lasten tapaamiset on sovittu? Hei haloo, se ei kuulu Marille pätkän vertaa eikä hänen kuulu kommentoida asiaa.
Ajattele, jos sinun exäsi nyksä kommentoisi sinun ja exäsi tapaamissopimuksia julkisuudessa!!!!
Ei tulisi mieleenikään mennä huutelemaan moisia asioita muille. Mieheni ja hänen exänsä sopimukset lapsista ja kuinka sopimukset on aikaansaatu on heidän välinen asia eikä minulla ole mitään oikeutta alkaa niistä julkisesti huutelemaan.
t. äitipuoli
Haloo? Missä ja milloin Mari muka on tuollaista kommentoinut? Mitä Mari on sopimusten aikaansaamisesta tms. sanonut? Edelleen olen jotakin linkkiä tai edes suoraa lainausta vailla...
Taitaapa ex-vaimo kytätä Marin puheita kuin piru raamattua ja tahtoo nähdä ja kuulla vain sen, mitä omassa kieroutuneessa päässään kuvittelee.
Ja tottakai ne lasten tapaamiset ja niistä sopimiset kuuluu myös Marille jos ne tapaamiset toteutetaan myös Marin kodissa. Mari on poikien äitipuoli, Mari on poikien siskopuolten äiti, Mari on poikien isän vaimo, Mari kuuluu poikien elämään tahtoi rouva Susanna sitä tai ei. Taitaa Susannaa harmittaa kun näkee Janin onnellisena ja exän perhe-elämän toimivan. Mari vaikuttaa ihanalta ja erityisesti henkisesti tasapainoiselta ja itsevarmalta naiselta, en sinänsä ihmettele että Jani moisen elämänmuutoksen tahtoi aikanaan tehdä.
ja holhoavaa sanoa, että välit ovat kunnossa, jos ne eivät olekaan. Mutta totuutta tuskin tietää ketkään muut kuin asianomaiset itse. Kuka puhuu totta, kuka ei.
ei ymmärrä eikä osaa kieltä kunnolla ja on tällä hetkellä miehensä siivellä elävä elätti. Ei sellaisessa asemassa olevalla ihmisellä ole tilaisuutta puhua esimerkiksi puolisoonsa liittyvistä epäkohdista, kun on puolisonsa hyväntahtoisuuden varassa.
Siis Marihan tekee tällä hetkellä suomalaista loppututkintoaan ja käy vakituisesti myös töissä sairaanhoitajana. Enemmänhän Mari tienaa kuin vaikkapa Susanna koko avioliittonsa aikana, Susanna kun oli 150%sti kotirouva/kotiäiti ja eli ihan rehellisesti sanottuna miehensä siivellä.
Susannan ammattinahan oli olla missi (siis ei mikään), ja ei liene yllätys kenellekään ettei Susannan ulkonäöllä niitä sen alan hommia sitten avioliiton aikana riittänytkään...Lisäksi, jos haastattelija kysyy Marin perheestä, olisi todella moukkamaista ja emotionaalisesti kieroa jättää miehen aiemman liiton lapset kokonaan mainitsematta. Kaikki se vähä mitä itse olen Marin nähnyt kommentoineen, on ollut aina yltiöpositiivista ja asiallista.
Mä edelleen tahtoisin nähdä mitä pahaa se Mari muka on pojista sanonut? Kukaan ei ole vieläkään kertonut...!
miten te jaksatte ottaa jonkun toisen ihmisen elämään näin tietävänä kantaa, vaikka ette taatusti tiedä perheiden ja näiden yksityisten henkilöiden elämästä yhtään mitään. Ja jos tiedätte, niin sitä suuremmalla syyllä en tulisi tänne kommentoimaan ja kertomaan. Tässä nyt lähinnä viittaan kommentteihin, missä sanotaan, että Susanna on tällainen, Jani tällainen ja Mari tällainen. Meillä täällä av:lla tuskin on todellista kuvaa heistä tai heidän elämästään. Olisi kyllä viisainta ihan jokaisen heistäkin olla antamatta mitään haastatteluja yhtään mihinkään. Niin minä tekisin, varsinkin jos välit ei olisi kunnossa.
Odotelkaas jokunen vuosi, kun Marin lapset kasvavat ja Mari oppii Suomea kunnolla.
Voi tietenkin olla, että Mari pelkää Janin tekevän hänelle samoin mitä teki Susannalle, Jani vie lapset biologiselta äidiltään.
Älkää kuvitelko eron sattuessa, että Jani antaisi Marin ja hänen yhteisten lasten muuttaa Marin mukana Marin kotimaahan.
Sen lauluja laulat kenen leipää syöt.