Millä todennäköisyydellä saisimme nykyisen keittiön kalusteet myytyä?
Remppa tulossa emmekä haluaisi heittää kaatopaikalle puisia kaapinovia. Ovet ovat aikanaan teetetyt ja hyvässä kunnossa.
Kommentit (7)
Me saatiin keittiöstä vanhoine koneineen 120 euroa (jotkut virolaiset osti). Itse purettiin, eikä tarvinnut kuljettaa kaatikselle ja maksaa jätemaksuja. Erikseen myytiin melkein uusi jääkaappipakastin, vanhat koneet meni kaappien kanssa.
Meille tosin kaatis ei ollut seuraavakaan vaihtoehto, oltais viety kierrätyskeskukseen jos ei olis mennyt huutiksessa.
Me saatiin keittiöstä vanhoine koneineen 120 euroa (jotkut virolaiset osti). Itse purettiin, eikä tarvinnut kuljettaa kaatikselle ja maksaa jätemaksuja. Erikseen myytiin melkein uusi jääkaappipakastin, vanhat koneet meni kaappien kanssa. Meille tosin kaatis ei ollut seuraavakaan vaihtoehto, oltais viety kierrätyskeskukseen jos ei olis mennyt huutiksessa.
Kuinka iso keittiö teillä oli?
ap
Remppa tulossa emmekä haluaisi heittää kaatopaikalle puisia kaapinovia. Ovet ovat aikanaan teetetyt ja hyvässä kunnossa.
Jos siistit, niin joku voi halvalla ostaa mökille tms.
Epäröidään maalausjälkeä kun ovissa on yksityiskohtia. Ja jos maalautetaan ne niin se vasta tulee kalliiksi.
ap
menevät ihan hyvin, kun ajoissa alkaa myymään. Meille on ostettu mökille kierrätysliikkeestä jonkun vanhat kokopuiset keittiökalusteet, ja ottaisin kotiinkin paljon mieluummin samanlaiset kuin nykyiset lastulevykammotukset...
kun et pistä hirveätä hintaa. Ja jos ei mene, niin kierrätyskeskus kyllä ottaa.
Itse sain enolta umpipuiset (mänty), jotka maalasin valkoisiksi. Poistin lakat maalinpoistoaineella ja kittasin ja tasoitin kolot. Oli siinä aikamoinen työ, mutta verrattuna mdf-levyn hintaan.. kyllä kannatti..
Tuskin niistä paljon mitään saatte, mutta ainakin itselleni tuli mukavampi olo, kun sain keittiön kiertoon eikä tarvinnut kaatopaikalle itse viedä. Saimme keittiöstä 5e.