Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampere Tesoman neuvola

Vierailija
17.01.2012 |

Miten ihmeessä joku voi olla niin ärsyttävä ihminen kuin tuon neuvolan terkkari? T L

Haloo, eikö työn kuvaan kuulu empatia ja ystävällisyys ollenkaan?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole vaan siitä että hoitaja on ärsyttävä vaan siitä ettei ap natsaa toisen kanssa, sille tuskin taas voi mitään koska ap.lla se vika on itsessään.

Vierailija
22/25 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikeen voi ymmärtää väärin kun lasku tulee postiluukkuun heti seuraavana päivänä. Soitin sinne keskusäitiysneuvolaan josta lasku tuli ja reklamoin laskua. Ei voineet tehdä mitään. Soitin kaupungille ja eivät voineet tehdä mitään. Loppujen lopuksi joku kuluttajansuoja hoiti asian ja sain hyvityslaskun. Jouduin moneen paikkaan soitteleen koska en halunnut laskua maksaa kun kuuluu saada maksuton ultra. Eikä ollut ainoa asia jonka kys trvhoitaja sössi vaikken siellä montaa kertaa käynytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kyseinen henkilö ei enää ole siellä vaan on siirretty muualle.

Vierailija
24/25 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä joku minua kokonaan tuntematon voi oikeasti väittää. että vika on minussa? Niinkuin aloituksessa yritin sanoa, olen tavallinen kaikkien kanssa toimeen tuleva. Ja silti saan tätöseltä epäystävällisen ja kalsean kohtelun. Arvatkaa olenko miettinyt onko minussa jotain vikaa. Sitten olen tullut siihen tulokseen että ei, olen tehnyt kaikkeni. Täti vaan ei sovi asiakaspalveluun.

Vierailija
25/25 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä voisi pyytää vaihtoa Marja-Leenalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä