Tampere Tesoman neuvola
Miten ihmeessä joku voi olla niin ärsyttävä ihminen kuin tuon neuvolan terkkari? T L
Haloo, eikö työn kuvaan kuulu empatia ja ystävällisyys ollenkaan?
Kommentit (25)
Se ei voi olla sama täti jolla kävin.. mutta eihän siellä muitakaan lähellä eläkeikää.. Tosin pahimmat sielä mun mielestä olikin ne (vastavalmistuneet) itteensä täynnä olevat pimut jotka puhuu kun toisaikaselle.
Jaa miksi ei vois olla sama? Sata kertaa mieluummin ottaisin nuoren kuin vanhuksen.
eipä ne lapsettomat nuoretkaan osaa hommaansa, vanhemmalla on edes kokemusta vuosien takia.
Neljännessä raskaudessa jouduin tuolle tyypille kun muutettiin. Kolme aikaisempaa myös samassa nlassa mut eri terkalla. Tämä ko. vanhempi rouva laittoi minut ihan ensimmäiseksi maksulliseen ultraan vaikka sanoin että käyn vain maksuttomat. Jouduin lopulta pyytämään kuluttajansuojahlön hoitamaan asian kun kaupungin kauttakaan ei löytynyt apua. Neuvolahan ei ole ns. pakollinen kun pari kertaa, että saa sosiaalietuudet hoidetuksi ja niinpä kävinkin vaan pari kertaa lääkärin vastaanotolla siellä. On järkkyä kun sellasia ihmisiä pidetään työssä asiakaspalvelussa. Ja ihmettelen kuinka hän itsekkään pystyy tekemään sitä työtä kun ilmiselvästi inhoaa asiakkaitaan. Kamala tapaus :(
Ammattitaito ei ole iästä kiinni. Jokaisessa ammatissa on työnsä heikommin ja paremmin osaavia iästä riippumatta. Myös se tuleeko asiakkaiden kanssa toimeen vai ei on luonne eikä ikäkysymys.
Alkuperäinen puhui ikävästä käytöksestä eikä iästä.
Neuvola lähettää maksulliseen ultraan? Hä? Eihän se neuvolalta ole pois, neuvola nimenomaan lähettää asiakkaita maksuttomaan ultraan..
Ettet ole vähän ymmärtänyt jotain väärin?
Tolle tädille (TL) mennessä alkaa ahdistaa jo aina ennen rappusia. Yleensä haen alakerran Valintatalosta suklaata ja tsemppaan itseäni sen voimin pahan mielen aina tuottavaan neuvolakäyntiin.
Hih, ostat makeaa vastapainoksi neuvolatantan happamuudelle? :-D
Sitten näkee teitä naisia maha pystyssä ja th inhoo teitä, koska edustatte sitä mistä hän on jäänyt paitsi.
jos menee aivan sukset ristiin niin voit vaihtaa neuvolaa kun vaan pyydät
terkkarin oli se Marja-Leena eli ei sama, josta tässä taidetaan puhua. Ikää oli jo reippaasti, mutta tosi miellyttävä ihminen ja mukava. Ei pahaa sanaa sanonut. Aika rauhallinen ja hiljainen, mutta perusjutut hoiti ja olo oli turvallinen hänen "huomassaan".
En tunne kyseistä terveydenhoitajaa enkä alkuperäistä kirjoittajaa, joten en lähde heitä kommentoimaan. Joku kirjoitti siitä, että terveydenhoitajalla pitäisi olla omia lapsia ymmärtääkseen odottajia ja lapsiperheitä. Tuo ajatus on aivan vääristynyt. Ei syöpälääkärin tarvitse sairastaa syöpää tai diabeteshoitajan potea diabetesta.
Hyvä terveydenhoitaja on ammatti-ihminen, joka ammattitaitonsa ja sosiaalisten lahjojensa ansiosta pystyy hoitamaan työnsä.
Meidän lastenneuvolan terkkarilla ei ollut miestä eikä lapsia, mutta Maijan luokse oli aina mahtavan kiva mennä!
Eli ihan normaali vahinko tapahtunut.
Kai kerroit neuvolassa että sait laskun? Ehkä hän olisi voinut hoitaa asian?
Olen kaksi raskautta kyseistä neuvolaa käyttänyt, enkä kyllä nyt edes keksi kenellä nuo nimikirjaimet olisivat? Mulla oli KJ ja pari kertaa tää Marja-Leena, ei pahaa sanottavaa kummastakaan. Nyt lapsien käynnit hoitaa KM. Ei valittamista.
Tiedän tapauksen, mutta sehän jää jo pian eläkkeelle. Tsemiä siihen asti!
Henkilöstä kannattaa tehdä valitus ylemmälle taholle. Luulen tietäväni, kenestä on kyse ja olen harvinaisen samaa mieltä kanssasi. En asu Tesomalla mutta olen ollut hänen asiakkaansa toisessa neuvolassa.
Mun mielestä sillä täytyy olla ainakin vielä pari vuotta eläkeikään joten sen odottaminen kestää vielä kauan. Eletään toivossa, että se vaihtaa neuvolaa tai jää sairaslomalle.
Kuiva nipottaja, kysyin kerran ja sanoi ettei ole naimisissa eikä omia lapsia. NO sellainehan tosiaan ymmärtää odottajia... Menis johonki seniilineuvolaan.
taitaa olla samasta tyypistä kysymys...
Itse olen kolmen raskauden aikana viimeisen 11vuoden aikana käynyt siellä, mutta en ilmeisesti ole törmännyt samaan terkkariin?!
Old lady... Sattuman oikusta äitiysneuvolassa. Yritetään kestää!