Mies kun ei tee kotitöitä..
Niin minäkään en tee sen eteen mitään. Osa-aikatyössä itse, mies kokopvätyössä. Pyytelee laittamaan lempiruokaansa, ompelemaan housuja, odottaa pyykkinsä olevan viikattuna kaapissa..
hankkikoot toisen kotiorjan,sillä nyt tuli loppu. Minä en ikinä edes omaa aikaa saa ja silti tarvitsee olla ilmainen siivooja. Ei onnistu enää. Peskööt omat pyykkinsä ja ommelkoot housunsa. Jos minä en saa mitään takaisin, niin lopetan myös antamisen. Kiitos.
Kommentit (4)
mies on kokopäivätyössä, sinä et. Joten olet velvollinen hoitamaan kotia lusmuaikasi. Melko laiska olet.
TheMan
En tiedä miten pitkää päivää teet, mutta itse käytän mielelläni sen ns. ylimääräisen ajan niin että pesen pyykkiä, siivoilen ja laitan ruoan. Kun ei tarvitse kodista ja ruuasta huolehtia niin on ilta kivemmin yhteistä aikaa.
Tajusin, kun se pudotti lehden lattialle sohvan viereen, vilkaisi ympärilleen ja huhuili minua viereisestä huoneesta siivoamaan sotkuja. Hänen sotkujaan.
Ei se vieläkään tee mitään ennen kuin on pakko. Jos sille tulee vaikka veli käymään, en keitä kahvia, en etsi puhtaita kuppeja tms. vaan annan miehen pärjätä yksin. Enkä kanna niitä tarjoiluja pois kyläilyn jälkeen (voin kertoa, että neljättä päivää maitokannussa pöydällä lilluva maito haisee kamalalta).
Mutta nyt minun vapaa-aikani on omaani, ei vapaan ajan mahdollistamista miehelle.
Niin ja me molemmat olemme kokopäivätöissä, minulla pitempi työmatka
Jompi kumpi alkaa pitämään puolisoaan itsestään selvyytenä.