Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän 6-10-vuotiaiden lasten kaverit tekevät, kun ovat teillä kylässä?

Vierailija
17.01.2012 |

Ja mikä sinusta on ok, ja mikä ei. Kysyn tätä siksi, kun miehen kanssa ollaan niin eri linjoilla. Minä passitan lapset aina ulos, tai kehotan menemään lasten huoneisiin leikkimään. En yhtään halua, että lasten kaverit notkuvat olohuoneessa tai lojuvat sohvilla kuunnellen koko ajan meidän aikuisten juttuja ja tai tulevat katsomaan meidän kanssa telkkaria. Tai kulkevat koko ajan perässä leikisti vakoilemassa meitä aikuisia. Eri asia, jos joku on kutsuttuna tai yläkylässä, mutta tarkoitan nyt näitä ex tempore-vierailuja.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä leikkivät yleensä zhu zhu hamstereilla tai pet shop eläimillä. eivät seuraa minua tai miestäni eivätkä salakuuntele. en hyväksy sellaista. olohuoneessa voivat katsoa jonkin aikaa televisiota jos tulee hyvä lastenohjelma, mutta muuten viettävät aikansa lasten huoneissa!

Vierailija
22/23 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä on kyllä huusholli täynnä lapsia yleensä kun tulen töistä. Tulisin hulluksi, jos he vilistäisivät miten sattuu ja notkuisivat vieressäni tai sohvalla makaillen. Meillä ollaan kyllä aikalailla omissa huoneissa. Siitä olen jonkun kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että koti on kaikkien koti, niin se on meidän vanhempienkin. Lapsilla on oikeus olla kavereiden kanssa, ja heillä onkin sitä varten omat huoneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä suurin osa tuonikäisistä ei vielä liiku yksin ulkona. Joten vierailut on aina sovittu etukäteen kaverin/kavereiden vanhempien kanssa. Joskus mennään sitten porukalla ulkoilemaan. Meillä vieraat ja omatkin saavat olla kaikkialla kodissamme. Ysödään vaan keittiössä, sisäfudista/lätkää pelataan vaan lasten huoneessa jne. mutta oleilu on sallittu kaikkialla.