Kaieknlaista on tullut vastaan, mutta nyt ei osaa auttaa kaveria.
Kaverille soitettiin Dna:lta ja tarjottiin vuoden määräaikaista sopimusta liittymätyypistä X, kaupan päällisiksi 4kk kuukausimaksu puoleen hintaan. Kaveri otti sen, niin onkohan nyt mahdollista vaihtaa tota liittymätyyppiä?? Normaalistihan Dna:lla pystyy vaihtaa 4 krt vuodessa ja maksutta. Mutta mitenkähän mahtaa olla tässä tilanteessa.
Ja toinen asia. Saako sim kortin vaihdettua esim Dna kaupassa sellaseen micro-sim korttiin, kun nykyinen puhelin vaatiikin sellaisen?
Kommentit (4)
luultavasti tarjouksen ehtona on että liittymätyyppiä ei tarjousaikana vaihdeta. Kortin saa vaihdettua liikkeissä, tietenkin.
Kyllä DNA:lla aika usein onnistuu liittymän vaihdot vaikka olisi määräaikaisista sopimuksista kysymys. Yleensä sieltä itsekin tarjotaan jotain toisenlaisia liittymiä.
Dna:n myymälään vaan vaihtamaan tuota sim-korttia
Tottahan sillon kertoisin itse potevani moista ongelmaa. Enkä ollut tosta micro kortin saamisesta niinkään varma et saako sen tosiaan liikkeestä suoraan, vai pitäskö tilata jotenkin. Eipä oo ite tarvinu moiseen perehtyä. Samanmoinen korttihan tuo on kun muutkin, puolet pienempi vaan.
onneani, ja tiedustella jos joku olis viisaampi kuin minä, Kaverin tietämättä. Olis ehkä saanut jo tänään kerrottua kuinka asia on. Kaveri kyllä on huomenissa itse soittamassa asiasta. Tuo peevelin asiakaspalvelu kun meni kuudelta kiinni.