Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesätyö jossa saa olla ulkona?

Vierailija
17.01.2012 |

Olen opiskelija, mutta sen verran vähän tehnyt oman alan opintoja että kesäduuni voisi tänä vuonna olla vielä mitä vain. Haluaisin duunin jossa saa olla ulkona. Onko kellään hyviä ehdotuksia/kokemuksia??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puutarhajuttu, hautausmailla on usein kesätyöläisiä esim

Vierailija
2/5 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä parhaimmillaan lyhyehkö työpäivä. Saat hyvännäköiset reidet, jos jakoreitillä on paljon kerrostaloja ilman hissiä ;)

Rusketus kiva bonus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut yhden kuukauden hautausmaalla töissä, tylsää oli mutta ulkona sai olla. Sateinen kesä oli, joten kukkia ei tarvinnut niin kastella.

Yhden kesän olin kaupungin puutarhatöissä, kunnostumme leikkikenttiä, siis kasvipuolta ja nurmikkoa. Tykkäsin siitä enemmän kuin hautausmaasta.

Monena kesänä olen olläut myös mansikkapellolla, kitkemässä, istuttamassa ja poimimassa...kovaa hommaa, työasennot huonoja. Mutta alussa on aina ihana syödä mansikoita....nam. palkka on matala, mutta jos on hyvä mansikkakesä ja olet näppäräsorminen, niin kyllä hyvänä päivänä voi saada hyvätkin tienestit, sain yläasteikäisenä 8h päivänä jopa 70e.

Vierailija
4/5 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoja mitä edelliset eli jokin puutarhajuttu ja postinjakaja. Sit ulkohommaa ois myös torimyynti.

Vierailija
5/5 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työhommat vaihteli, välillä oli roskankeruutakin, jätesäkki ja roskapihdit. Sai paljon liikuntaa ja tapasi ihmisiä.

Yhden kesän olin puutarhamyymälässä myyjänä töissä. Ulkona oltiin koko päivä, mutta sadesuojakoppi ja kahvinkeittopiste löytyi kyllä. Kivaa työtä, hyvin harvoin pahantuulisia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi