Jos sinä karistaisit 35 kiloa, niin paljon painaisit?
Kommentit (54)
25kg, olen jokin aika sitten painanut 38kg ja se oli jo niin kamalaa etten ikinä enää haluaisi olla normaalipainon alapuolella. Nyt olo on hyvä ja kroppa hyvä.
ja pituutta 174 cm. aika riuku taitaisin olla. ;-D
24 kg painaisin...en siis olisi enää elossa, koska olen 178 cm pitkä :).
Painaisin 13kg jos nyt otettaisi 35kg pois,huh.
eli vähemmän kuin meidän ekaluokkalainen...
Se on aikas vähän 170-senttiselle ihmiselle.
47 kg. Ihan liian vähän. Pituuteni on 169cm.
Paskan marjat olisi liian vähän. 47 kiloa on sinulle paljon kauniimpi ja sopivampi paino kuin nykyinen 72kg. Vähän turhan kevyt joo, mutta 72 kiloa on ihan turhaa läskiä, senkin possuämmä.
Vittusoikoon, otsikko oli 35 eikä 25 mitenkä mokasin. Eli vittuvie painat 82 kiloa, ja väität että 47 olisi muka liian vähän! :D LOL, ton kokosena laardiperseenä kannattais kyllä vähän koittaa harrastaa esim. kävelemistä ja kasviksia.
Vaikka painaisi 150kg, niin silti 47 kg on liian vähän tuon pituiselle ihmiselle.
Ja mikä ihme vaivaa aikuista (?) ihmistä, jonka on pakko tulla aukomaan päätään jollekin palstalle. Toivottavasti myötähäpeään ei voi kuolla...
joka kaiketi tuon yhden vastaajan mielestä olisi sopivampi paino minulle kuin nykyinen 67kg. Olenhan vain 165cm. Enpä koe itseäni lihavaksi vaikka kuinka väittäisitte :).
joka kaiketi tuon yhden vastaajan mielestä olisi sopivampi paino minulle kuin nykyinen 67kg. Olenhan vain 165cm. Enpä koe itseäni lihavaksi vaikka kuinka väittäisitte :).
Aika pulska olet, no se on hyvä että ruoka maistuu.
Aika pulska olet, no se on hyvä että ruoka maistuu.
Pyylevähän tuo, pulska. Teet tosin nyt oletuksen että nuo kilot on ruualla hankittu, ei pullalla ja karkeilla, joka kuulostaa uskottavammalta. Pikkupullukat on meinaan ainaa hirveän kärkkäitä puolustelemaan liikakilojaan.
olis menny hieman överiksi:)