Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV mamman profiili !

Vierailija
17.01.2012 |

-Nauttii päästessään paheksumaan ääneen muiden tekemisiä . kommentoi jokaiseen tämän palstan juttuun jotain idioottimaista tyyliin, oletpas turhamainen jne

- on hiekkalaatikon super-hyper-äiti, tietää aina kaiken

-Imetys fanaatikko . Saa jutuillaan kaikki nuoret äidit ottamaan stressiä imetyksestä ja täten itse aiheuttaa jutuillaan sen että osa äideistä ei imetysstressin takia pysty imettämään

-Absolutisti. Jo muutama siideri viikossa tekee alkoholistiksi. Ja raskaana ollessa ja imettäessä ei missään nimessä saa ottaa tippaakaan mitään, sehän vaurioittaa lapsen lopullisesti

-Naapuri kyttääjä: millähän rahoilla nuo naapuritkin talonsa rakensivat, uravanhempia,jotka jättävät lapsensa heitteille päiväkotiin. Kyllä jokaisen pitäisi olla kotiäiti

-Marttyyri äiti jolle lapsi on koko maailman napa. Millään muulla ei ole enää koskaan väliä. Ja jos joku ei ajattele tällä tavalla, leimaa hänet huonoksi äitiksi (miksi hankit lapsia jos et niistä halua huolehtia, kyllä alle 8 vuotiaan paikka on kotona )

-On huonosti koulutettu , mutta kuvittelee että lähihoitaja on hyvinkoulutettu ( mutta olenhan minä jotain opiskellut..)

-Antaa lapsiensa nimeksi Jessica-Nicoliina ja Julius Nicolaos tai muuta täysin naurettavaa

-Lukee juorulehtiä esim Seiskaa ja spekuloi tällä palstalla Jutta Jussilan uudesta miehestä yms tärkeästä

- Pukeutuu huonosti tai ei välitä ollenkaan vaatteista. Hänen mielestään ”rumat ne vaatteilla koreilee” ja kauppaan pukeutuminen (muuhun kuin verkkareihin tai tuulipukuun) on turhamaista ja naurettavaa, itse käyttää Tarjoustalon ja Cittarin halpavaatteita vuodelta 1980. Lapset kulkevat koulussa, kaupassa, joulujuhlissa ja synttäreillä Puuha-Pete collegeasuissa kun ne ovat niin mukavia ja vaatteet eivät merkitse mitään

-ei meikkaa ja kadehtii kauniimpia. Katsoo Huippumalli kilpailua ihan innoissaan mutta toisaalta tyrmää kaikki meikkaavat naiset itsekkäiksi ja turhamaisiksi, itse kelpaa miehelleen ”luonnollisena” tai ainakin vakuuttaa itselleen asian olevan niin ja kuvittelee että miehet pitävät enemmän luonnollisista naisista (huom. kuvittelee)

-Kadehtii kaikkia joilla menee paremmin. Ja ilmoittaa sen selvin sanoin tällä palstalla. Paremminkoulutettu on uraohjus, itseään paremmin toimeentuleva on pyrkyri ja rahan perässä juoksija jne. Vain hän itse on täydellinen äiti

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehta av-mamma:

- Ei imetä ollenkaan, jotta pääsee heti vauvan ollessa 2 viikkoinen tuulettumaan ja viettämään miehen kanssa laatuaikaa.

- Vie lapsen vuoden ikäisenä hoitoon, vaikka on itse kotona. Näin sen takia, että lapsi tarvitsee virikkeitä ja kotona hoidetut lapset ovat hitaammin kehittyneitä.

- Panostaa omaan ulkonäköönsä eli ts. omaa räiskyvän punaisen kananpersetukan jota pitää käydä leikkaamassa viiden viikon välein ja ylipitkät kotkamaiset rakennekynnet, joita pitää myöskin huollattaa.

- Lapsille pitää olla tietyn merkkiset vaatteet, kuten Ticet to heaven ja sitten haukutaan täällä palstalla niitä, jotka pukevat lapsensa esim. Cirafiin tai Lassieen.

Vierailija
2/11 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- muurhainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin olevani just sellanen :) Ykskään kohta ei uponnut.

En hankkis sinuna tosta profiloinnista ihan ammattia kuitenkaan.

Vierailija
4/11 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- nukuttaa lapsensa päiväunille ulos (ainoa oikea tapa tämäkin)

- täysimettää ainakin puolivuotiaaksi, ja syyllistää kaikki ne äidit, jotka eivät näin toimi

- tekee kaikki lastenruuat itse, eikä lämmitä niitä mikrossa ettei tule säteilyä

- ja se on varmaa, että oma mies ei ikinä tule pettämään tai jättämään

Vierailija
5/11 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lasten vaatteista. Eikö ne pidä jokaisen palstamamman mielestä olla niitä mitälienee ihmemerkkejä vai olenko käsittänyt jotain väärin? Jatkuvastihan täällä niistä keuhkotaan.

Vierailija
6/11 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koskaan lähde Kanarian-lomalle. Eikä edes tilauslennolle.

Vierailija
7/11 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lasten vaatteista. Eikö ne pidä jokaisen palstamamman mielestä olla niitä mitälienee ihmemerkkejä vai olenko käsittänyt jotain väärin? Jatkuvastihan täällä niistä keuhkotaan.

Omasta pukeutumisesta kuuluu tinkiä äitinä, mutta lapsella on Reimatec.

Vierailija
8/11 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on lapsen pakastamista, siellä on eläimiä jotka pahoinpitelevät lapsia, lapsivarkaita eikä hän itsekään ulkona nuku. Sulla on nyt mennyt vähän sekaisin nämä jutut. Johtuisikohan siitä, että itse et koskaan nukuta lasta ulkona... ;)

- nukuttaa lapsensa päiväunille ulos (ainoa oikea tapa tämäkin)

- täysimettää ainakin puolivuotiaaksi, ja syyllistää kaikki ne äidit, jotka eivät näin toimi

- tekee kaikki lastenruuat itse, eikä lämmitä niitä mikrossa ettei tule säteilyä

- ja se on varmaa, että oma mies ei ikinä tule pettämään tai jättämään

Vierailija
9/11 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska silloinhan lapsen toivoo menevän taivaaseen ja kuka nyt lapsensa kuolevan haluaisi. Ai niin ja Moloa ei saa lapselle laittaa. Nimikin sen jo kertoo.

Vierailija
10/11 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hän tietää miten teinejä kasvatetaan. Ja Nico-Petteri ei ainakaan saa pelata K7-peliä alaikäisenä.

Vierailija
11/11 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tuomitsee siltä istumalta kaikki salarakkaat ja pettäjät ja toivottaa nopeaa eroa.

- Käräyttää kaikki kohtaamansa tapaukset heti.

- Nauttii hajoavista perheistä.

- Jos hankkii salarakkaan, pitää muistaa ensin erota ja vasta sitten hankkii sen.

- Ajattelee "Mun puoliso ei petä".

- Ajattelee lapsi saa parhaan kasvatuksen jossain PPH:ssa tms. koska tarvitsee jo kaksivuotiaana sosiaalisia suhteita.

- Kuuluu oman alueensa Kerrostalokyttääjät yhdistykseen ja on mukana yhdistyksen toiminnassa aktiivisesti.

- Tekee ensin ja ajattelee vasta sitten.

- Jos näkee jonkun korva kiinni ovessa, on kyseessä varmasti av-mamma.

Empiirisen tutkimukseni mukaan suuri osa avmammoista on tullut petetyksi tai jätetyksi ja sen vuoksi ovat katkeria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi