Minusta tuntuu, että minulle on tulossa nuha - mitä teen?
Kommentit (17)
laittaa yöksi valkosipulit sukkiin. Niin meillä aina tehdään lapsille, kun ovat tulossa kipeäksi. Joskus ovatkin aamulla terveitä, joskus flunssa tulee silti.
eli tehoaa sillon kun eivät tule kipeäksi, ja jos tulevat ei tehonnut?
Vai siis mikä tän pointti nyt oli?
Jos mä oon tulossa kipeäksi, niin menen saunan katolle istumaan. Joskus olenkin aamulla kuumeeton, toisinaan tulin siitä huolimatta kipeäksi.
vahvaa d-vitamiinia ja yöksi kunnollinen lääkitys, ibuprofeiini+ parasetamoli!
Niin ohjeisti mummuni aikoinaan. Männyssä on jotain joka tappaa pöpöt.
tuntuu että flunssa tulossa.
Ite oon varautunu d-vitamiini tankkauksella, sitruunan syömisellä ja ruusunmarjateellä.
jos ne edes vähän lieventäis mahdollisesti tulevaa tautia..
ainakin c-vitamiinin saannista kannattaa huolehtia.
tai sitten duact (reseptilääke) kehiin.
Paha tilanne... Kunpa osaisin neuvoa.
Kuinka kauan flunssa on teillä kestänyt?
Ota tyynesti vastaan se mitä tuleman pitää. Varustaudu nenäliinoilla ja kuumelääkkeillä, niitäkin saatat tarvita jos lämpöä tulee.
Syö valkosipulia, D-vitamiinia, C-vitamiinia. Juo runsaasti. Hanki nenäliinoja, parasetamolia... Jotkut sanovat, että kylmä juoma vähentää limakalvojen turvotusta.
Syö valkosipulia, D-vitamiinia, C-vitamiinia. Juo runsaasti. Hanki nenäliinoja, parasetamolia... Jotkut sanovat, että kylmä juoma vähentää limakalvojen turvotusta.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 09:38"]
Kuinka kauan flunssa on teillä kestänyt?
[/quote]
Riippuu taudista. Viikossa voi selvitä, mutta voi kestää kauemminkin. Kuumetta lievässä flunssassa ei välttämättä juuri ole, tai on vain parina päivänä.
Vähän sama tunne täälläkin. Toivottavasti ei pukkaa mitään influenssaa päälle.
mutta neuvoisin ostamaan pikaisesti pullon tyrnimehua.
Minusta tuntuu, että minulle on tulossa flunssa ja kurkkutauti ja influenssa. Ei oo kiva tunne. Ää kun mä en jaksa kun en ehtis nyt mitenkään saikulle.
juo paljon vettä, se huuhtelee bakteereita kurkusta, voi olla että nuha ei tulekaan
laittaa yöksi valkosipulit sukkiin. Niin meillä aina tehdään lapsille, kun ovat tulossa kipeäksi. Joskus ovatkin aamulla terveitä, joskus flunssa tulee silti.