Mikä on sinun unelmien lomakohde? Joku mistä olet haaveillut
Kommentit (17)
Ei ole rahaa mennä sinne, kaikki mitä kuullut/lukenut tukee sitä, että varmasti tykkäisin. Paljon nähtävää yms.
Se on mun unelma. Olen käynyt siellä monta kertaa.
Ekan kerran joskus 80-luvun alussa.
Käyn siellä ainakin 3 kertaa vuodessa. Se on toinen kotini.
Siksi se on mun unelmien lomakohde.
Tylsähän se varmaan muiden mielestä on. Mitä tossa muitten vastaajien vastauksia luin.
Muutaman kerran olen siellä jo käynyt, ja aion jatkossakin sieltä huvilan vuokrata.
1-2 kk Uudessa-Seelannissa, molemmat saaret autolla matkaten. Alustavissa matkasuunnitelmissa tuo reissu on, saa nähdä koska ehditään toteuttaa se.
Ja koska ei tule tapahtumaan, niin en ole lähtenyt sen kummemmin edes miettimään, mitä seutua sieltä haluaisin eniten nähdä...
muuten ollaan reissattu aikas lailla eri mantereilla, mutta nämä näkemättä. Haluamme kuitenkin pidemmän loman ja aikaa siellä reissailuun. Samalla poikkeasimme Fidzillä:)
Ehkäpä lähdemme kahdestaan, kun muksut tuosta vähän kasvavat.
Chicagosta Los Angelesiin, toteutunee kesällä 2013. Etelä-Afrikan golf- ja viinimatka, Australia ja Uusi-seelanti pitäisi nähdä. ja sitten vielä haluaisin kerran elämässä johonkin miniskidisaarelle, tyyliin Nauru, Pääsiäissaaret tms.
Viisi vuotta sitten pääsin sinne, ja se oli vielä ihanampaa kuin olin kuvitellut. Nyt haaveilen vielä pidemmästä oleskelusta Japanissa.
En ole siellä käynyt, mutta ystävämme ovat. Heistäkin se oli kiva paikka, voisivat kenties mennä uudestaankin.
siis Tahiti ja muut Tyynenmeren saaret. Ne on vaan niin kovin kaukana että haluaisin mennä sinne ihan ajan kanssa! Mikä sitten taas vaatii rahaa, mikä vaatii paljon töitä ja säästämistä jne.
Käymättömistä Galapagos-saaret, tuo biologien pyhiinvaelluskohde ;)
Toinen on Mauritius. Kummassakaan en ole vielä käynyt. Mauritiusta vähän suunnittelen ensi kesäksi. Thaimaa on myös yksi, olen käynyt siellä kyllä useamman kerran. Aina sanon, että reissu on viimeinen, mutta aina haluan sinne takaisin...
En ole vielä päässyt käymään ja nyt kun on pieniä lapsia niin joudun vielä odottamaan tämän unelman toteutumista.
(paitsi Turkki, Bulgaria etc.), jos pääsisin sinne yksin tai kaksin mieheni kanssa.
Haaveilen Skotlannista ja Islannista. Molempiin liittyy luonnon karuutta ja poikkeuksellisuutta. Eivätpä nuo mitään saavuttamattomia ole. Oikeasti olisivat helposti toteutettavissa, mutta elämäntilanne on nyt lomien järjestämisen suhteen hieman hankala.
Eräs haave olisi myös 1-2 kk mittainen oleilu Toscanassa keväällä...
Kakkosena sitten Australia ja Uusi-Seelanti. Paratiisisaarikohteista ehdoton ykkönen on Aitutaki Cookinsaarilla, Malediiveillakin olisi ihana päästä käymään...Matkakuumehan tässä nousee vääjäämättä:)