Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haavisto presidentiksi

Vierailija
17.01.2012 |

Jokainen sivistynyt nainen äänestää Haavistoa, eikä mitään Väykkää, joka on vanhoillinen mies.

Haavistosta presidentti

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit äänestänee kakkoskierroksella Haaviston puolesta.

terv. demari

Vierailija
42/47 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ajattelee inhimillisesti, on kovan luokan kokemus ulkomaanasioista ja diplomaattinen asenne tekevät hänestä loistavan presidentin.

"Presidentinvaalit ovat kuitenkin henkilövaalit. En itsekään äänestänyt vihreitä eduskuntavaaleissa. En äänestä nytkään vihreitä, enkä homoa. Äänestän kansainvälisissä tehtävissä marinoitunutta sovittelijaa. Hän ei ole kaikesta samaa mieltä kuin minä, ja ehkä parempi niin sillä minä olisinkin aika helvetin huono diplomaatti.”

LÄHDE: Ossi Ojutkangas

http://siksipekka.fi/siksi/159

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mannerheimilla ei ollut akateemista tutkintoa, ei myöskään Ahtisaarella (hänen valmistuessaan opettajankoulutus ei ollut akateeminen tutkinto) eikä Kalliolla. "

Haavisto jätti yliopisto-opinnot kesken työmahdollisuuksien vuoksi ja katsokaapa minne on päätynyt, toisin kuin moni joka tutkintonsa on suorittanut loppuun.

Haavisto on valittu ulkopoliittisten asiantuntijoiden mielestä sijalle 5 Suomen vaikutusvaltaisimmista vaikuttajista ulkopoliitikassa, vertailuna Halonen sijalla 6 ja Väyrynen eikä Niinistö ole listalla lainkaan!!

Repikää siitä.

Niinistöllä on hyvä EU talouspolitiikan tuntemus, mutta ne hommat jää pääministerille eniten eli nyt kaivataan sitä ulkopolitiikan osaamista.

Myöskään Haaviston vaikutusvaltaa ei ole vähentänyt hänen homoseksuaalisuutensa. Hän on työskennellyt monissa homovastaisissa maissa ja esim. Saksan ulkoministeri on julkihomo. Eipä muitakaan EU-poliitikkoja ole hidastanut, ei myöskään Haavistoa. Homous esteenä on jokaisen vastustajan oman pään sisällä, Haavisto on edustamassa Suomea eikä seksuaalista suuntautumistaan.

Suomen presidenttiä ei pidä valita muslimimaiden mukaan, joten turha miettiä että Haavisto olisi vaikeuksissa valtiovierailuilla, onhan se jo nähty että ei ole. Myöskin Haaviston homoseksuaalisuus olisi loistava kuva Suomesta edelläkävijöinä maailmalla. Ei moni olisi halunnut naispresidenttiäkään, mutta toisin kävi ja se toi Suomelle hyvää mainetta. Jossain takapajulassa naispresidentti vielä nykyaikanakin olisi kauhistus.

Haavisto on ylivoimaisesti kokenein ja arvostetuin ehdokas ulkopolitiikassa, mm. Ahtisaaren mielestä Haavisto on se osaaja.

Myöskin hänen neuvottelutaitonsa ovat omaa luokkaansa, onhan se nähty jo tenteissäkin jos yhtään olette seuranneet. Presidentille aika tärkeä ominaisuus.

Miettikääpä Niinistön ja Väyrysen menneisyyttä?

Ja ottakaapa selvää Haavistosta ja hänen agendoistaan. Nyt on kuitenkin henkilövaalit, ei puolue. Kyllä se niin vaan on, että Haavisto pesee taidoillaan muut ehdokkaat.

Toivon sydämestäni että suomalaiset kerrankin tekisivät järkevästi ja äänestävät Haavistoa, onneksi jotkut Niinistön kannattajat ovat kääntyneet Haaviston puoleen. Sanoisin että Haavistoa kannattavat suvaitsevaiset, sivistyneet ihmiset, Väyrystä taas "soinilaiset".

Vierailija
44/47 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tuo huomisten vaalien tulosennusteeni. Laskin sen nyt tuossa iltapäivällä.

Sauli Niinistö Kokoomus 34,6%

Paavo Väyrynen Keskusta 21,5%

Pekka Haavisto Vihreät 16,9%

Timo Soini Perussuom. 12,0%

Äänestysprosentti 77,3%

Eli toisella kierroksella kohtaisivat Niinistö ja Väyrynen.

Kolmissa viime vaaleissa olen osannut samalla menetelmällä ennustaa oikein.

Terveisin, tilastotiedettä ja vedonlyöntiä puoliammattilaisena harrastava matemaatikkomamma.

Vierailija
45/47 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on fiksu ja kiva mies ja sillä on paljon poliittista kokemusta!

Vierailija
46/47 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te voi olla tosissaan. Tästä palstasta on tullut joku haaviston kannatus -palsta. Minä ainakin teen kaikkeni ettei haavistosta tule pressaa. Tuosta jutusta on tullut säälikamppanja, " äänestäkää haavistoa pliis, kattokaa nyt sitä pikkukisua joka se käsipuolessa hiissaa, jos et äänestä olet suvaitsematon." älytöntä höpötystä, aikaihmisiltä!

Muakin alkaa jo oikeasti ällöttää!

Vierailija
47/47 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen öljylämmittäjä ja minä en vihreitä äänestä tai joudun kohta myymään talon

Joten minäkään en äänestä vihreitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi