Luonnonvaaleat hiukset + häpykarvoitus
Haluaisin ihan mielenkiinnosta tietää mitä mieltä miehet ovat luonnollisesti blondien "alakerrasta"
Itsellä siis kaikki karvoitus vaaleaa, ja jos trimmaa alapään niin vähänkin kauempaa näyttää ettei olisi oikeastaan karvoja ollenkaan. Ja ihan aikuinen nainen olen. Itsestäni alapää näyttää huvittavalta, mutta eipä siitä kukaan mies ole kyllä valittanut. Osalle miehistä näytti tulevan yllätyksenä että vaaleahiuksisella naisella on myös vaaleat häpykarvat. Pitäisköhän pitää posliinina vai jättää kavereille jotain ihmeteltävää ?
Kommentit (56)
[/quote]
..tiesin sen toki, mutta tuntuu aina yhtä hyvältä kuulla se.
[/quote]
Sepäs, se, nauti siitä että olet harvinainen, ja muista välillä helliä pikku aarrettasi;)
Sepäs, se, nauti siitä että olet harvinainen, ja muista välillä helliä pikku aarrettasi;)
...turkkista karitsaa :)
anna sen kostua vaan pikkasen niin se nauttii;)
minua kiehtoo kaikki lämpöinen, hellä, pehmeä, ... ja tuntematon..;)
minua kiehtoo kaikki lämpöinen, hellä, pehmeä, ... ja tuntematon..;)
minä vaadin kuvaa, että voi kertoa mielipiteeni.
ja kesätuulta, miten se hyväilee lämpöisesti sitä...annat sen kostua ja valmistautua lempeään kosketukseen...
minä tiedän. (se alkuperäinen ihailija)
että miehet pitävät vaaleista karvoista. Olen platinablondi, ihan luonnostaan seksikäs ja oikeastaan tiedän sen itsekin (saan misten päät kääntymään ja sukat pyörimään jaloissa). Pöksyt kostuu jo siitä kun tiedän miten miehet haluaisivat niihin ja näkemään pienen puudelini. Melkein säälin tummia kanssasisariani. Eiväthän he mahda rumuudelleen mitään. :)
Haluaisin ihan mielenkiinnosta tietää mitä mieltä miehet ovat luonnollisesti blondien "alakerrasta"
Itsellä siis kaikki karvoitus vaaleaa, ja jos trimmaa alapään niin vähänkin kauempaa näyttää ettei olisi oikeastaan karvoja ollenkaan. Ja ihan aikuinen nainen olen. Itsestäni alapää näyttää huvittavalta, mutta eipä siitä kukaan mies ole kyllä valittanut. Osalle miehistä näytti tulevan yllätyksenä että vaaleahiuksisella naisella on myös vaaleat häpykarvat. Pitäisköhän pitää posliinina vai jättää kavereille jotain ihmeteltävää ?
Olisin itse voinut kirjoittaa tuon saman, pienellä poikkeuksella. Minun mies tykkää sheivalla minua, olen ollut varmaan 15 vuotta siistitty niin että karvoitus on kapeahko kiitorata, ja kun karvoitus on luonnostaan hyvin vaalea, näyttää se ulkopuolisesta siltä että olen posliini. Joskus uimahallissa huomaan herättäväni huomioita. Joskus se on huvittavaa kun huomaa että vastaantuleva katsoo toisenkin kerran - aivan kuin olisin jotain poikkeuksellista.
Itselleni on sattunut ainoastaan yksi nainen jolla oli oljen vaaleat hiukset ja häpykarvat. Hän oli tavatessamme jo 50v. Enpä ollut moista nähnyt, enkä sen jälkeenkään.
Vierailija kirjoitti:
Pedofiilit pitävät karvattomista. Minun mielestäni kaunein tussu on pikkuisen kiharainen punertava.
Ei helvetin keskiaikainen idiootti. Ajatteleeko oikeasti muut kuin vajaaälyiset näin? :D
Kerro vähän itsestäsi, olen haaveillut aina plondista naisesta. Minkä kokoinen olet, mitä seksi sinulle merkitsee, millaista seksiä haluat. Minulla seisoo jo nyt kun sinua ajattelenkin. lääh lääh lääh slurps. M
Tulisitko meille kitkemään perunapeltoa, vai meneekö kynnet likaiseksi. Meillä on käyttämättömät kumihanskatkin. Eukolla alkaa kesäloma kahdenviikonpäästä, se lähtee mökille joksikinaikaa. Täytän kyllä pillusi ja teen seksissä mitä pyydät.
Mä oon mies ja aito blondi siis. Karvat ovat vaaleat ja parta punainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedofiilit pitävät karvattomista. Minun mielestäni kaunein tussu on pikkuisen kiharainen punertava.
Ei helvetin keskiaikainen idiootti. Ajatteleeko oikeasti muut kuin vajaaälyiset näin? :D
Kyllä naisen pitää myös näyttää naiselta, eikä miltään pieneltä tytön läperöltä.
Minä olen myös aito blondi, karvani ovat kumma kyllä melko tummat, ei mustat, vaan ruskeahkot. Vanhemmiten mulle on tullut myös mustat säärikarvat. Alle 30 v. ei tarvinnut ajella sääriä.