Luonnonvaaleat hiukset + häpykarvoitus
Haluaisin ihan mielenkiinnosta tietää mitä mieltä miehet ovat luonnollisesti blondien "alakerrasta"
Itsellä siis kaikki karvoitus vaaleaa, ja jos trimmaa alapään niin vähänkin kauempaa näyttää ettei olisi oikeastaan karvoja ollenkaan. Ja ihan aikuinen nainen olen. Itsestäni alapää näyttää huvittavalta, mutta eipä siitä kukaan mies ole kyllä valittanut. Osalle miehistä näytti tulevan yllätyksenä että vaaleahiuksisella naisella on myös vaaleat häpykarvat. Pitäisköhän pitää posliinina vai jättää kavereille jotain ihmeteltävää ?
Kommentit (56)
Olen kerran tavannut ylä- ja alakerrasta olevan aidon blondin. Äärettömän eroottinen nainen
Vaimoni on ns. aito vaaleaverikkö, jolla sekä hiukset että häpykarvoitus ovat suht samaa vaaleaa sävyä. Kainalokarvoitus on edellisiä vähän tummempi. Häpykarvoitus on lisäksi niin tuuheudeltaan kuin alueeltaan hyvin niukka, mistä johtuen venuskumpu on varsin paljas ja lähellä posliinia. Myös häpyhuulten ja välilihan alue on luonnostaan harvakarvainen. Itse tunnen eniten vetoa vaaleisiin naisiin, ja erityisesti luonnollisiin blondeihin.
Sen verran jatkan vielä edelliseen kommenttiini, että vaaleat kulmakarvat antavat vahvaa osviittaa muunkin karvoituksen vaaleudesta. Kulma- ja häpykarvathan, samoin kuin kainalokarvoitus, kehittyvät samoihin aikoihin toisella ikävuosikymmenellä. Useimmilla vaaleatukkaisilla ne muuttuvat huomattavasti hiusten väriä tummemmiksi. Siksi vaaleat kulmat ovat lupaava merkki alapään ihanuuksista!428
Vaimollani on vaaleat hiukset,mutta musta häpykarvoitus,mutta vaimoni siskolla,joka on myös vaalea hiuksinen,hänellä on vaalea häpykarvoitus.
Joku on siis kurkannut myös vaimonsa siskon siinä sivussa ...olen blondi ja monesti miettinyt haluaisiko miehet mieluummin sellaisen tummakarvaisen pöheikön....itselläni kun ei sellaista ole vaan aiemmin kuvailtu tapaus : ) kukaan ei tosin ole valittanut koskaan.
Blonditar kirjoitti:
Joku on siis kurkannut myös vaimonsa siskon siinä sivussa ...olen blondi ja monesti miettinyt haluaisiko miehet mieluummin sellaisen tummakarvaisen pöheikön....itselläni kun ei sellaista ole vaan aiemmin kuvailtu tapaus : ) kukaan ei tosin ole valittanut koskaan.
Ei ole kurkannut, voit olla levollisin mielin. Teille on sama mitä tänne kirjoittaa.
Blonditar kirjoitti:
Kunhan itse pidät tyylistäsi, niin miehet kyllä tykkäävät. Itsevarmuus on parasta.
Ja mitä muisteloihin tulee, niin mielessä on silloin tällöin edelleenkin yksi aito punapää. Aivan ihana pieni kiitorata.
Kuuminta hottia vaaleanruskealla kiitoradalla varustettu posliinirouva.
Vierailija kirjoitti:
että miehet0 pitävät vaaleista karvoista. Olen platinablondi, ihan luonnostaan seksikäs ja oikeastaan tiedän sen itsekin (saan misten päät kääntymään ja sukat pyörimään jaloissa). Pöksyt kostuu jo siitä kun tiedän miten miehet haluaisivat niihin ja näkemään pienen puudelini. Melkein säälin tummia kanssasisariani. Eiväthän he mahda rumuudelleen mitään. :)
Joo, mä taas olen luonnostaan eksoottinen, kaunisvartaloinen mustahiuksinen ja pimppikarvatkin aivan tuuheat mustat, ja aina olen saanut kehuja miehiltä. Sen tiedän myös, että sinunkaltaisiasi tyhjäpäitä miehet karttavat kuin koronaa. Säälin sinua typerine suuruuskuvitelminesi. Säälin juuri kaikkia tuollaisia blondeja jotka luulevat että kaikki miehet palvovat juuri HEIDÄN ITSENSÄ kaltaista naista. Sinulle olisi varmaan shokki jos tajuaisit kuinka monen tummaverikön perässä miehet tälläkin hetkellä juoksevat.
Eräs kaverini on oikea blondi ja hänellä on myös vaaleat kulma- ja pillukarvat. Pillukarvoihin en tosin ole sen lähemmin tutustunut, juhannuksen mökkisaunassa nähnyt.
Minulle on sattunut vain kerran nainen jolla oli oljen vaaleat häpykarvat. Lisäksi ne olivat aika suorat ei mitenkään kiharat kuten useimmiten. Kaunis viisikymppinen nainen jolla oli myös vaaleat hiukset.
Siniset silmät ja vaaleat hiukset lisättynä vaalealla karvakolmiolla. Kyllä kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Minulle on sattunut vain kerran nainen jolla oli oljen vaaleat häpykarvat. Lisäksi ne olivat aika suorat ei mitenkään kiharat kuten useimmiten. Kaunis viisikymppinen nainen jolla oli myös vaaleat hiukset.
Yksi tyttöystävä oli "punapää" jolla ei vain ollut punaista tukkaa. Eli siis aivan haalean vaalea, hennon pisamainen punapään iho, hailukat kulmakarvat ja vaalea tukka joka ei aikuisena kuitenkaan enää punertanut.
Kun tavattiin sillä oli ollut muutaman tauko seksistä edellisen poikaystävän jälkeen ja se oli ollut niin masentunut suhteen päättymisestä ettei ollut edes jaksanut masturboida tai sheivata koko aikana.
Kun ajeltiin ekaa kertaa varten niin huomasin että sillä oli juuri tuollaiset kuvaamasi lähes suorat, haalean läpikuultavat häpykarvat ja nämä kyllä punersivat aavistuksen verran toisin kuin hiukset.
En ole itse nähnyt luonnossa mutta kuvien perusteella esim. japanilaisilla on aivan suorat ihoon kiinni liimautuneet häpykarvat joista ei tule varsinaista puskaa lainkaan.
Lapsena mulla oli hehkuvan vaalea huispehku, vähän se on iän mukana tummentunut, kuitenkin vaalea. Pillukarvoitus on punainen ja kaunis, pidän siitä.
Vaaleat pimpinkarvat sytyttävät minut. Niitä ei kannata ajella, korkeintaan pikkuisen siistiä. NAM!