Vauva 3kk ja tein tänään positiivisen testin!
Jännittää tuleva. Olen shokissa. Ehkäisyä ei olla käytetty, se on unohtunut. Piti ottaa kierukka. KANNAN YLPEÄNÄ VASTUUN! mielipiteitä?
Kommentit (10)
mitäpä muutakaan tuossa tekisi, noinhan se tietenkin menee.
en kyllä tajua miten ehkäisy voi unohtua!!
mut eipä tuossa mitään ihmeellistä, hyvin pärjää vaikka lapsilla pieni ikäero.. jotkut asiat vaikeita ja jotkut helppoja. meillä ikäero 13kk ja hyvin menee, kaikkeen sopeutuu. miehelle vaan lomaa heti vauvan synnyttyä, niin pääsette alkuun. :)
11kk ikäeroa pojilla, joita aina luullaan kaksosiksi
hyvin menee. Ovat ihanat ystävykset nyt, 2v3kk ja 1v2kk. :)
Vai etkö imettänyt?Esikoisvauva parka joutuu "luovuttamaan"äidin niin pienenä toiselle=(
Toimiikohan harkintakykysi nyt täysin.. tämä luonnollisesti on vain minun mielipiteeni, mutta epäilen että et ole kovin kypsä toisenkin lapsen äidiksi.
Vai etkö imettänyt?Esikoisvauva parka joutuu "luovuttamaan"äidin niin pienenä toiselle=(
mä ainakin täysimetin, mut silti menkat alko 1kk synnytyksestä ja raskaaksi n.4kk synnytyksestä. :)
meillä ei onneksi asu esikoisvauva parka vaan ihana ja iloinen isosisko :) nyt jo tykkäävät toisistaan ja ovat seurana toisilleen, nauravat toistensa jutuille, tytöt 7kk ja 1v8kk. :)
Ei imetys ole mikään ehkäisykeino...
vaikka itse en kyllä jaksaisi. Meidän taapero oli tosi hankala vuoden iässä. Alkoi helpottamaan siinä 1,5-vuotiaana. Kaverini sai toisen pienellä ikäerolla ja sanoi mulle, että harkitse tarkkaan haluatko pienen ikäeron. Rankkaa kuulemma on.
rutosti onnea tulevaan