Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko seksikiintiö tulla täyteen elämässä, ei enää ikinä kaipaa sitä? !

Vierailija
16.01.2012 |

Mulla on outo tilanne. Olen aina ollut seksuaalisesti erittäin aktiivinen, partnereita ehkä reilut 100, niin miehiä kuin naisiakin. Edellisessä, yli 10 vuoden parisuhteessa seksiä saattoi olla 5 kertaa päivässä, nautin siitä ja rakastin sitä. Juuri ennen eroamme, viimeisenä kertana, sain elämäni parhaan orgasmin. No, siitä olisi ollut hyvä jatkaa, mutta erosimme hyvin yllättäen, minä jätin hänet. Huomasin viihtyväni tosi hyvin yksin, erosta on pian vuosi. En kaipaa seksiä LAINKAAN, en edes ajatusta siitä entisen mieheni kanssa, vaikka emme voineet pitää näppejä erossa toisistamme, se oli suhteemme voima.

Koko ajatus seksistä hänen kanssaan, tai yhtään kenenkään kanssa, on täysin vieras, en kaipaa sitä lainkaan, ja luulen, että tulen olemaan ilman seksiä lopunelämäni. Miten tämä on mahdollista? Mä luulen, että kiintiö on täynnä, olen saanut sitä tarpeeksi tälle elämälle, ja se vain loppui. En juuri edes masturboi, ei vaan kiinnosta vaikka yrittäisinkin päästä sellaiselle moodille.

Onko kokemuksia vastaavasta, miten tällainen perustarve (mikä se minulle on aina ollut) voi vaan lakata olemasta?!

Ikää 40v.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jlkeen löysin kyllä uuden miehen ja seksiä meillä oli kokoajan...hyvää sellaista.Nyt ei mitään.Meillä tosin paljon hellyyttä yms,mutta just naurettiin,että onko meiän seksikiintiö täynnä,kun viimekerrasta jo 2kk.Kumpikin ollaan oltu aina erittäin aktiivisia seksin suhteen ja nyt ei mitään.Ei kiinosta edes vieraat,ei koko seksi:(

Ikää:43v

Vierailija
2/8 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten aikaisin alkoi mun kuiva kausi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta meillä on ollu koko avioliiton ajan niin,että mä olisin halunnu paljon enemmän seksiä kun mies.Ja sen usein sanonu myös.Vuosikaudet itkin itteni uneen,kun kaipasin aivan älyttömasti lisää läheisyyttä yms.No,nyt on tullu se aika et mua ei enää yhtäkkiä oikeestaa ollenkaa kiinnostais seksi..välillä mietin et en oikeestaa kaipais sitä enää ollenkaan..Tekis mieli sanoo miehelle,että nyt voi lopettaa, olla rauhassa,sait mitä tilasit!Sitä kyllä tuntuu edelleen haluttavan,omaa tahtiaan,eli välillä pari kertaa viikossakin,mutta sitte voi olla kuukaudenkin tauko..ikää mulla 41.

Vierailija
4/8 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen mieli.

Samat sanat mulla, paitsi 20v. parisuhteessa ja saanut vongata viimeiset5 vuotta.

Mittani on nyt täysi, huomaan etten enää haluakkaan seksiä.

Voisin elää vapaasti sinkkuna, ilman paineita "sen" suhteen.

Kiintiöni on tullut täyteen ja siistimpää näin.

N. 39v

Vierailija
5/8 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin lastensaannin jälkeen. Ja sitä kestää vielä, vaikka piltti on jo koululainen. Ei huvita enää, melkein kaikki kiva on jo nähty ja koettu ja koko touhu tuntuu typerältä. Suostun siihen kyllä, mieheni mieliksi, mutten nauti enää yhtään. Yksi kotityö muiden joukossa.

Vierailija
6/8 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin lastensaannin jälkeen. Ja sitä kestää vielä, vaikka piltti on jo koululainen. Ei huvita enää, melkein kaikki kiva on jo nähty ja koettu ja koko touhu tuntuu typerältä. Suostun siihen kyllä, mieheni mieliksi, mutten nauti enää yhtään. Yksi kotityö muiden joukossa.

Vierailija
7/8 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta yhtään. Aiemmin oon ollut todella aktiivinen. Ensin alkoi inhottaa suuseksi, että joku nuolisi mua sieltä. Ja sit vaan lopahti kaikki mielenkiinto koko touhuun. En halua enää parisuhdetta, lapsetkin on jo tehtynä. Voin henkisesti paljon paremmin kun ei ole miestä elåmässä sekä haluamassa seksiä. Nukkuminen on paljon ihanampaa kuin seksi. Olen nätti nainen ja seksiä ois tarjolla. Mutta ei huvita. Olen ilman. Ikää 36 vee.

Vierailija
8/8 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ilmoitti, että voisi luopua siitä kokonaan ja että se on pelkkää kotityötä.

Arvoisat daamit. Voinko kysyä, moniko teistä käyttää masennuslääkkeitä ja minkä nimistä?

Entä kaipaatteko muuten hellyyttä ja läheisyyttä?

Nim. M48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan