Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia vakuutusyhtiö Turvasta?

Vierailija
12.04.2012 |

Eilen soitti turvan puhelinmyyjä ja tarjosi tekevänsä vakuutustarjouksen. Kokemuksia kyseisestä vakuutusyhtiöstä? Tällä hetkellä vakuutukset on IF:ssä ja olemme todella tyytyväisiä olleet palveluun.

Sekin vähän ihmetytti että tämä puhelinmyyjä on eläkeläinen, onko hän ihan perillä kaikista vakuutusasioista. Sattui olemaan paikkakunnalta, joten tiedän että tämän henkilön entinen ammatti on ihan jotain muuta ollut kuin vakuutusalaa.

Lähinnä nyt kuitenkin kiinnostaa että minkälaisia kokemuksia yleensä tästä yhtiöstä on?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turva.fi vakuutusyhtiötä kannattaa välttää, juuri niinkuin täällä sanottiin, lupaavat kaikenlaista ja isot alennukset, lupauksiksi jäävät..

Turva.fi myös rekryää pyramidi huijauksen lailla ihmisiä, vakuutusmyyjät etsivät somessa ihmisiä lisätienestejen toivossa heille. Jokaisesta myydystä vakuutuksesta sinun nimelläsi saat 15-40e lisätienestiä (= vakuutusmyyjäsi antaa sinulle

Lahjakortteja x paikkoihin)

Suomennettuna = kerrot turvasta hyviä onnistuneita vakuutuskokemuksia, joku idiootti ostaa vakuutuksesen, myyjä tienaa provision ja sinä sen 15e

Vierailija
42/53 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon vahingossa "kokemuksia vakuutusyhtiö Tervasta?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, onko kokemuksia TurvastA? mITÄ Pitää ottaa huomioon kun vakuutuksia hankkii? Onko hyvä yksinhuoltajalle? Nyt vakuutukset Oopessa mutta bonukset käy vähiin. 

Vierailija
44/53 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutusyhtiö Turpa

Vierailija
45/53 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä harvinaisen paskaa palvelua. Vaikea saada ketään kiinni ja nauhoite puhelimessa on todella rasittava.

Vierailija
46/53 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskinäinen vakuutusyhtiö Varma on varmempi valinta.

Vierailija
47/53 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turva kauppaa täyttä vakuutusta mutta kun turma sattuu niin korvaus onkinhyvin alhainen. Vaihtoon menee

Vierailija
48/53 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkoopalvelu on todella mitätön. Vrs Ifin joka pn loppuun asti hiottu ja voi tehdä muutoksia itse jne.

Vierailija
49/53 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turva lähettelee laskuja ei selitä mitä laskuja ja on jopa laskuttanut ylimääräisiä ja palauttelee niitä miten sattuu. Huonoja kokemuksia, antaa liittoalennuksia mutta samalla hinnalla ja edullisemmin saa esim IF:ltä.

Vierailija
50/53 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen sairausturvasta olemme saaneet sujuvasti korvauksia tuhansia euroja. Ei kertaakaan mitään vastaväitteitä vakuutusyhtiöltä! 

Vierailija
51/53 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Rikkovat lakia ja eivät palvele sitä, mitä myyvät. Ei koskaan enää Turva Vakuutusyhtiöön.

Vierailija
52/53 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lIPE kirjoitti:

Turvan kanssa taistelin maksoivat parikymppii lääkkeistä ja yhden hoitopäivän 46 euroa. Todella törkeetä köyhän kyykyttämistä ja kesti 2 kk. ennenkuin tuon 46 euroa sain. Olen eläkeläinen mutta onneksi minulla on töitä kuitenkin 2 x 4 h viikossa ja mies on töissä muuten oisin ollut KUSESSA!!!! Minulla oli sopimus että Turvasta otan kot

Lyhyesti. Tämä on totta. Turva ei ole luotettava turva, vaan todellinen sydenkuoppa. Toimivat väärin, vastoin lakia. Usko että kun pysyt kaukana Turvasta, vältät vaikeat taistelut ja unettomat yöt. 

Vierailija
53/53 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lIPE kirjoitti:

Turvan kanssa taistelin maksoivat parikymppii lääkkeistä ja yhden hoitopäivän 46 euroa. Todella törkeetä köyhän kyykyttämistä ja kesti 2 kk. ennenkuin tuon 46 euroa sain. Olen eläkeläinen mutta onneksi minulla on töitä kuitenkin 2 x 4 h viikossa ja mies on töissä muuten oisin ollut KUSESSA!!!! Minulla oli sopimus että Turvasta otan kot

Lyhyesti. Tämä on totta. Turva ei ole luotettava turva, vaan todellinen sydenkuoppa. Toimivat väärin, vastoin lakia. Usko että kun pysyt kaukana Turvasta, vältät vaikeat taistelut ja unettomat yöt. 

Samaa mieltä, ku-setusta koko yhtiö. Perivät mitä sattuu. Esim. kun korvasivat vakuutuksen piiriin kuuluvan, nostivat vakuutusmaksuja. Vaihdoimme If vakuutusyhtiöön. Emme vaihtais pois, toki hieman kalliimpi, mutta luotettava. Meillä täys vakuutus isoon okt:oon, irtaimistoon, autovakutuus kaskoineen+ lapsen vakuutus yht. 178€/kk. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän