Kokemuksia vakuutusyhtiö Turvasta?
Eilen soitti turvan puhelinmyyjä ja tarjosi tekevänsä vakuutustarjouksen. Kokemuksia kyseisestä vakuutusyhtiöstä? Tällä hetkellä vakuutukset on IF:ssä ja olemme todella tyytyväisiä olleet palveluun.
Sekin vähän ihmetytti että tämä puhelinmyyjä on eläkeläinen, onko hän ihan perillä kaikista vakuutusasioista. Sattui olemaan paikkakunnalta, joten tiedän että tämän henkilön entinen ammatti on ihan jotain muuta ollut kuin vakuutusalaa.
Lähinnä nyt kuitenkin kiinnostaa että minkälaisia kokemuksia yleensä tästä yhtiöstä on?
Kommentit (53)
Moi! Pyysimme tarjouksia Auto vakuutuksesta Porissa ei vielä vastausta tai tarjousta nyt 27.9-2018 hyvin toimii
⛵️
Turva vakutusyhtiö korvasi yli 400 euron lääke ja sairaalamaksuista 20 euroa antibiootin, kun sain ulkomailla keuhkokuumeen, tulin heti Iisalmessa Terveystaloon ja siraalassa jouduin olemaan viikon. Todella törkeetä touhua, kauheet puhelinkustannukset ja autolla kopioita ottaa, kesti helvetin kauan, aion valittaa vaikka oikeuteen tämä asia ei todellakaan jää tähän. Vakuutuksen JHL::n kautta lopetin siirrän IF:iin oisin siirtänyt ehkä auto ym. vakuutuksetkin Turvaan mutta nyt tiedän.
Lipe kirjoitti:
Turva vakutusyhtiö korvasi yli 400 euron lääke ja sairaalamaksuista 20 euroa antibiootin, kun sain ulkomailla keuhkokuumeen, tulin heti Iisalmessa Terveystaloon ja siraalassa jouduin olemaan viikon. Todella törkeetä touhua, kauheet puhelinkustannukset ja autolla kopioita ottaa, kesti helvetin kauan, aion valittaa vaikka oikeuteen tämä asia ei todellakaan jää tähän. Vakuutuksen JHL::n kautta lopetin siirrän IF:iin oisin siirtänyt ehkä auto ym. vakuutuksetkin Turvaan mutta nyt tiedän.
Ryhmävakuutusko kyseessä? Niiden kanssa saa aina olla super tarkkana, kun korvaavat usein todella huonosti.
Turva on laillistettu rikollisjärjestö. Tekee solkenaan vakuutuspetoksia, joista ei joudu vastuuseen. Kerää vakuuttajien rahat, mutta asiakas ei ole tärkeä. Kun tulee ongelma, asiakas heitetään sivuun.
Kuolemanvaarakaan ei hetkauta Turvan vakuutuslääkäriä. Tuhansien kilometrien päästä tämä pystyy arvioimaan potilaan tilanteen, ja eväämään korvauksen. Pikkukorvauksia maksetaan, jotta asiakasmassa pysyy hiljaisena.
Sairaustapauksissa Kela kyllä hoitaa riittävän hyvin. (Vakuutusyhtiö laskuttaa Kelalta kaiken, joten riski on minimaalinen)
Turvassa et ole yhtään enempää turvassa! Talleta vakuutusmaksusi pankkiin, niin sinulla on jotain vahingon sattuessa. Turvaan maksetut rahat häipyvät tuuleen!
Minä sairastan astmaa... mutta koko ajan ei astmalääkkeitä käytössä, ja olin Inglisissä, jossa likainen sottainen pölyinen hotelihuone pienestä hotellista. Home haiskahti heti ulko-ovella. Pölyiset lattiat.... yskiään aloin jo ekana tokana yönä.... joka paheni.... sitten onneksi oli astmasumuttimet mukana.... lopulta jo äänikin lähti. Lähtiessä olin täysin terve enkä astmasumutteita tarvinnut kuin joskus infektioiden aikana. No menin heti kotiin tultuani Terveystaloon ja sitten illalla sairaalahoitoon, diagnoosi oli keuhkokuume ja olin tiputuksessa. Sairaalahoito tuli maksamaan abaut 300 euroo ja lääkkeet 150. Turvan kanssa taistelin maksoivat parikymppii lääkkeistä ja yhden hoitopäivän 46 euroa. Todella törkeetä köyhän kyykyttämistä ja kesti 2 kk. ennenkuin tuon 46 euroa sain. Olen eläkeläinen mutta onneksi minulla on töitä kuitenkin 2 x 4 h viikossa ja mies on töissä muuten oisin ollut KUSESSA!!!! Minulla oli sopimus että Turvasta otan koti, eläin, kahden auton kaskot, miehen ja itseni henkivakuutukset ja matkavakuutukset ym.... kirjekuoressa valmiina kun olin varma kun lääkärinikin kirjoitti vetoomuksen että on MAKSETTAVA koska olin lähtiissä terve ja SAIRASTUIN ulkomaanmatkalla. NO EI HUVITA OTTAA TURVASTA NYT MITÄÄN, SAIN KALLIIMMAT MUTTA VARMASTI KATTAVAMMAT VAKUUTUKSET if:stä joka on aina tunnollisesti aikaisemmin korvannut ja oikeudenmukaisewsti. PETTYNYT TURVAAN ÄLKÄÄ OTTAKO MITÄÄN VAKUUTUKSIA TURVASTA. KUSETUSVIRMA!!!!!
turvan vakuutuslääkäri sanoi kovien kipujen hoidosta vain "sinun pitää oppia elämään tämän kivun kanssa" eikä suostunut kirjoittamaan maksusitomusta tutkimuksiin! Eli välttäkää turvaa!
Kyllä se on joka yhtiössä yhtä takkuista. Ja mikä hankalinta, asiat pitää hoitaa kaikenmaailman koneiden ja robottien kanssa. Joka paikassa on vähän erilaiset systeemit, ihmisen kanssa on lähes mahdoton päästä juttelemaan, paitsi myyntitilanteissa. Koneella kuluu ihan tolkuttomasti aikaa minkä vain asian hoitoon!
Juuri näin. Paljon ja hyvää luvataan myyntivaiheessa mutta kun jotain sattuu. Vahinkotarkastus alihankitaan ulkopuoliselta ja kun kysyt perusteluja miksi jotain osakokonaisuutta ei korvat niin alkaa pompottelu korvauskäsittelijän ja vahinkotarkastajan välillä toinen vierittää päätöstä toisella ja päinvastoin. Varma kannattaa kiertäkää Varmasti ja kaukaa. EN SUOSITTELE KELLEKKÄÄN.
Juuri näin, jotain pientä korvataan mutta suuri kokonaisuus kierretään jos milläkin syyllä ja perusteella. Kohdallani ensimmäinen ja viimeinen korvauspäätös oli täysi fiasko, nyt vaihdetaan vakuutusyhtiötä. Ennen oli if ja siellä asiat sujui mutkattomasti. Vaihdoin muutaman euron HALVEMPAAN Varmaan mutta kalliiksi tuli.
Juuri näin, jotain pientä korvataan mutta suuri kokonaisuus kierretään jos milläkin syyllä ja perusteella. Kohdallani ensimmäinen ja viimeinen korvauspäätös oli täysi fiasko, nyt vaihdetaan vakuutusyhtiötä. Ennen oli if ja siellä asiat sujui mutkattomasti. Vaihdoin muutaman euron HALVEMPAAN Turvaan mutta kalliiksi tuli.
Ifistä olen kuullut melkein pelkästään hyvää. Suuri vakuutusyhtiö on turvallinen.
En ottaisi vakuusta Turpa-nimisestä yhtiöstä, kuulostaa kovin eläimelliseltä.
Viestiketjun aloitus on vuosia vanha mutta ei anneta sen häiritä.
Sain eilen 18.03.2021 vakuutustarjouksen Turvasta. Tällä hetkellä vakuutukset ovat IF:ssä. Olen tuolta edeltä lukenut että lähes kaikki ovat saaneet huonoa palvelua Turvasta. Tämä laittaa todella miettimään kannattaako vakuutuksia siirtää Turvaan. Minulla on useita eri ajoneuvovakuutuksia, matkavakuutusta sekä kotivakuuutusta. Laskeskelin tuossa että saatava säästö olisi yhteensä kaikista vain muutaman kympin. Jos sitten vielä sattuu jotain niin en jaksa taistella korvauksista. Pari kertaa koko IF:n vakuutushistorian aikana (yli 30 vuotta) olen tarvinnut vakuutuskorvausta ja kaikki on sujunut nopeasti/ kitkattomasti. Nyt olenkin sitten miettimässä, mihin hyvää vaihtaisin muutaman kumpin takia. Turvahan on LähiTapiolan tytäryhtiö joten tämäkö velvoittaa olemaan v.tt.mainen asiakkaaille...Jään odottamaan mielipiteitänne!!!
On korvaustapahtuman käsittely kestänyt nyt kohta 7 kk Turvassa! Kyseessä liikennevahinko. Uskomatonta mutta totta. En suosittele todellakaan. Kaikki asiapaperit on kyllä toimitettu mutta ratkaisua ei kuulu. Valuutusyhtiöt ovat instansseja, johon ei kuluttajansuoja ylety.
Pete Mustaparta kirjoitti:
Viestiketjun aloitus on vuosia vanha mutta ei anneta sen häiritä.
Sain eilen 18.03.2021 vakuutustarjouksen Turvasta. Tällä hetkellä vakuutukset ovat IF:ssä. Olen tuolta edeltä lukenut että lähes kaikki ovat saaneet huonoa palvelua Turvasta. Tämä laittaa todella miettimään kannattaako vakuutuksia siirtää Turvaan. Minulla on useita eri ajoneuvovakuutuksia, matkavakuutusta sekä kotivakuuutusta. Laskeskelin tuossa että saatava säästö olisi yhteensä kaikista vain muutaman kympin. Jos sitten vielä sattuu jotain niin en jaksa taistella korvauksista. Pari kertaa koko IF:n vakuutushistorian aikana (yli 30 vuotta) olen tarvinnut vakuutuskorvausta ja kaikki on sujunut nopeasti/ kitkattomasti. Nyt olenkin sitten miettimässä, mihin hyvää vaihtaisin muutaman kumpin takia. Turvahan on LähiTapiolan tytäryhtiö joten tämäkö velvoittaa olemaan v.tt.mainen asiakkaaille...Jään odottamaan mielipiteitänne!!!
Itsellä Pohjantähdessä vakuutuksia. Ei ole sattunut onneksi isompaa mutta korvaukset ovat hoituneet.
Eivät korvanneet vapaa-ajan tapaturmavakuutuksellaan kaatumisesta johtunutta olkapäänleikkausta. Jänteitä irtosi kaatuessa, mutta kun on yli viidenkymmenen niin voivat kuulemma irrota muutenkin eli eivät korvanneet.
Itseä jäi ihmetettyämään kaksi asiaa:
- miksi vakuuttavat yli viisikymmenvuotiaita?
- miksi toisesta olkapäästä ole vieläkään jänteitä irronnut? Jospa sillä TAPATURMALLA olisi sittenkin ollut vaikutusta. Mutta sitähän ei Surman TAPATURMAvakuutus korvaakaan.
Sinne jäi vakuutusyhtiö Surma, nyt valuutukset If:ssa
Puhelimella ei ainakaan sinne pääse. Monena päivänä yrittäny. Erittäin huono asiakaspalvelu. Paras on ifissä
en voi suositella kenellekkään turvan vakuutusta, röyhkeää asiakaspalvelua!
Minulle tuli 6000e lasku vastapuolen auton korjauksesta kolarissa. Turva vakuutusyhtiö kieltäytyy maksamasta vakuutuksesta tätä korjausta. Kun soitin vakuutusyhtiöön ilmoittaakseni tämän vahingon niin oli erittäin töykeä ja syyttävä sävy. Ei kyllä kannata Turvassa vakuutuksia pitää
Tein vakuutuksen Turvassa. Kun paperit tuli oli niissä vakuutusaika vain 11 kuukautta. Kävin siitä sanomassa on vain 11 kuukautta. Luulin tehneeni vuodeksi vakuutuksen? Aina ennen on ollut vuosi vakuutus aika!
Hän ei mukamas ymmärtänyt sitä ollenkaan, kone ne tekee ajat. Ifissä oli 1.8. 2017- 31.7.2018.
Nyt turvassa 1.8.2018- 30.6.2019.