Arvaa painoni! Laiha läski edition.
http://aijaa.com/004099370233
Pituutta 172 ja ikää 30v. Ei lapsia. Painoni on vaihdellut aika paljon viimeisen 10 vuoden aikana. Lihavimmillani olen ollut 9 kiloa nykyistä painavampi, laihimmillani 7 kiloa nykyistä kevyempi. Selluliittiä on ollut aina painosta riippumatta. Olen melko sujut nyt oman painoni kanssa, mutta kiinteytystä haluaisin, etenkin takalistoon. Tunnen olevani ns.laiha läski. Mitä mieltä?
Kommentit (28)
En mä ainakaan mitään vikaa tossa kropassa näe. Oon itse sentin-pari pidempi ja painan n. 65 kiloa... Mulla ei tissit paina paljoa ja keskivartalo on iso vaikkei siinä läskiä paljoa olekaan.
Heittäisin arvauksena että painaisit ehkä suunnilleen saman verran kuin minä...
En sanoisi sua laihaksi tai läskiksi, vaan aika sopusuhtaiseksi. Puoli vuotta treeniä tekis ihmeitä.
painoksi 58 kg. Ja minusta tuo kroppa on kaikinpuoolin hyvä eikä tarvi yhtään mitään kiinteytyksiä tai muuta.
Kaikki arvaukset meni yläkanttiin=o. Oikea vastaus on 57kg.
..ns laiha läski..
Eli sulla ei ole lihasta nimeksikään vaan painosi on tuota höttöä joka näkyy istuvan tiukasti rintamuksessa, vatsassa ja takapuolessa.
Tilanteesi ei ole toivoton, lenkille ja salille ja ruokavalio kuntoon.
Minäkin arvioin painoksesi jotain 60+, mutta se ei tarkoita että näyttäisit mitenkään lihavalta. Tunnen monia sinunlaisiasi, siis hoikkia mutta lihaksettomia. Eipä siinä, nätti vartalo enkä itse varmaan jaksaisi treenata, mutta onhan lihaksikkaampi vartalo jäntevämmän ja "sporttisemman" näköinen.
Sulla on vääränkokoiset rintsikat.
Jos alat treenata lihaksia niin painon pitää nousta, ei niin että nykyinen rasvakudos palaa pois koska sitä rasvaa sulla ei liikaa ole.
laiha läski?
ihan normaali hoikka nuori nainen, ilman mitään läskejä, ei mitään valittamista!
Minä myös kehottaisin menemään liivikauppaan ja mittaamaan tuon liivikoon oikeaksi, koska tuo liivi on väärän kokoinen. Ympärys liian iso ja kuppi pieni.
Hyvältä näytät, mutta tuosta kropasta saisi varmaan helpostikin vielä paremman näköisen pieneläkin treenillä.
Olin aika samannäköinen 60-kiloisena, pituutta mulla 174 cm
väärää kokoa, osta pienemmällä ympärysmitalla ja isommalla kupilla
eli jos noi on esim 75C niin kokeile 70D-kokoa
ehkä 58? Itse olen 167 ja 55 ja kroppa aika saman oloinen.
Joo, lihaksia ei ole ollenkaan! Siksi paino on melko alhainen. Kiitos neuvoista rintaliivien suhteen, näin vanhaksi olen saanut elää ihan vääränkokoisten rintaliivien kanssa! Nuo tuossa on tosiaan 75C, niinkuin joku arvasikin. Taidan mennä mittauttamaan itseni liivikauppaan:))
Kiitos kommenteista! Olen tosiaan suht ok ulkomuotoni kanssa, mutta kiinteytysprojekti on alkanut eilen. Olisi mukavaa olla hiukan jäntevämpi.
T:AP
enkä selluliittiä näe kuin ehkä takareisissä. Ihanan kapoinen olet keskivartalostasi. Just äskettäin katsoin itsestäni kuvaa, jossa olen (joskus 10 vuotta sitten) 170/56 ja muualta hoikka, mutta maha ihan selluliittihöttöä kauempaakin ihan muhkuraisen näköinen, eikä noin sileä ja sulavalinjainen kuin sulla.
Joo, lihaksia ei ole ollenkaan! Siksi paino on melko alhainen. Kiitos neuvoista rintaliivien suhteen, näin vanhaksi olen saanut elää ihan vääränkokoisten rintaliivien kanssa! Nuo tuossa on tosiaan 75C, niinkuin joku arvasikin. Taidan mennä mittauttamaan itseni liivikauppaan:))
Kiitos kommenteista! Olen tosiaan suht ok ulkomuotoni kanssa, mutta kiinteytysprojekti on alkanut eilen. Olisi mukavaa olla hiukan jäntevämpi.
T:AP
Ketjun otsikkoa lukiessani ajattelin, että mikä helkkarin laiha läski, mutta painosi kuultuani ymmärsin - arvioin sinut kuvan perusteella ainakin viitisen kiloa painavammaksi. Et siis ole ollenkaan lihava, mutta liikunnalla saisit mukavasti kiinteytystä ja olokin kohenisi - ja saisit lihasta läskin tilalle. :)
SIIS painoa ei tarvitse pudottaa, ehkä jopa lisätä, mutta kropan koostumusta muuttaa läskistä lihaksikkaammaksi. :) Eli ei kurveja pois, vaan niiden sisältöä muokataan. :)
65kg