Arvaa painoni! Laiha läski edition.
http://aijaa.com/004099370233
Pituutta 172 ja ikää 30v. Ei lapsia. Painoni on vaihdellut aika paljon viimeisen 10 vuoden aikana. Lihavimmillani olen ollut 9 kiloa nykyistä painavampi, laihimmillani 7 kiloa nykyistä kevyempi. Selluliittiä on ollut aina painosta riippumatta. Olen melko sujut nyt oman painoni kanssa, mutta kiinteytystä haluaisin, etenkin takalistoon. Tunnen olevani ns.laiha läski. Mitä mieltä?
Kommentit (28)
En jaksanut ruveta arvailemaan painoa, mutta eipä vartalossasi kyllä oikein mitään ole, mitä minä ainakaan muuttaisin. Olen itse hoikka ja aika kiinteä, mutta rinnat tosi pienet:(
jos normaalipainoisella on vähän lihasmassaa, ja rasvaprosentti suhteellisen suuri.
En kylläkään usko että ap:llä ois ongelmia rasvaprossan suhteen, :)
laiha läski? ihan normaali hoikka nuori nainen, ilman mitään läskejä, ei mitään valittamista!
Totta kai lihasmassaa olisi hyvä olla - jokaisella ihmisellä olisi hyvä olla kunto jolla jaksaa hätätilanteessa kävellä 20 km ja kanniskella muutossa tavaroita ja ehkäistä selkävaivat ;-)
Mutta kauneuden kannalta tuossa vartalossa ei ole yhtään mitään vikaa. Tuosta näyttävämmäksi tuleminen vaatisi urheilijaluokan treenausta (lihas näkyviin) tai vaihtehtoisesti photoshoppausta. Muistattehan, hyvät sisaret, että KUKAAN vaatemalleista edes Anttilan kuvastoissa ei ole siinä au naturel, vaan kuvat on aina käsitelty. Lisätty vähän varjostumaa tuonne ja siloiteltu lantion kaarta ja vähennetty vatsan pömppää ja kiillotettu ihoa...
Ise olen aika samantapainen vartaloltani paitsi että mulla tosiaan on sitä selluliittiä ja mikä pahinta, olemattomat tissi. Sinulla on tosi sopusuhtaisen ja hoikan näköinen vartalo, ole onnellinen!
kannustavista kommenteista! Olen otettu! Niinhän se kai aina on, ettei omaan vartaloonsa ole koskaan tarpeeksi tyytyväinen, vaan huomio kiinnittyy pikku vikoihin. Olin vielä muutama vuosi sitten 9kiloa painavampi ja lihaksia ei ollut silloinkaan, joten olin aikamoista hötöä. Lapsi on suunnitteilla, joten vartalo varmasti muuttuu sitten paljon, joten paras kai nauttia tästä nykyisestä ruumiista vielä täysin rinnoin=)
AP
Jos jotain korjattavaa pitäisi väkisin löytää, treensisin ehkä jalkoja ja peffaa.
Antaisin mitä vain, jos minulla olisi tuollainen kroppa!
alkaa lapsia suunnitella.
Ihan tavallinen vartalo ikäisellesi naiselle, kiinteytystä kaipaa kyllä.
Siis ap:lla on TOSI NÄTTI kroppa! Rinnat ja lantio löytyy, mutta kapea vyötärö ja hoikat raajat. Eli just sellainen unelmasuhde kropassa. Minä en ainakaan näe juuri mitään selluliittia, ja ihmettelen tosiaan näitä painoarvauksiakin. Itse ole 163 cm ja suunnilleen saman kokoinen (paitsi varmaan leveämpi perä) ja painan 52 kg, joten olisin arvellut ap:n ehkä 55-58 kiloiseksi.
Rintsikoista olisin minäkin maininnut: olet ihan varmaan 70-75 D, et todellakaan C. Totta kai liikunta kannattaa aina, ja näkyvistä lihaksista naisella voidaan olla monta mieltä (toiset tykkää, itse en) mutta mikä tuossa kropassa nyt muka oli epäkiinteää tai laihaaläskiä? Tosi nätti olet!