Karihtalan liivittömyys? Mitä mieltä?
44-vuotias esiintyi gaalassa ohuessa topissa ilman liivejä? Voisitko itse?
Kommentit (10)
Mulla ainakin nännit törröttää niin että saa olla aikamoiset toppaukset liiveissä ettei näy ohuen paidan alta.
Samoin mustat liivit vaalean paidan alla. Ehkä nää naiset uskoo sen olevan seksikästä. Mun mielestä tyyli on seksikästä.
Vaikka kyllä mustakin on kiusallista nähdä nännien törröttävän paidan alla ja tissien heiluvan. Kuuluu kohteliaisuuteen miettiä vähän muidenkin juhlatunnelmaa eikä vain omaansa.
mutta liivien kanssa nuo rinnat olisivat olleet ryhdikkäämmät.
On vaan sen verran ohuet, toppaamattomat.
Olen rintaliiveittä kotona saunan jälkeen. Juhliin kuuluu myös kaunis aluspukeutuminen. Tulee mieleen mökin akka, joka kulkee tissit heiluen.
Luulisi tuon tasoisen naisen tuntevan etiketin, mutta tarvitsevat julkisuutta, kun kiinteistöbisnes ei kulje. Eivät edes ole yhdessä ,mutta esiintyvät parina julkisuuden takia. Tämä on varma tieto. Veljeni on samoissa työympyröissä ja sanoi, että H ja H eivät ole arkena edes puheväleissä.
joissa jää nännit liivin yläpuolelle? Jos hänellä oli sellaiset.
Epämiellyttävää joka tapauksessa. Jos on kunnon liivit, ei pitäisi törröttää, ja tuollaisen paidan kanssa kun rahakaan ei ole varmaan ongelma, voi kyllä hankkia liivit, jotka peittää nännit. Mutta ajattelisin, että tyylimoka, sattuuhan noita.
ei läpi törröttävät nännit ole koskaan juhla-asuun kuuluva "lisäsomiste". Kyllä ne isoimmat pingispallonännit saa piiloon jos haluaa