Lentokoneesta. Just oli lehdessä juttua kun mies halusi nukkua
ja kallisti selkänojaa. Takana istuva halusi syödä ja miehille tuli riita. Selkänojaa ei voi kallistaa yhtään tai häiritsee takana olevaa, muistakaa se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (11)
kun siinä penkissä on se säätö niin saahan sitä käyttää. Mutta ne potkijat..viimeksi pari viikkoa sitten sain tuta munuaisissa idioottikakaran potkuja ja mitä tekee vanhemmat, ei mitään...
kun siinä penkissä on se säätö niin saahan sitä käyttää. Mutta ne potkijat..viimeksi pari viikkoa sitten sain tuta munuaisissa idioottikakaran potkuja ja mitä tekee vanhemmat, ei mitään...
No minusta ruokatarjoilujen ajan ei pitäisi kallistaa mutta on se syöminen minullakin onnistunut, vaikka edessä olevan penkki on kallistettu. Mutta jos lepoa kaipaa niin toki saa kallistaa. Ja pitkillä lennoilla jokainen nukkuu omaan tahtiinsa, jotkut myös ruokailujen aikana. Valittajat ostakoon business-luokan lipun. terveisin useita lentoja vuodessa lentävä
Väsynyt pystyy kyllä vaivatta nukkumaan pystymmässäkin asennossa.
Työmatkoja ei nykyään pysty lentämään businessluokassa kuin poikkeuksellisesti(yön yli lento ja aamulla on oltava heti skarppina töissä)
T. Työkseen kymmeniä lentoja vuodessa lentävä
edessälepäävän päälle, kun hän on ystävällisesti jättänyt minulle minimitilan ja yritän auttaa vieressäistujaa ja joudun hieman kurkottamaan. Hassunhauskaa.
No minusta ruokatarjoilujen ajan ei pitäisi kallistaa mutta on se syöminen minullakin onnistunut, vaikka edessä olevan penkki on kallistettu. Mutta jos lepoa kaipaa niin toki saa kallistaa. Ja pitkillä lennoilla jokainen nukkuu omaan tahtiinsa, jotkut myös ruokailujen aikana. Valittajat ostakoon business-luokan lipun. terveisin useita lentoja vuodessa lentävä
Väsynyt pystyy kyllä vaivatta nukkumaan pystymmässäkin asennossa. Työmatkoja ei nykyään pysty lentämään businessluokassa kuin poikkeuksellisesti(yön yli lento ja aamulla on oltava heti skarppina töissä) T. Työkseen kymmeniä lentoja vuodessa lentävä
ja kymmeniä kertoja vuosittain. Ei haittaa muiden penkkien kallistelut.
Väsynyt pystyy kyllä vaivatta nukkumaan pystymmässäkin asennossa. Työmatkoja ei nykyään pysty lentämään businessluokassa kuin poikkeuksellisesti(yön yli lento ja aamulla on oltava heti skarppina töissä) T. Työkseen kymmeniä lentoja vuodessa lentävä
Minä lennän aina economyssa ja kymmeniä kertoja vuosittain. Ei haittaa muiden penkkien kallistelut.
eikä tarvetta käyttää tietokonetta matkalla. Kiva kiva.
mä kyllä sanon jos minun syliin kaadetaan selkänoja!
mutta on se syöminen minullakin onnistunut, vaikka edessä olevan penkki on kallistettu. Mutta jos lepoa kaipaa niin toki saa kallistaa. Ja pitkillä lennoilla jokainen nukkuu omaan tahtiinsa, jotkut myös ruokailujen aikana.
Valittajat ostakoon business-luokan lipun.
terveisin useita lentoja vuodessa lentävä
Minun puolestani muut ajat edessäni istuva saa kenottaa niin takakenossa kuin penkkiä saa kallistettua, mutta syömisen ajaksi haluan tilaa.
Eli selkä suorana siinä touhutaan oman ruoka-annoksen kanssa. Se on tietenkin typerää. Itse en edes muista, koska olisin kallistanut, nukahtanut olen silti. Mutta en minäkään herneitä vedä nenään muiden kallistelusta. Eipä ne kallistetut penkit loppujen lopuksi paljon tilaa vähennä.
Kallistelijat myös joskus ovat juuri niitä, joita ennen laskeutumista pitää pyytää sen penkin ja pöydän nostamista sekä soittimen sulkemista. Ja samat ihmiset eivät malta pysyä perseellään edes siihen asti että kone pysähtyy. Sellaista välinpitämättömyyttä.
niin ärsyttää suunnattomasti nuo penkin kallistajat! toinen on potkijat. mä olen se ilkeä ämmä jonka penkkiä ei yksikään pentu potki, sanon kyllä. ensi kerralla ehdotan että vaihdetaan penkkejä ja mä alan potkimaan sitä, katsotaan onko hauskaa enää.