Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdä lekurille selväksi, että nykyinen olotilani on kuntoutustuen ansiota.

Vierailija
16.01.2012 |

Voin loistavasti ja masennukseen vajoan vain ajoittain, saan asioita tehtyä ja minulla on tavoitteita.

Miten saada b-lausunnon tekevä lekuri ymmärtämään, että olotilani romahtaa välittömästi jos joudun takaisin työkkäri-sossu-toimeentuloluukku-oravanpyörään?

Voin mainiosti siksi, että saan olla ja öllöttää ilman aikatauluja ja velvoitteita.

Velvoitteet ja taloudelliset vaikeudet suistaisivat minut takaisin masennukseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kuntoutuminen on tapahtunut, ihmisen kuuluu palata takaisin työelämään ja elättää itsensä.

Ihmiselämään kuuluu aikataulut ja velvoitteet. Sinun on opeteltava elämään niiden kanssa. Näin me kaikki joudumme tekemään eikä se todellakaan ole aina niin auvoisen ihanaa mutta kuuluu elämään.

Vierailija
2/6 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nykytaidetta ja nykytanssia tuli kiitos vaan nähtyä riittävästi entisessä elämässäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen niin räjähdysherkkä, että kilahdan välittömästi jos liikaa stressiä tai muiden odotuksia.

Vierailija
4/6 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen niin räjähdysherkkä, että kilahdan välittömästi jos liikaa stressiä tai muiden odotuksia.

Vierailija
5/6 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan se totta, että paluu suoraan takaisin kokopäivätyöhön siitä, kun on ollut tekemättä mitään pitemmän aikaa (kuntoutustuelle ei pääse ilman pitkää sairauslomaa) voi olla järkytys. Samoin kuin paluu eri instanssien nöyryytettäväksi, kun jokainen osapuoli tietää, että pitkän sairausloman jälkeen ei kukaan enää ota töihin.

Vierailija
6/6 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäistäkään työhakemusta jos vielä työkkärin listoille takaisin joudun. NOT, en tee oman työllistymiseni eteen yhtään mitään mihin työkkäri ei erikseen pakota.

Ja mä niin nautin kun saan itse määritellä omat tekemiseni ja sen tekemisen määrän. Kämppä on kuin kaatopaikka, mutta mitä se haittaa kun ei itseä haittaa.

En elä kenenkään muun asettamien velvoitteiden määräämää elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme