Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emme pääse miehen kanssa yksimielisyyteen lapsen nimestä. Aion antaa haluamani nimen!

Vierailija
15.01.2012 |

En vaan jaksa enää jankuttaa, mikään muu kuin yksi nimi ei kelpaisi miehelle ja siitä ei jousteta yhtään. Inhoan tätä nimeä... Itse olen ehdottanut vaikka mitä, koittanut löytää kompromissia suosikkieme välillä, mutta EI.

Olen siis päättänyt antaa juuri sen nimen kuin itse haluan. Kiukutelkoon sitten vaikka loppuelämänsä! Hah!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan, ei se äiti voi yksin päättää esim. lapsen laittamista isän sukunimelle.

Vierailija
22/26 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka pojan oikea nimi on Veeti. Miehen mielestä on kiva, että poika on vaarinsa kaima eli Lauri, ja niin meillä lasta kutsutaan kahdella nimellä. Isompana ilmoitti, että hänen nimensä on Lauri, mutta se kirjoitetaan Veeti.

Siis suostuitko sä tohon? Mikäs helvetin oikeus anopilla on sanoa mitään lapsen nimeen???! En ikinä suostuis tollaseen. Jos ei opi lapsen nimeä, ei tarvi nähdä lastakaan. Varmaan kohta antais periksi. Loukkaavaa tollanen käytös.

Ja toisaalta: mitä teet koulukavereille, jotka kutsuvat lastasio Virtaseksi? Rakkaalla lapsella on monta nimeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänen eka tyttöystävänsä oli Miisa (yläasteella). Sanoo että ei siksi mutta.....

AP

Kerro miehellesi terkkuja että hän on idiootti. Todellakin toimisin samoin kun sinä ap. Ja olen vieläpä niin pikkumainen, että tuollasesta saattasin sanoa miehelle että voi muuttaa omaan kämppään Miisastaan haaveilemaan.... (tuskin siis toteuttaisin, mutta ainakin sanoisin että ymmärtäisi mikä tuossa loukkaa;)

Kuulostaa kyllä oikeasti oudolta, mä en voisi ikinä kuvitella antavani jonku entisen poikakaverin nimeä pojalleni :S vaikka ois kuinka kaunis nimi...

Vierailija
24/26 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkeästi että Miisaa lapsesta ei missään tapauksessa tule, ja jos hän ei aio alkaa keskustella kanssasi muista vaihtoehdooista, sinä päätät nimen yksin.

Vierailija
25/26 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille tulee vielä monta ongelmaa,kun nimestä jo saatte tuollaisen riidan aikaiseksi. (ja hieman idiootilta mieheltä vaikuttaa..)

Tsemppiä vaan!

Vierailija
26/26 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks mies tiedä että entisten tyttö ja poikaystävien nimet on automaattisesti kiellettyjä. Sitä ei tarvi edes selitellä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän