Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en tajua tätä vitsiä:

Vierailija
15.01.2012 |

Batman meni kauppaan

...Robin!

Enkä tätä:

Mies meni kauppaan,lapio.

Voisko joku avata?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabeetikonkin, kuten myös läskinkin, on syötävä, diabeetikot eivät silti yleensä juo sokerilimsoja, sattuneesta syystä. Ja majoneesi tai kastike on yleensä se suurin kaloripommi myös sinun terveyssalaatissasi.

Itse nauran jos lihava ihminen tilaa mäkissä järkyttävän määrän ruokaa itselleen ja ottaa Light colan. Tai sille että nainen grillillä tilatessaan jotain rasvalihapiirakkaa kabap lastuilla, sanoo että älä laita majoneesia kun siinä on niin hirveästi kaloreita. Mutta, sinä et ymmärrä. Kysy siltä kaveriltasi. Älä jankkaa täällä.

Vierailija
22/27 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kerran jossain kahviojonossa. Edessä oleva tärkeä nuorehko nainen tilasi kofeiinittoman kahvin ja kysyi siihen vielä hyla-maidon. Jostain syystä meitä miehen kanssa se tilanne huvitti ihan tolkuttomasti, hekoteltiin sille pitkään; Tilata nyt kahviossa kofeiinitonta kahvia ja kruunata se laktoosittomalla maidolla, sama kuin polttaisi nikotiinittomia savukkeita tai joisi alkoholitonta kossua.

Diabeetikonkin, kuten myös läskinkin, on syötävä, diabeetikot eivät silti yleensä juo sokerilimsoja, sattuneesta syystä. Ja majoneesi tai kastike on yleensä se suurin kaloripommi myös sinun terveyssalaatissasi.

Itse nauran jos lihava ihminen tilaa mäkissä järkyttävän määrän ruokaa itselleen ja ottaa Light colan. Tai sille että nainen grillillä tilatessaan jotain rasvalihapiirakkaa kabap lastuilla, sanoo että älä laita majoneesia kun siinä on niin hirveästi kaloreita. Mutta, sinä et ymmärrä. Kysy siltä kaveriltasi. Älä jankkaa täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itse nauran elämässäni hauskoille asioille enkä toisten ihmisten ruokavaliovalinnoille.

Antivitseistä: rytmi on tärkeä osa huumoria. Esimerkiksi "kaks mummoo meni mustikkaa, toinen ei mahtunukkaa", vaikka vanha onkin, pitää sisällään ennustettavan rytmin ja yllättävän käänteen.

Antivitsillä on vitsin rytmi muttei varsinaista punchlinea: "kaks mummoo meni mustikkaan, tulivat kotiin aikanaan".

Veikkaan että antivitsille naurava nauraa oikeastaan enemmän itselleen: on valmistautunut nauramaan vitsin pointille mutta kun sitä ei ole, nauraa kuitenkin, tajuaa tämän ja nauraa lisää.

Minuakaan antivitsit eivät kauheasti naurata, mutta olenkin tosikko enkä paljoa itelleni naura :P

Vierailija
24/27 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itse nauran elämässäni hauskoille asioille enkä toisten ihmisten ruokavaliovalinnoille. Antivitseistä: rytmi on tärkeä osa huumoria. Esimerkiksi "kaks mummoo meni mustikkaa, toinen ei mahtunukkaa", vaikka vanha onkin, pitää sisällään ennustettavan rytmin ja yllättävän käänteen. Antivitsillä on vitsin rytmi muttei varsinaista punchlinea: "kaks mummoo meni mustikkaan, tulivat kotiin aikanaan". Veikkaan että antivitsille naurava nauraa oikeastaan enemmän itselleen: on valmistautunut nauramaan vitsin pointille mutta kun sitä ei ole, nauraa kuitenkin, tajuaa tämän ja nauraa lisää. Minuakaan antivitsit eivät kauheasti naurata, mutta olenkin tosikko enkä paljoa itelleni naura :P

Sen kyllä huomasi, että olet tosikko, ja se ettet edes itsellesi naura, vahvista sitä.. sullekin varmasti löytyy samankaltaisia tasapaksuja olentoja kaveriksi, mutta mitä ja mistä te puhutte? MIlle te nauratte? Mikä saa kaltaisesi tosikot niin hyvälle tuulelle, että nauratte, kun vitsit ei naurata, antivitsit analysoidaan (en itse pidä antivitseistä), mustaa käänteishuumoria ette ymmärrä eikä tilannekomiikka aukea teille, eli tilannekomiikalle ette naura, vaan tosikkona mietitte, että "en voi nauraa toisen vahingolle/ hämmästykselle/ruokavaliolle" jne, eli katsotte, että se nauru olisi ilkeää, sen sijaan se ei kohdistu henkilöön, vaan tapahtumaan eikä ole vahingoniloista eikä pilkallista.

Vierailija
25/27 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme miestä käveli sillalla ja toisellekin tuli hesari.

Hiiri meni kauppaan ostamaan juustoa. Kauppias kysyi: Edamia vai Emmentalia? Tähän hiiri vastasi: Ei se mitään, mä oon mopolla.

Vierailija
26/27 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko sinä nyt se postaaja joka repi irti huumoria light-kolanjuoja-kebabmajoneesinvälttelijästä?

Erikoinen otus olet. Ei muuta sanottavaa.

Onneksi itse nauran elämässäni hauskoille asioille enkä toisten ihmisten ruokavaliovalinnoille. Antivitseistä: rytmi on tärkeä osa huumoria. Esimerkiksi "kaks mummoo meni mustikkaa, toinen ei mahtunukkaa", vaikka vanha onkin, pitää sisällään ennustettavan rytmin ja yllättävän käänteen. Antivitsillä on vitsin rytmi muttei varsinaista punchlinea: "kaks mummoo meni mustikkaan, tulivat kotiin aikanaan". Veikkaan että antivitsille naurava nauraa oikeastaan enemmän itselleen: on valmistautunut nauramaan vitsin pointille mutta kun sitä ei ole, nauraa kuitenkin, tajuaa tämän ja nauraa lisää. Minuakaan antivitsit eivät kauheasti naurata, mutta olenkin tosikko enkä paljoa itelleni naura :P

Sen kyllä huomasi, että olet tosikko, ja se ettet edes itsellesi naura, vahvista sitä.. sullekin varmasti löytyy samankaltaisia tasapaksuja olentoja kaveriksi, mutta mitä ja mistä te puhutte? MIlle te nauratte? Mikä saa kaltaisesi tosikot niin hyvälle tuulelle, että nauratte, kun vitsit ei naurata, antivitsit analysoidaan (en itse pidä antivitseistä), mustaa käänteishuumoria ette ymmärrä eikä tilannekomiikka aukea teille, eli tilannekomiikalle ette naura, vaan tosikkona mietitte, että "en voi nauraa toisen vahingolle/ hämmästykselle/ruokavaliolle" jne, eli katsotte, että se nauru olisi ilkeää, sen sijaan se ei kohdistu henkilöön, vaan tapahtumaan eikä ole vahingoniloista eikä pilkallista.

Vierailija
27/27 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tässä kyllä nauretaan ihmiselle eikä vain tilanteelle. Vai onko mielestäsi vain elämä-ja ihmismyönteinen lausahdus?

"Itse nauran jos lihava ihminen tilaa mäkissä järkyttävän määrän ruokaa itselleen ja ottaa Light colan."