Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit, jos sinua huomattavasti lyhyempi mies yrittäisi kosiskella sinua

Vierailija
15.01.2012 |

Huomattavalla tarkoitan ainakin 10-15cm lyhyempää. Mulla on tällainen tapaus perässäni, eikä paljoa naurata... Luuleeko se ihan tosissaan, että sen haluaisin?!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten saisi olla niin paljon rahaa, että tonnin seteleistä tulisi niin iso pino jalkojen alle, että pituudeksi tulisi 180cm... :)

Joka tapauksessa en ole koskaan tykännyt rääpälemiehistä. Ärsyttäviä sellaiset pygmimiehet. Minimi 175cm ja sekin on aika vähän. Alle 170cm täydellinen turn off.

Itse olen 163, nykyinen 186, eksä oli 182 jne.

Vierailija
22/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän kookkaista miehistä, vaikken itse mikään hongankolistaja olekaan, mielestäni alle 175cm on lyhyt mies. Jos tutustuisi jossain työ/harrastekuvioissa ja huomaisi ajan kanssa että tuohan on mahtava tyyppi ehkä sitten voisi ihastuakin, mutta täytyisi aikalailla olla "parempi" kuin jonkun fyysisesti vetävämmän miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos 135cm pitkä mies tulisi kosiskelemaan niin nauraisin iha hirmusti :D:D

Vierailija
24/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että mies on mua pidempi, mieluiten selvästi. Ikävä kyllä yleensä joutuu tyytymään keskimittaisiin. Itseäni lyhyemmän kanssa olin nuorena. Enää en huolisi vaikka olis miten mahtava muuten.

Minusta tämä ei ole edes hirveän pinnallista. En ottaisi myöskään kaljua miestä (sellainenkin on ollut). Esteettisiä vaatimuksia on kaikilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi