Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit, jos sinua huomattavasti lyhyempi mies yrittäisi kosiskella sinua

Vierailija
15.01.2012 |

Huomattavalla tarkoitan ainakin 10-15cm lyhyempää. Mulla on tällainen tapaus perässäni, eikä paljoa naurata... Luuleeko se ihan tosissaan, että sen haluaisin?!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

142 cm pitkät miehet ovat aika harvassa. Mutta jos tuollainen ihme sattuisi kohdalle, olisi mukava ja olisin vapaa, niin varmaan lähtisin treffeille.

Vierailija
2/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 158 cm pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies olis 138 cm niin en todellakaan katsois sinne päinkään. En muutenkaan ole kiinnostunut alle 180cm pitkistä

Vierailija
4/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna nakki seurustelin 1,58 pitkän miehen kanssa, itselläni pituutta siis 1,73... Ettei tilanne sinänsä olisi mitenkään uusi.

Vierailija
5/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan tosissaanko (vielä kerran ihmettelen) se luulee, että minä lähes 180-senttinen ja muutenkin isokokoinen ja muodokas nainen haluaisin tapailla jotain 160-senttistä miestä (mahtaakohan olla sitäkään), ei vitsit, alkoihan mua itteänikin nyt naurattaa... :D Se on muutenkin ihan reppana ja säälittävä tyyppi... Anteeksi, jos olen ilkeä, mutta se nyt vain kuvottaa mua, ei olisi niin yli-innokas... Pakko purkaa tätä johonkin.

Ap

Vierailija
6/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 157 kengät jalassa.

Vierailija
7/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä, mistä sen voi tietää mikä minussa ei miellytä toista tai miellyttääkö. Aina kannattaa ilmaista oma kiinnostus!

Jos sinu ei tuo lyhyt mies kiinnosta, niin sano se hänelle suoraan. Ei tarvitse kertoa mistä syystä - tai saahan senkin tietysti kertoa, mutta on aika noloa tunnustaa että nimenomaan toisen pituus on ylitsekäymätön este, niin ettei muilla ominaisuuksilla olisi mitään väliä. Itse siis en lähtisi erittelemään, sanoisin vain ettei klikkaa joten annapa olla.

Olen itse 178 cm pitkä nainen, ja on minua lyhyetkin miehet kosiskelleet. Ei pituus ole minusta mitenkään ratkaiseva juttu. Itse asiassa on tuntuntu vähän tavallista kiinnostammaltakin lyhyen miehen flirtti, koska arvelen että hänen täytyy tuntea aivan erityistä vetoa ulkomuotooni - sen verran epäsovinnaista on pitkän naisen ja lyhyen miehen parinmuodostus.

Ja ainahan on mukava tietää, että tuo toinen on juuri minun ulkomuodostani aivan erityisen kiinnostunut ;)

Vierailija
8/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan tosissaanko (vielä kerran ihmettelen) se luulee, että minä lähes 180-senttinen ja muutenkin isokokoinen ja muodokas nainen haluaisin tapailla jotain 160-senttistä miestä (mahtaakohan olla sitäkään), ei vitsit, alkoihan mua itteänikin nyt naurattaa... :D Se on muutenkin ihan reppana ja säälittävä tyyppi... Anteeksi, jos olen ilkeä, mutta se nyt vain kuvottaa mua, ei olisi niin yli-innokas... Pakko purkaa tätä johonkin.

Ap

että sua enemmn kiusaa se, että tyyppi on muuten reppana, säälittävä ja yli-innokas. Enpä usko, että kukaan 155 cm pitkä innostuu noista piirteistä yhtään enempää

Vierailija
9/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuisi ihan siitä, mitä muuten tykkäisin siitä miehestä. Jos olisi muuten ihastuttava ja mahtava persoona, niin ei kai se 154-159 cm pituus haittaisi. :D

Mutta joo, täytyisi noin paljon lyhyempänä sitten tosiaan olla täydellinen tyyppi. Oon pituusrasisti, mutta täytyy myöntää, että pidemmälle miehelle antaisin helpommin jotkut muut "viat" anteeksi. Jos mies olisi muutaman tai pari cm mua lyhyempi, niin se tuskin vaikuttaisi mihinkään, mutta 10-15 cm on aika paljon.

Vierailija
10/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään eniten pienikokoisista ja poikamainen söpöistä miehistä joten mielellään sellaiset saisi minua kosiskella!

Vierailija
11/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on 185 cm. Kyllä sellanen 170 senttinen menis vielä aivan hyvin. Mutta ei itseäni lyhyempi. Koska olen itsekin tällanen pätkä :D

Vierailija
12/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä tärkeintä on se, mitä on pään sisällä. Oma mieheni on alle 170 cm.

Vierailija
13/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväinen. En erityisemmin ole välittänyt itseäni llyhyemmistä miehistä, mutta tässä kyseisessä tapauksessa on niin "sitä jotain", että pituudella ei ole mitään väliä.

Vierailija
14/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei kiinnosta, koska enhän voi olla 100% varma, haluaako hän vain uusia ystäviä... Kirjoittelee mulle siis melko paljon ja tulee aina juttelemaan, kun nähdään ja kerran ehdotti, että lähdettäis drinkille, mutta kuittasin sen vitsinä sen hetkisen tilanteen vuoksi... Enhän siis voi olla varma, haluaako hän vain ystävystyä kanssani vai yrittääkö todella iskeä. Kuvottava on silti...

Ap

Vierailija
15/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

että sua enemmn kiusaa se, että tyyppi on muuten reppana, säälittävä ja yli-innokas. Enpä usko, että kukaan 155 cm pitkä innostuu noista piirteistä yhtään enempää

Niin tunnen kyllä tosi lyhyitä miehiä, jotka on kuitenkin tosi söpöjä (joita en kuitenkaan pituuseron vuoksi tapailisi, olenpa pinnallinen), joten ehkäpä tuossa miehessä tosiaan enimmäkseen kuvottaa se sen reppanuus ja yli-innokkuus.

Ap

Vierailija
16/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska harvemmin olen kohdannut 150-155 cm pitkiä miehiä. Tuo pituus on jo sellainen että tuntuisi vähän oudolta, mutta toisaalta jos tyyppi muuten olisi huippu niin mikäs siinä - minulla ei ollut ongelma seurustella esim. itseni pituiseni eli 165 cm pitkän miehen kanssa, enkä koskaan ole ollut pitkien miesten perään, ennemmin alle 180 cm kuin yli.

Ja jos tyyppi olisi varustettu hyvällä huumorintajulla ja samalla leffamaulla, niin varmaan saisi aika hauskaa kotihobitti-läppää aikaiseksi ;)

Vierailija
17/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen täytyy olla minua ainakin 10cm pidempi eli yli 180cm.Etsiköön pienen naisen itselleen!

Vierailija
18/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 178 cm, mieheni pari senttiä lyhyempi. Kyllä sellaiset 165 cm miehet ovat lähestyneet. En ole pituussyrjijä, mutta ei ole muuten kiinnostanut.

Liian lyhyestä miehestä pääset eroon tietysti kuten muistakin ei-kiinnostavista. Mitä pahaa yrittämisessä on? Kyllä 190-senttistä veljeänikin lyhyet naiset lähestyvät. Tyttöystävänä hänellä on ollut aina pitkiä naisia, joten on kai pitkistä kiinnostunut.

Vierailija
19/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse 180 cm pitkä ja pari vuotta sitten semmonen 170 cm kaverin kihlatun ystävä oli kovin kiinnostunu ja hirveästi yritti kehittää meille jotain juttua, mutta ite karsastin tuota pituuseroa niin pirusti, että en lämmenny. Kunnes sitten oikeasti tutustuin kyseiseen herraan ja huomasin, että on oikeesti kovin mukava tyyppi, kemiat pelas muutenki tosi hyvin ku unohin tuon pituuseron. Asia kyllä vaivas joka kerta esim. kaupungilla kävellessä ja kyllähän se ihan oikeasti vähän hassulta näyttää jos nainen on aivan huomattavasti pidempi... Enää ei edes yhdessä olla, mutta eipä se eron syy se pituusero. Aina voi kokeilla.

Vierailija
20/24 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei kiinnosta, koska enhän voi olla 100% varma, haluaako hän vain uusia ystäviä... Kirjoittelee mulle siis melko paljon ja tulee aina juttelemaan, kun nähdään ja kerran ehdotti, että lähdettäis drinkille, mutta kuittasin sen vitsinä sen hetkisen tilanteen vuoksi... Enhän siis voi olla varma, haluaako hän vain ystävystyä kanssani vai yrittääkö todella iskeä. Kuvottava on silti...

Ap

Ai onko hänen ystävystymisyrityksensäkin (jos oletetaan, että lähestymiset on niitä), kuvottavia? Siinä tapauksessa, älä vastaa hänen viesteihinsä ja jos näette, käyttäydy häntä kohtaan viileän asiallisesti. Tai sano suoraan, ettet halua olla hänen ystävänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi