MItä Lipponen kertoo ex-avioliittonsa loppuvaiheesta kirjassaan? Kuulemma karseaa.
Onko siis ollut suuria ongelmia jo ennen Päiviä?
Itse olen aina ajatellut juuri Päivin syntipukiksi Lipposen pitkän liiton kariutumiseen. Siksi en voisi äänestää Lipposta, kun hylkäsi vaimonsa.
Miten se meni?
Kommentit (11)
luonteva reaktio aviomiehen toiseen naiseen olisi ollut ero, ei alkoholismi.
En todellakaan tunne Lipposen tapausta, mutta kakkoskirjoittajan ajatusmaailma tökkii.
Mitkä muut asiat sinusta aiheuttavat alkoholismin?
kuin Lipponen erosi. Mikä ihmeen hinku tätäkin asiaa on nyt vatvoa.
Voi vaimo parkaa, jos se alkoholismi alkoi vasta sitten, kun mies alkoi tavata Päiviä. Oliko näin?
Mielestäni alkoholisti-reppanat hakevat alkoholista apua, kun eivät ymmärrä tai kehtaa mennä psykologille tai psykiatrille kamalasta tilanteestaan, tai kohtuuttomasta puolisostaan puhumaan.
Jotkut käyttävät alkoholia mielialalääkkeen sijaan, kun ovat umpikujassa. Minulla ei onneksi moisesta henkilökohtaista kokemusta.
Alkoivatko ne vaimon alkoholiongelmat ennen vai jälkeen Päivin tapaamisen. Olisi aika oleellinen tieto.
ap
Voi vaimo parkaa, jos se alkoholismi alkoi vasta sitten, kun mies alkoi tavata Päiviä. Oliko näin? Mielestäni alkoholisti-reppanat hakevat alkoholista apua, kun eivät ymmärrä tai kehtaa mennä psykologille tai psykiatrille kamalasta tilanteestaan, tai kohtuuttomasta puolisostaan puhumaan. Jotkut käyttävät alkoholia mielialalääkkeen sijaan, kun ovat umpikujassa. Minulla ei onneksi moisesta henkilökohtaista kokemusta.
eli sairaus periaatteessa voitettu. Sitten Paavo alkoi seurustella toisen kanssa, mutta ei halunnutkaan eroa (koska ei ihan varma, mitä halusi) eli vaimo joutui sivusta seuraamaan miehen uusinta suhdetta. Hoitoon on hankala lähteä monista syistä, joita en erittele.
Alkoivatko ne vaimon alkoholiongelmat ennen vai jälkeen Päivin tapaamisen. Olisi aika oleellinen tieto.
ap
pressa ehdokkaasi!
eikä mitään lipposta kannata äänestää se on jo vanha kurppa ei mitään edustuksellisuutta, tappoi yhden maaviljeliä päivässä! ajoi suomea eu:hun! ja tuntuu et sillä alkava dementia!! tai joku...
ap
Oletko nyt ihan tosissasi, lehdistö vaiennettu mahtikäskyllä? Millä ihmeen mahtikäskyllä? Jos tuollainen käsky olisi olemassa jollakulla, kyllä hänestä varmaan tulisi koko maailman valtias.
joka Kuopiosta kotoisin. Että hänen siskonsa perhe ollut läheisiä Lipposen perheen kanssa ja jo silloin aikoja sitten oli vaimo Lipposella paha alkoholi ongelma.
Eli ollu siis jo joskus 70- ja 80 luvulla.
Onko siis ollut suuria ongelmia jo ennen Päiviä?
Itse olen aina ajatellut juuri Päivin syntipukiksi Lipposen pitkän liiton kariutumiseen. Siksi en voisi äänestää Lipposta, kun hylkäsi vaimonsa.
Miten se meni?
vaikka itse teoillaan ajoi sen juomaan. Kirjassa ei kerrota, miten otti Päivin mukaan reissuille, jätti vaimon kotiin jne. Lehdistö oli asiasta hiljaa, koska mahtikäskyllä vaiennettu.