Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vitsi en ole laihtunut YHTÄÄN vaikkka olen jo viikon Nutrannut:(((((

Vierailija
07.01.2012 |

Mikä ihme mua vaivaa? Vaaka näytti alussa 74,4 ja täsmälleen samaa näytti äsken kun suurin odotuksin vaa'alle kiipesin:( Oon ollut siis ketoosissa tai ainakin olettanut niin, ensin starttipaketti ja sitten pusseja,"ruokia" ja liemiä. Eli siis olen tässä parina viime päivänä vielä keventänyt entisestään.

Oon lisäksi liikkunut joka päivä vähintään tunnin (juossut ja reipasta kävelyä). Minusta tuntuu etten tämän vähempää voi syödä, tämäkin tuntuu tosi vähälle tämä nykyinenkin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestää kauan ennen kuin se rupeaa sulamaan..

Vierailija
2/19 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ap.ta 10 kiloa enemmän ihraa ja viikossa tippunut 4 kiloa.

Tosin olen syönyt vain niitä pusseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sulle uusi hyvä "dieetti", syö terveellisesti ja liiku monipuolisesti.. Tuommoset humpuukilaihdutukset tulee aina takaisin, eli ihan turhaan näet nälkää..

Vierailija
4/19 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestää kauan ennen kuin se rupeaa sulamaan..

eihän se noinkaan pitäisi olla.. Jos sitä niin paljon on niin nimenomaanhan sen pitäisi alkaa sulamaan PIAN! Tai edes nesteet lähteä mutta huhhuh onpa vaikeaa löytää motivaatiota kun tulosta ei synny YHTÄÄN:((((

Vierailija
5/19 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin silloin paino nousee parikin kiloa. Entä onko sun vatsa toiminut normaalisti rajusta ruokavaliomuutoksesta huolimatta?

Mä en tiedä mitään noista pusseista. Paljonko niistä tulee kaloreita päivässä?

Vierailija
6/19 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ja kuukautiskierto saattaa aiheuttaa hetkellistä painonnousua. Tai sitte suhun ei vaa tehoa mikään,tervetuloa kerhoon...

Vierailija
7/19 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se paino kaiken fysiikan lakien mukaan tippuu, kun energiansaanti vähenee. Kärsivällisyyttä.

Vierailija
8/19 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan saan alkuun jonkun tsemppistartin mitä nyt sitten tästä Nuttrilettistä hain.. No mutta paras jättää kaupan hyllylle sit nää tällaset paketit kerta ei mitään tuloksia (minulle) niistä tule:(

Harmittaa kun on monta päivää ollut nälässä (vaikka tuo on kyllä jo helpottanut ja näläntunne kadonnut kokonaan!) ja liikkunut hiki hatussa niin mitään ei tapahdu.

Ap

Vierailija
9/19 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutraa ainakin kolme viikkoa, sillä tippuu paino 6-8 kg, aivan varmasti.

Vierailija
10/19 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin silloin paino nousee parikin kiloa. Entä onko sun vatsa toiminut normaalisti rajusta ruokavaliomuutoksesta huolimatta?

Mä en tiedä mitään noista pusseista. Paljonko niistä tulee kaloreita päivässä?

mutta pääsääntöisesti nestepitoistahan tämä ruoka on joten olen ajatellut että kuuluu asiaan (?!?). Kuukautiset tulossa vasta noin puolentoista viikon päästä.

Ap

Vierailija
11/19 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveä ummetus. Täytyy juoda tosi paljon vettä että vatsa edes jotenkin toimisi. kyllä ne kilot kohta lähtee liikkeelle, lisää vaan nesteen saantia.

Vierailija
12/19 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä ap edes jaksaa liikkua noin paljon syömättä juuri mitään?

Vierailija
13/19 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrauksen aikana! Sulla on joku suolitukos tulossa ja kaikki paska kertynyt suoleen ja siks ei paino oo vähentynyt:/

Vierailija
14/19 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vielä huolestua, jos kilot eivät ole tippuneet. Paino laskee aivan varmasti, lupaan sulle! Ilmeisesti kropan nestetasapaino vinossa, saatat huomata parin päivän päästä, että paino on lähtenyt alenemaan.

Vierailija
15/19 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion kyllä jatkaa vaikka tänään söinkin tavallista ruokaa nyt illalla. Mutta vatsa toimi, jee!!!! En todellakaan tiennyt että vettä täytyy lisäksi juoda vielä noin paljon, täytyy keskittyä tuohon enemmän.

Ja mitä tuohon liikunnan harrastamiseen tulee niin liikun väkisinkin noin tunnin päivässä reippaasti ihan lapsen kanssa leikkikentälle vaunuillessa. Nuo juoksulenkit teen itsekseni ehkä noin joka toinen päivä. Ja silloinkin fiiliksen mukaan.

Ap

Vierailija
16/19 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käy vaa'alla aamuisin ainoastaan, eikä keskellä päivää tai illalla. Muuten kaikki jo nauttimasi ruoka vatsalaukussa jne. näkyy myös siellä vaa'alla :)

Vierailija
17/19 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta sitten!!Yleensä tuollaisilla höpökuureilla lähtee vaan lihasta, mikä on tosi huono sekin!!!

Vierailija
18/19 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin viimeistä päivää, vaikuttavat nekin kalorit takautuvasti valitettavasti. Toivottavasti et ole näin tehnyt kuitenkaan...

Vierailija
19/19 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö nutrauksen aikana joka liemen/patukan/aterian yhteydessä hedelmä tai vihannes ja juo PALJON!! Ei joudu nähdä nälkää, mutta laihtuu silti. Itse syön nutrilet viiden päivän tehostartin kahden kuukauden välein (lisäksi hedelmiä ja vihanneksia) ja paino pysyy kurissa ilman sairaalloista nälkää.