Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsytti tällainen viesti miehen

Vierailija
15.01.2012 |

viesteissä ja mies ei ymmärrä miksi...

Ja nyt ei tarvitse kommentoida siihen, miksi näin viestin sillä meillä molemmat voi lukea toisten viestejä = puhelimet on missä sattuu ja netti/sähköposti auki koko ajan. Viesti oli tullut edellisenä yönä.

Mies lähdössä työmatkalle ja kertoi, että menee päiväksi koulutukseen ja kahdeksi seuraavaksi kokoukseen. Molempiin osallistuu useasta maasta ihmisiä ja tietty porukka koulutukseen ja tietty kokoukseen. Ja osa molempiin.

Oli lähettänyt jotain työhön liittyviä tietoja yhdelle naispuoliselle henkilölle, jonka piti olla paikalla vasta kokouksissa kahtena jälkimmäisenä päivänä, koska hänellä ei ole mitään tekemistä koulutuksessa. Muusta työsyystä voisi olla samoissa paikoissa jo silloin kyllä. Mutta miehelläni ei pitäisi silloin olla mitään asiaa juuri hänelle.

Vastaus naiselta oli "Hei x! Kiitos tiedoista. Odotan, että nähdään tiistaina :)" Terveisin, x. Miehen mukaan viestissä ei ole mitään outoa. Hän ei voinut tietää että ko. ihminen on paikalla jo tiistaina.

Aikaisemmissa viesteissä koskien tapahtumaa (ja jotka on lähetetty kyseisen henkilön toimesta koko ryhmää koskien, ei ole mitään tällaista lopputoivotusta = että odottaisi koko porukan näkemistä)

Miehen mielestä tämä on vain kohtelias tapa ilmaista, että ollaan tulossa samaan kokoukseen keskiviikkona ja ei tiedä viestin tiistaista mitään = onko nainen siellä, miksi kirjoittaa että odottaa näkemistä.

Mitä mieltä?

Mietinkö turhaan?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asia sun murehtimisella miksikään muutu, paitsi että ärsytät miestäsi jos alat epäilemään...

Hyväntahtoisesti ehdotan, että kehittele itsellesi jotain tekemistä ja harrastusta, ettei ala ajatukset kiertämään pientä rataa. Silloin kun olin itse kotona lasten kanssa, niin minulla oli kans taipumusta "analysoida" kaikkien sanomisia ja kirjoittamisia, mutta ei siitä saa mitään muuta kuin pahan mielen itselle.

Vierailija
22/53 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä varmaan saat kauppareissullakin aikaan mustasukkaisuusdraaman, kun sun mielestä miehesi flirttaa kassaneidille tai katsoo jonkun naisen takapuolta/rintoja/kasvoja.

Sääliksi käy sun miestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan usein vaisto on oikeassa. Sinulla on ihan selvästi aihetta epäluuloillesi. Itse ainakin kuuntelisin omia tuntemuksiani.

Jotenkin tuosta viestistä tulee tunne, että ovat parempia tuttavia kuin antavat olettaa.

Vierailija
24/53 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuuntele vaistoasi. Yleensä pienistä merkeistä sen huomaa. On siis omakohtaista kokemusta. Ne on niin pieniä, että ne helpoosti ohittaa ja sitten myöhemmin huomaa, että ehkä olisi pitänyt tajuta. Silti niitä merkkejä on silloin huomannut. Työkaverille voi laittaa:" nähdään huomenna", mutta ei sitä että" odotan näkemistämme tms.". Kannattaa nyt istua alas ja keskustella ihan rauhallisesti syyttelemättä. Voihan olla, että miehesi sitten avautuu. Turvallinen ilmapiiri ja korostat, että rehelllisyys on tärkeää ja kuulet mieluummin totuuden.

Vierailija
25/53 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai voi sisältää muutakin. Mistäpä noista ikinä tietää..

Mulla miespuolisia työkavereita jotka oikeesti vaan tosi mukavia kavereita ja vastaan noin, mutta sitten taas niitäkin kenen kanssa naidaan sillon tällön ja niillekin vastaan samalla lailla.

Vierailija
26/53 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen kysymys!! Jos pelkäät miehesi pettävän, niin pettäisitkö itse sopivan tilaisuuden ja kaverin tullen? On kai niitä oikeita pettureitakin, kiistämättä, mutta voin kuvitella miten se alun pieni epäilys alkaa paisumaan, kun ei voi olla etsimättä niitä asioita eli viestejä pettämisestä. On luottamusta ja epäluottamusta. Kumpaa sitä itse haluaa etsiä ja edustaa.

Itse olen komennustöissä ja tuntisin elämäni aika inhottavaksi, jos menojani ja viestejäni muille alettaisiin tavallasi kytätä sekä tekojani epäillä. Maailmassa on seitsemän miljardia ihmistä ja n puolet kumpaakin sukupuolta, mutta että siitä yhdestäkö pitäisi olla mustasukkainen. En viitsisi, sillä jos kaverini jättää tai pettää, niin ei muuta kuin valitsemaan uusi, valinnan varaa on. Lähinnä tarkoitan sitä, että jos et itse petä ja asiasi on kunnossa muutenkin, niin se komennusmies tai nainen pitää sinusta kiinni, jos niin on tarkoitettu. Muutoin kannattaa antaa kaverin mennä menojaan. Lopettakaa kyttääminen ja pitäkää oma sielu puhtaana, niin sen kanssa on paljon parempi elää ja löytää se oikea jota ei tarvitse kytätä.

Vierailija
27/53 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviomies sai yhdeltä työkaverinaiselta tuommosia viestejä.

kerrankin luki että "tulisit ny" siis ku joku iltapalaveri ja mies ei mennyt sinne...

Ja en edes tiedä olisko ollu oikea palaveri vai mikä.

Mies kuitenkin kärähti myöhemmin pettämisestä,ei tämän viestijänaisen kanssa,vaan toisen..

Mutta mietin pettikö tuonkin kanssa..

Vierailija
28/53 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kotiäiti, joten se siitä, että olisi liikaa aikaa miettiä. Päinvastoin, miehen työmatkojen aikana olen täystyöllistetty lasten ja omien töiden ja harrastusten parissa.

Käyn siis normisti töissä 5 päivää viikossa, urheilen, huolehdin itsestäni, meillä on lapsia jne. En vain istu kotona miettimässä tällaisia.

Mieheni on ollut parissa aikaisemmassa työssään työmatkoilla. En ole kysellut perään. Esim silloin matkustanut naispuolisen työkaverin kanssa kahden. En tiedä mikä tuossa viestissä herätti kysymyksiä. Näin vaan kävi.

Ja kyseinen nainen voisi olla samassa maassa, samassa kaupungissa ja samassa hotellissa muissa työkuvioissa. Mutta ei osallistu tiistain ohjelmaan. Ja on siis muusta maasta tulossa, ei Suomesta.

Mieheni aiemmista puheista käsitin, että kokousporukka tulee keskiviikkona paikalle ja että mieheni osallistuu koulutukseen, jossa on paikalla ihmisiä, jotka muutenkin asuvat ko. kaupungissa ja ovat työssä siellä, siis paikallisia työntekijöitä. Tämä nainen on eri tehtävissä ja eri maasta ja liittyy seuraavien päivien ohjelmaan työnsä puolesta. Minulle siis tuli yllätyksenä, että tapaavat tiistaina kun en nähnyt syytä, että olisi edes samassa maassa ennen keskiviikkoa. Tai vaikka olisi niin miksi nähdä?

Ja ihan suoraan kysyin mieheltäni ja reaktio oli se, ettei tiedä mitään mistään. Menee vain paikalle ja mistä hän tietää ketä siellä on... Lisäksi suuttui kysymyksistäni. Väitti, että tuo ei ole mikään henkilökohtainen viesti vaan sellainen "nähdään" -tyyppinen ja vahingossa mainittu väärä päivä.

Ja tarviiko olla mustasukkainen... En tiedä. Joskus vaan tulee tällaisia tilanteita eteen sattumalta ja tämä nyt sattui olemaan paikka missä voi keskustella muiden kanssa. En viitsi tuttujeni kanssa puhua. Voihan olla, että olen väärässä tuntemusteni kanssa.

Sehän olisi vain hyvä juttu.

Ja en ole itse pettänyt enkä ole sen tyyppinen, että se kiinnostaisi. Sanotaan näin, että mieheni sanat/käytös viime aikoina muiden riitojen aikana on ollut erikoisen ilkeää. Vaikka pitkässä suhteessa tulee huonoja ja hyviä hetkiä vuorotellen, niin en ole tainnut päästä niistä viimeisistä huonoista yli.

Ap

Vierailija
29/53 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan tapaavansa miehen tiistaina, vai olisiko erehtynyt paivasta?

Vierailija
30/53 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukenut viestejä tai kysellyt mitään. Nyt vain tulin seikkailleekseni mieheni puhelimen viesteissä. Ja yhdessä ollaan oltu yli 15 v. Ei ole ollut yleensä mitään tarvetta salailla tekemisiä, viesteja tms, saati sitten lueskella niitä, mutta satuin nyt vaan tällä kertaa lukemaan.

Ap

ihan selvästi kyttäät

Vierailija
31/53 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen lipsauttanut vahingossa "vaaran" paivan, nyt mies yrittaa peitella jalkia ja esittaa tietamatonta.

Vierailija
32/53 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alitajunnassasi jo huomannut jotain outoa miehen käytöksessä, ja tämä viesti iski siksi silmääsi. En tiedä, onko tämä juuri se nainen, jonka kanssa miehesi pettää sinua, mutta jotain salattavaa hänellä on, jos kerran on suuttunut epäilyksistäsi. Oma mieheni nauroi, kun kerran epäilin häntä eräästä jutusta. Ei suuttunut vaan ihmetteli, että olenko tosissani...

Vierailija
33/53 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa viestissä ei ole mitään, mistä ap:n tarvitsee hermostua. Se on suora käännös business-englannin fraasista "I look forward to meeting you.". Englanniksi niin kuuluu kirjoittaa, kun tietää tapaavansa työtuttavan lähitulevaisuudessa. Tällaiset perinteiseen suomalaiseen ilmaisuun sopimattomat sanonnat hiipivät vähitellen työelämän kieleen, eikä kirjoittaja edes huomaa käyttävänsä niitä. Ihan oikeasti siinä ei ole mitään henkilökohtaista merkitystä. Aivan sama kuin toivottaisi hyvää joulua.

Vierailija
34/53 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa viestissä ei ole mitään, mistä ap:n tarvitsee hermostua. Se on suora käännös business-englannin fraasista "I look forward to meeting you.". Englanniksi niin kuuluu kirjoittaa, kun tietää tapaavansa työtuttavan lähitulevaisuudessa. Tällaiset perinteiseen suomalaiseen ilmaisuun sopimattomat sanonnat hiipivät vähitellen työelämän kieleen, eikä kirjoittaja edes huomaa käyttävänsä niitä. Ihan oikeasti siinä ei ole mitään henkilökohtaista merkitystä. Aivan sama kuin toivottaisi hyvää joulua.

Vierailija
35/53 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, jos matkustaa ulkomailta ja virallinen ohjelma alkaa keskiviikkona, niin luultavasti saapuu paikkakunnalle tiistaina, tietenkin.

Itse olen miesvaltaisella alalla, jossa teen työmatkoja, kokoustelen ja illastelen miesten kanssa työni puolesta. Jotkut on jo ystäviä, osa kavereita, osa tuttuja ja uusiin tutustutaan.

Käytän paljonkin tuon tyylisiä viestejä ja maileja, en näe niissä mitään pahaa. Myönnän, on kivaa olla miesten keskuudessa ja saada ehkä vähän ylimääräistä huomiota viehättävänä naisena, mutta tuollaiset viestit ovat ihan normaalia kanssakäymistä eri yhteistyökumppaneiden välillä, jos on tullut jo vähänkin tutuksi.

Jos tuo todellakin on ainut syys epäillä pettämistä, niin anna olla. :)

Vierailija
36/53 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestäsi laittamaan viesti naiselle sinun mielenrauhasi takia. Että tarkotitko keskiviikkoa vai oliko sinulla suunnitelmia jo tiistaille? tjs. Tai laita itse joku kysyvä viesti miehesi puhelimesta. sittenhän ei jää epäselvyyttä.

Tämä varmasti jättää muuten sinuun epävarmuuden eikä asia unohdu vaan heikentää suhteen laatua.

Vierailija
37/53 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai laita itse joku kysyvä viesti miehesi puhelimesta. sittenhän ei jää epäselvyyttä.

Tämä varmasti jättää muuten sinuun epävarmuuden eikä asia unohdu vaan heikentää suhteen laatua.

toisena ihmisenä esiityminen heikentää myös suhteen laatua..

Ei hyvä jumala että täällä on vainoharhasta porukkaa.. ;-DDDD

Vierailija
38/53 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (nainen) lähettelen usein työkavereilleni (miehille) tuommoisia viestejä.

Kiitän saamistani tiedoista ja saatan varmistaa sen milloin pääsen keskustelemaan kasvotusten seuraavan kerran. Saatan laittaa viestiini hymiönkin jos olen ko. tietoa pitkään etsinyt tai joku ehtii tiedottaa ennen kuin olen edes kysynyt asiasta.

Aika rajua jos semmionen aiheuttaa perheissä mustasukkaisuuskohtauksia.

Vierailija
39/53 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen juttu on se, että meillä ainakin usein mennään koulutuksiin tai kokouksiin Euroopan pääkonttorille, jossa pörrää sitten kollegoja useista maista. Tauoilla sitten hoidetaan muita yhteisiä asioita näiden kanssa - ja käydään pikaisesti tapaamassa muita pääkonttorilla majaansa pitäviä yhteyshenkilöitä.

Illalla kaikki matkustavat ovat samassa hotellissa (jonka kanssa firmalla on sopimus) ja täällä sitten käydään yhdessä porukalla syömässä ja nautitaan hotellin pubissa muutamat drinksut ja parannetaan maailmaa (=lätistään työasioista).

Siinä se, ihan viaton työhön liittyvä viesti.

Vierailija
40/53 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen hoitaa miesten jutut eli työssäkäynti ja keskity sinä kodinhoitoon. Ylireagoit ihan turhaan.

Mieti asiaa näin päin - jos et tietäisi/olettaisi viestittelijän sukupuolta tai pitäisit häntä miehenä, olisitko lainkaan huolissasi?