Salatun rakkauden uusin käänne: Mikko on sika!
No niin. Uusimmassa postauksessaan Candy ilmoittaa Mikon olevan kaikkien muiden miesten tavoin sika. Eikös joku tällaista mullistavaa käännettä jo ennustanutkin...
Onnellisesti alkanut yhteinen ilta piti sisällään ruoanlaittoa, leffaa, saunomista, alastomina lumikieriskelyä ja trivial pursuitin pelaamista, ja päättyi katkeraan riitaan, jonka aikana Mikko sujuvasti poistui Candyn luota. "Hieno mies jätti mut nyt sit yksin..."
Hohhoijakkaa. Nyt Candy on kirjoituksensa mukaan juonut isänsä viinaksia ja suunnittelee kaverinsa luo menemistä, iltahan on vasta nuori...
Kommentit (27)
Joo. Kirjoittaja on näköjään tullut toisiin aatoksiin ja poistanut yöllisen "All men are pigs" -päivityksensä megaluokan v*tutuksestaan ja isänsä kallisarvoisten viinasten nauttimisesta.
Mulla meni ilta Mikon kanssa siihen asti hyvin, ennenku alettiin riitelemään. Sen piti jäädä meille yöks, mut eipä sit jäänykkään.
Tehtiin ruokaa, katottiin yks leffa, käytiin saunassa ja kierittiin alasti lumihangessa. Pelattiin trivial pursuitia ja Mikko yritti huijata mua siinä ja heitin sitä juustonaksulla naamaan. Ihan sama vaikka "Mikko" nyt mut ja ittensä tunnistaiskin, ei kiinnosta vittuakaan!
Ja tosiaan, ei meidän riita lähteny pelistä ja juustonaksista ´vaan ihan toisista jutuista.Hieno mies jätti mut nyt sit yksin himaan ku porukat on siellä jossain perseenreiässä. Mä tasta taidanki lähtee yhen kaverin luokse hengailee hyvään seuraan, iltahan on vielä vasta nuori :))
Perheellinen mies, joka paneskelee teiniä, on sika??
Miksei menisi? Jos on pillua tarjottimella vanhempien ollessa varmasti poissa?
Kuka kiimainen perheenisä jättäisi tuollaisen tilaisuuden käyttämättä?! :O
Näköjään kiimaisen perheenisän toiveet ei tänäiltana toteutuneetkaan. Ilmeisesti leffa ja lautapelin pelailu+juustosnacksien heittely ei vastanneet +30-vuotiaan miehen käsitystä onnistuneesta lauantai-illasta... Wonder why?
Viimeistään tän päivityksen jälkeen viimeinenkin toive blogin totuudellisuudesta katosi taivaan tuuliin. Kirjoittaja elää jotakin epämääräistä teinifantasiaa ja käyttää blogia fooruminaan.
Anna mä arvaan: huomenna Candy potee syvää morkkista ja joko a)Mikko lepyttelee Candya nalleilla ja suklaalla tai b)Candy on muka yön aikana tehnyt tunnustuksia kaverilleen, lähetellyt känniavautumisviestejä Mikolle/Mikon vaimolle tms...
Jaa-a, kyllä minä pelasin poikaystävän kanssa paljonkin Triviaalia ja söimme herkkuja lauantaisin, kun olin 30+, juuri eronnut ja hullun rakastunut uuteen mieheen, joka oli vieläpä minua vanhempi! Meillä molemmilla oli olemassa jopa jo lapsia, jotka olivat toisilla huoltajillaan.
En ymmärrä mitä epätodellista tuossa illan kuvauksessa on! Raastuneet ihmiset jaksavat viettää aikaa toistensa kanssa ja hupsutella.
Lisäksi nuoren lihan odottelu kiimaisena pelilaudan äärellä voi olla yhtä kiihiottavaa kuin itse akti.
mutta Mikko on Candyn kanssa vain saadakseen seksiä. Jos olisi oikeasti rakastunut tyttöön, olisi vaimo jäänyt jo aikoja sitten.
Ja muuten, 30-vuotiaalla naisella EI ole poikaystävää vaan miesystävä. Ellei sitten kyseessä ole max 20-vuotias nuori kolli.
Mutta juustonaksujen heittely nayttaakin jatkuvan.
Anna mä arvaan: huomenna Candy potee syvää morkkista ja joko a)Mikko lepyttelee Candya nalleilla ja suklaalla tai b)Candy on muka yön aikana tehnyt tunnustuksia kaverilleen, lähetellyt känniavautumisviestejä Mikolle/Mikon vaimolle tms...
Näköjään nyt menossa arvaamasi morkkis ja krapulavaihe. Tosin kirjoittaja kirjoittaa kyllä jo odottavansa Mikon anteeksipyyntöä, eli suklaat ja nallet on vuorossa seuraavaksi, todnäk. huomenna...
"Nyt kärsin eilisen vihanlievittämisen seuraukset, eli krapulan. Isin viinakaapille sortuminen oli kyllä todella huono idea, mutta niistähän mä oon tehty. Impulsiivisuudesta ja huonoista ideoista. Ei mikään maailmas paras yhdistelmä."
Katkesi hakasulkuun tietty. Poistettu hakaset sydämistä.
All men are pigs
Ei vitunvitunvittu!! Megaluokan suureen vitutukseen auttaa aina porukoiden viinakaappi. Hups, sori iskä ja sun kallisarvoiset viinakset333
Mulla meni ilta Mikon kanssa siihen asti hyvin, ennenku alettiin riitelemään. Sen piti jäädä meille yöks, mut eipä sit jäänykkään.
Tehtiin ruokaa, katottiin yks leffa, käytiin saunassa ja kierittiin alasti lumihangessa. Pelattiin trivial pursuitia ja Mikko yritti huijata mua siinä ja heitin sitä juustonaksulla naamaan. Ihan sama vaikka "Mikko" nyt mut ja ittensä tunnistaiskin, ei kiinnosta vittuakaan!!
Ja tosiaan, ei meidän riita lähteny pelistä ja juustonaksista ´vaan ihan toisista jutuista.
Hieno mies jätti mut nyt sit yksin himaan ku porukat on siellä jossain perseenreiässä. Mä tästä taidanki lähtee yhen kaverin luokse hengailee hyvään seuraan,iltahan on vielä vasta nuori :))
Ihanat illanjatkot kaikille ja palaillaan....JOS palaillaan3
PS: Pitäiskö ryhtyy lesboks? Onks ketään halukkaita?;))"
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:RJnmPdgN6VgJ:salat…