Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatun rakkauden uusin käänne: Mikko on sika!

Vierailija
15.01.2012 |

No niin. Uusimmassa postauksessaan Candy ilmoittaa Mikon olevan kaikkien muiden miesten tavoin sika. Eikös joku tällaista mullistavaa käännettä jo ennustanutkin...

Onnellisesti alkanut yhteinen ilta piti sisällään ruoanlaittoa, leffaa, saunomista, alastomina lumikieriskelyä ja trivial pursuitin pelaamista, ja päättyi katkeraan riitaan, jonka aikana Mikko sujuvasti poistui Candyn luota. "Hieno mies jätti mut nyt sit yksin..."

Hohhoijakkaa. Nyt Candy on kirjoituksensa mukaan juonut isänsä viinaksia ja suunnittelee kaverinsa luo menemistä, iltahan on vasta nuori...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt hehkuuttaa että olivat Red Hot Chili Pepperssin keikalla ja puhuu "terdestä" vähän kun googlaaa niin saa tietoonsa että kyseinen yhtye esiintyi 1.8 tampereella :)

Vierailija
2/27 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika elähtanut, ikäistään vanhemman oloinen olemus pitää 17v:llä olla, jos Tampereen terdeillä viinaa tarjoillaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candy haluaa hämätä niitä, joiden mukaan asuu tampereella, että muka pystyy käymään vapaasti Mikon kanssa terdellä, kun on MUKA vieras paikkakunta kaukana kotoa, säälittävä yritys;)

Vierailija
4/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinitytön vanhempien kotiin.

No niin. Uusimmassa postauksessaan Candy ilmoittaa Mikon olevan kaikkien muiden miesten tavoin sika. Eikös joku tällaista mullistavaa käännettä jo ennustanutkin... Onnellisesti alkanut yhteinen ilta piti sisällään ruoanlaittoa, leffaa, saunomista, alastomina lumikieriskelyä ja trivial pursuitin pelaamista, ja päättyi katkeraan riitaan, jonka aikana Mikko sujuvasti poistui Candyn luota. "Hieno mies jätti mut nyt sit yksin..." Hohhoijakkaa. Nyt Candy on kirjoituksensa mukaan juonut isänsä viinaksia ja suunnittelee kaverinsa luo menemistä, iltahan on vasta nuori...

Vierailija
5/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pillua tarjottimella vanhempien ollessa varmasti poissa?

Kuka kiimainen perheenisä jättäisi tuollaisen tilaisuuden käyttämättä?! :O

Vierailija
6/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei menisi? Jos on pillua tarjottimella vanhempien ollessa varmasti poissa?

Näköjään kiimaisen perheenisän toiveet ei tänäiltana toteutuneetkaan. Ilmeisesti leffa ja lautapelin pelailu+juustosnacksien heittely ei vastanneet +30-vuotiaan miehen käsitystä onnistuneesta lauantai-illasta... Wonder why?

Viimeistään tän päivityksen jälkeen viimeinenkin toive blogin totuudellisuudesta katosi taivaan tuuliin. Kirjoittaja elää jotakin epämääräistä teinifantasiaa ja käyttää blogia fooruminaan.

Anna mä arvaan: huomenna Candy potee syvää morkkista ja joko a)Mikko lepyttelee Candya nalleilla ja suklaalla tai b)Candy on muka yön aikana tehnyt tunnustuksia kaverilleen, lähetellyt känniavautumisviestejä Mikolle/Mikon vaimolle tms...

Vierailija
7/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon poissa kotoa.. missä helkutissa voi olla jokaviikonlopun??

Vierailija
8/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon poissa kotoa.. missä helkutissa voi olla jokaviikonlopun??

mun vanhemmat oli_joka_viikonloppu mökillä. Itse kaupungissa kotona.

Vierailija
9/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä muuta ole edes odotettu!

Vierailija
10/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minun mies oli teini, vanhempansa oli aina viikonloput reissussa.

Mietin sitä että oisko Mikon ja Candyn riita tullut just siitä että Candy halusi vain pelailla pelejä ja katsella leffaa ja Mikon mielessä oli jotain ihan muuta (=seksi). Candy voi muuta väittää, mutta jotkut blogin kommentit on varmasti jääneet kaivelemaan ja tuntee epävarmuutta siitä miksi Mikko loppujen lopuksi on hänen kanssaan.

Olen myös pohdiskellut että Mikon täytyy olla suht varakas mies pystyäkseen noin paljon reissaamaan ja maksamaan vielä Candynkin reissut ja lahjat. Ja vielä niin ettei vaimo ala ihmettelemään rahanmenoa. Esim. se hotelliviikonloppu, siinä on palanut useampi sata euroa. Minä ja mies ollaan hyvä tuloisia, mutta kyllä mä silti huomaisin jos joka kuukausi alkaisi häviämään satoja euroja jonnekin.

Vierailija
12/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään kiimaisen perheenisän toiveet ei tänäiltana toteutuneetkaan. Ilmeisesti leffa ja lautapelin pelailu+juustosnacksien heittely ei vastanneet +30-vuotiaan miehen käsitystä onnistuneesta lauantai-illasta... Wonder why?

Viimeistään tän päivityksen jälkeen viimeinenkin toive blogin totuudellisuudesta katosi taivaan tuuliin. Kirjoittaja elää jotakin epämääräistä teinifantasiaa ja käyttää blogia fooruminaan.

Anna mä arvaan: huomenna Candy potee syvää morkkista ja joko a)Mikko lepyttelee Candya nalleilla ja suklaalla tai b)Candy on muka yön aikana tehnyt tunnustuksia kaverilleen, lähetellyt känniavautumisviestejä Mikolle/Mikon vaimolle tms...

Jaa-a, kyllä minä pelasin poikaystävän kanssa paljonkin Triviaalia ja söimme herkkuja lauantaisin, kun olin 30+, juuri eronnut ja hullun rakastunut uuteen mieheen, joka oli vieläpä minua vanhempi! Meillä molemmilla oli olemassa jopa jo lapsia, jotka olivat toisilla huoltajillaan.

En ymmärrä mitä epätodellista tuossa illan kuvauksessa on! Raastuneet ihmiset jaksavat viettää aikaa toistensa kanssa ja hupsutella.

Lisäksi nuoren lihan odottelu kiimaisena pelilaudan äärellä voi olla yhtä kiihiottavaa kuin itse akti.

Vierailija
13/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, kyllä minä pelasin poikaystävän kanssa paljonkin Triviaalia ja söimme herkkuja lauantaisin, kun olin 30+, juuri eronnut ja hullun rakastunut uuteen mieheen, joka oli vieläpä minua vanhempi! Meillä molemmilla oli olemassa jopa jo lapsia, jotka olivat toisilla huoltajillaan.

En ymmärrä mitä epätodellista tuossa illan kuvauksessa on! Raastuneet ihmiset jaksavat viettää aikaa toistensa kanssa ja hupsutella.

Eiköhän se Mikko pelaisi sen oman vaimonsa kanssa mikäli tahtoisi pelkällä lautapelillä iltaansa piristää. Kyllä se on tiedetty jo alusta alkaen, minkä perässä Mikko tuon pikkutytön vanhempien luona olisi käynyt.

Ihmettelen totisesti missä lie korvessa tää Candy vanhempineen oikein majailee jos kukaan naapuri ei esim. rekisteröi naapurin tontilla alasti kieriskelevää alaikäistä naapurin tyttöä ja vanhaa miestä?

Taisipa bloggaaja kyllästyä itsekin omiin valheisiinsa ja laittoi pillit pussiin. Helpompi kai tällä tavalla feidata, kertoa mieluummin Mikon olevan sika kuin paljastaa, että muuten, by the way, tää kaikki on ollut puhdasta valhetta alusta alkaen.

Vierailija
14/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyppiä tosi pahasti kun pitää keksiä, mitä siellä muka olisi kirjoitettu :D

Vierailija
15/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pihalla.

Vierailija
16/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuo öinen kirjoitus oli poistettu. Alkoikohan pelottaa, että Mikko tunnistaa itsensä tuosta juustonaksujen heittelystä..?

Vierailija
18/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks toi ihan niinku oikeiden ihmisten elämästä

vaiko keksitty stoori?

Vierailija
19/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä yölläkään mitään ollut ;)

Vierailija
20/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"All men are pigs

Ei vitunvitunvittu!! Megaluokan suureen vitutukseen auttaa aina porukoiden viinakaappi. Hups, sori iskä ja sun kallisarvoiset viinakset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi