Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä ja mies mekko-ostoksilla :(

Vierailija
15.01.2012 |

Tarkennus: minä olin ostamassa mekkoa ja mies oli vain seuralaisena, hän ei ostanut itselleen mekkoa.

Peilailin itseäni sovituskopissa. Mies kommentoi sanomalla, että naapurin nainen käyttää samanlaisia, eikä hänkään näytä mitenkään pahalta niissä, vaikka hänellä on iso maha ja leveä perse.

Tuntuipa hiton kivalta:( Olen siis isomahainen ja leveäperseinen, mutta se ei pahasti haittaa. Tulin sanoneeksi jossain vaiheessa, että minulla oli ennen yhtä kapea vyötärö kuin mallinukella. Siihen mies, että hän katseli sitä usein silloin.

Itsetunto on nyt tosi korkealla. Olen lihonut koosta 36 kokoon 38(-40). Ostamani mekko oli tosin kokoa S. Olin juuri tullut sinuiksi vartaloni kanssa, enkä häpeillyt kilojani esim. sängyssä, ja nyt mies muistutti minua lihomisestani. Lähtölukemissa olen taas.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä vastaukset olisivat täynnä kirosanoja ja solvauksia ja kehnon lukutaidon osoituksia. Yöaikaan vastaukset ovat analyyttisia, empaattisia, maltillisia oikeita keskustelun osia.

Alkuperäinen asia vaivaa mieltäni edelleen, mutta keskustelu on ollut mukavaa.

ap

Vierailija
42/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tai olla olemattakin tämmönen homma:

42 oli oikeessa. Me ukot ei aina ujostuksissamme osata asiaa sanoa oikein, luullaan että pitäs osata hienosti kierrellä.

Jos tarkoittikin miehes että paremmin tää sulle sopii ku naapurin leväperälle! Ja sanokin mielessään että naapurissa o samanlainen kolttu, mut sillä misulla onkin leveä perä. Ja sitten kieli muljautti muotoon että kaikilla on leveet jotka tämmöstä pittääpi!

Nyt ota huumorilla ettei mee hyvin alkanut yö pilalle! Ja savolaisen puhuessa vastuu o vain sinulla itelläs. Myös kirjottaessa.

Ja muista että se perän leveys seksikkyyteen liittyy, sitähän me kaikki ainakin itessämme ja naapurin tyttäressä vahdataan, ni säähän voit ukolle sanoo että onkos se orkkus huonontunu mun viimesten lisäkilojen myötä jotenkin? Veikkaan että ei ole.

Arska Vaan = analyysiArska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä minusta tuntui/tuntuu ja kysyn, mitä hän halusi minulle viestiä?

ap

Vierailija
44/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hän näkee että näinkin mitättömästä asiasta voi keskustella tuntikausia.

Vierailija
45/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto ei ole minusta mitätön asia, mutta sitä ei ymmärrä se, jolla ei ole ongelmaa.

ap

niin hän näkee että näinkin mitättömästä asiasta voi keskustella tuntikausia.

Vierailija
46/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ OLE LÄSKI! LAIHDUTA!

Vierailija
47/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-kokoon mahtuva daami kyseessä. jos sun mielestä on läski ni taidat tykätä vaan anorektikoista vai katteletko alaikäsiä?

Kyl toi sun ratkasu osoittaa kypsymättömyyttä ja kokemattomuutta ihmismielen haavoittuvaisuuden havainnoinnista.

Mielenrauhaa kaikille.

Arska Vaan

Vierailija
48/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeuksia kun ei voi hyväksyä ulkonäön muutoksia...

Vierailija
49/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein ymmärrä tällaista valitusta.

Vierailija
50/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole sinut itsesi kanssaja otat itseesi kaikista muiden sanomisista. tiedän, koska mulla oli sama ongelma. imetyksen jälkeen rinnat rupsahtivat aika pahasti. mieskin kommentoi niitä ikävästi. kestihän se aika kauan päästä niistä kommenteista yli, mutta päätin silti, että silikoneja en hanki, vaan olen sinut ja tyytyväinen itseeni ja vartalooni tällaisena. rakasta ja arvosta itseäsi.

Vierailija
51/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kielenkäytössäni "ei näytä pahalta" tarkoittaa että näyttää hyvältä. Ja se että sanoo naapurin rouvan olevan leveäperäinen, ei tarkoita että oma vaimo olisi.

Minusta miehen sanat voisi sanoa toisin sanoin näin: Tuo mekko näyttää päälläsi kivalta. Olen huomannut että naapurin rouvakin käyttää tuollaisia mekkoja ja ne näyttävät hänen päälläänkin mukavilta, vaikka on ihan eri mallinen kuin sinä. Sinä olet paljon hoikempi.

Vierailija
52/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa tuollainen :( Eipä mies tainnut oikein ajatella mitä suustaan päästi. Kannattaa sanoa miehelle siitä.

Itse olin mieheni kanssa kaksin ostoksilla eilen ja meillä oli aivan ihanaa. Ostoksiakin tuli tehtyä vaikkei oikein mitään kivaa löytynytkään. Käytiin lounaalla seisovassapöydässä ja kakkukahvilla

Vierailija
53/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto lihottaa naisia, avioero miehiä.

Tennesseen yliopiston tutkimuksen mukaan avioliitto on onnellisempi jos vaimo on miestä sutjakammassa kunnossa. Tutkimuksen mukaan itsensä suhteen viehättävämmäksi osapuoleksi tunteva vaimo lisää molempien puolisoiden tyytyväisyyttä.

Kun aiemmin mainitsin tuon does my bum look big-jutun niin ei siihen kertakaikkiaan voi sanoa että "juu, ihan kauhea perse". Silloin voi tosiaan tulla käsilaukusta.

Vierailija
54/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, mutta jotkut vaatteet eivät vain sovi vartalolleni. Näenhän itsekin peilistä, että jossakin mekossa näytän kuin olisin raskaana. Valitsen siis itse mekon, joka sopii minun vartalolleni ja mies tyytyköön siihen. Miettikää nyt oikeesti, kannattako mieheltä kysyä, että näyttääkö takapuoleni isoilta joissakin housuissa. Jos hän on rehellinen ja sanoo, että näyttää, perheriitahan siitä syntyy. Jos taas sanoo, että ei näytä (vaikka oikeesti näyttää), tulee ostettua vääränlaiset housut. Katsokaa itse peilistä ja tehkää päätös sillä perusteella.

Vierailija
55/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jotenkin iso? Enpä usko. Kyse on enemmän sun itseluottamuksestasi tai sitten miehesi on aika onneton pelle. M=medium