Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä ja mies mekko-ostoksilla :(

Vierailija
15.01.2012 |

Tarkennus: minä olin ostamassa mekkoa ja mies oli vain seuralaisena, hän ei ostanut itselleen mekkoa.

Peilailin itseäni sovituskopissa. Mies kommentoi sanomalla, että naapurin nainen käyttää samanlaisia, eikä hänkään näytä mitenkään pahalta niissä, vaikka hänellä on iso maha ja leveä perse.

Tuntuipa hiton kivalta:( Olen siis isomahainen ja leveäperseinen, mutta se ei pahasti haittaa. Tulin sanoneeksi jossain vaiheessa, että minulla oli ennen yhtä kapea vyötärö kuin mallinukella. Siihen mies, että hän katseli sitä usein silloin.

Itsetunto on nyt tosi korkealla. Olen lihonut koosta 36 kokoon 38(-40). Ostamani mekko oli tosin kokoa S. Olin juuri tullut sinuiksi vartaloni kanssa, enkä häpeillyt kilojani esim. sängyssä, ja nyt mies muistutti minua lihomisestani. Lähtölukemissa olen taas.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen itsetuntoa kehiin.

Mahtaa sn miehelläs olla vaikeaa sun kanssa.

Vierailija
2/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ymmärsin. Miten muutenkaan tuon voi ymmärtää? Ei mitenkään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän s -kokoisia vaatteita ja silti olen ihan kauhea läski, leveä perä ja läski maha. Tuntuu tosi pahalta kun mies sanoo, ettei uskoisi samaksi ihmiseksi johon ihastui ja että, juuri koon takia ihastui:(

Vierailija
4/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomautella painostani? Itsetunnostahan tässä on kyse ja sen hauraan itsetuntoni mies murensi. Paino-ongelmista kärsineelle ei kannata huomautella painosta ja kuvitella, että ei yhtään haittaa. Miehenikin sanoi, että ei pidä sitten sanoa yhtään mitään. Eli hänellä ei ole muuta sanottavaa :(

ap

Pikkasen itsetuntoa kehiin. Mahtaa sn miehelläs olla vaikeaa sun kanssa.

Vierailija
5/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai laihduttakaa.

Vierailija
6/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla kerran on oikeasti iso maha ja takapuoli, niin mitä sen miehen sitten pitäisi sanoa? Ja jos vyötärösi on kadonnut, ja mies piti siitä kun sinulla sellainen oli, niin pitäisikö sen nyt sitten valehdella? Kun mies ei kuitenkaan tunnu tahallaan sinua loukkaavan, sanoo vain miten asiat ovat. Ja minulla itselläni on siis samanlainen mies. Et ilmeisesti kuitenkaan ole sinut oman vartalosi kanssa?

Vierailija
7/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitkähän mahtavat olla mittasi, niistä voisi päätellä jotain, että onko miehellä mitään syytä "läskittelyyn". Kokonumerot nyt jotain suuntaa antavat (normaalipainostahan tuo 38 lähinnä kertoisi), mutta mitat ehkä enemmän.

Vierailija
8/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla kerran on oikeasti iso maha ja takapuoli, niin mitä sen miehen sitten pitäisi sanoa? Ja jos vyötärösi on kadonnut, ja mies piti siitä kun sinulla sellainen oli, niin pitäisikö sen nyt sitten valehdella? Kun mies ei kuitenkaan tunnu tahallaan sinua loukkaavan, sanoo vain miten asiat ovat. Ja minulla itselläni on siis samanlainen mies. Et ilmeisesti kuitenkaan ole sinut oman vartalosi kanssa?

ja mies tietää sen hyvin. Siksi hän voisikin olla hienotunteinen ja olla muistuttamasta siitä. Miksi asia pitää ottaa esille? Minä halusin nätin mekon, en kuulla olevani läski. Miksi joidenkin mielestä on ok huomautella kauneuvirheistä? Ei niiden olemassaolo siihen oikeuta. Sehän nyt outoa olisi, että hän kommentoisi paino-ongelmasta, jota ei minulla olisi.

ap

Vierailija
9/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

no mitkähän mahtavat olla mittasi, niistä voisi päätellä jotain, että onko miehellä mitään syytä "läskittelyyn". Kokonumerot nyt jotain suuntaa antavat (normaalipainostahan tuo 38 lähinnä kertoisi), mutta mitat ehkä enemmän.

Vierailija
10/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap itse sanoi, että hänellä on nykyisin iso maha ja perse. Kai se mieskin sen näkee? Mitä siis haluaisit miehesi suusta kuulla lihomisen suhteen? Tuo mitä mies sanoi kuulostaa enemmän sellaiselta lipsahdukselta, mikä kuulostaa ap:sta pahalta, koska se on totta. Siis ettei mies tarkoituksella yrittänyt loukata. Lihominen on kuitenkin siitä hyvä "vika", että sille voi tehdä jotain, toisin kuin esim. liian pienille tisseille, ja mulla se ulkonäöstä huomauttelun raja onkin siinä, että jos minussa miehen mielestä on jotain perustavaa laatua oleva vika, jolle en itse voi mitään (vaikka haluaisin) niin en ala sellaisen miehen kanssa edes olemaan. Sen sijaan jos lihon esim. 10 kg niin en oleta, ettei mies sitä tajua tai etteikö hän voisi pitää minua vähän vähemmän viehättävänä sen takia.

Vierailija
11/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noissa mitoissa sulla olisi läski maha ja leveä perse? Jos vaatekokokin on 38.

Vierailija
12/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies tietää sen hyvin. Siksi hän voisikin olla hienotunteinen ja olla muistuttamasta siitä. Miksi asia pitää ottaa esille? Minä halusin nätin mekon, en kuulla olevani läski. Miksi joidenkin mielestä on ok huomautella kauneuvirheistä? Ei niiden olemassaolo siihen oikeuta. Sehän nyt outoa olisi, että hän kommentoisi paino-ongelmasta, jota ei minulla olisi.

ap

no ei tietenkään ole oikein varsinaisesti huomautella toisen ulkonäöstä, tuo mitä miehesi sanoi kuulostaa vaan lähinnä siltä, että se yritti kertoa, että mekko on nätti. Sille vain tuli siitä mieleen se naapurin nainen, jolla on myös paino-ongelmaa. Siis jotenkin tyypillistä miehen puhetta. Eri juttu, jos mies olisi sanonut, että oot hirveä läski, on sellaisiakin miehiä tietysti.

Vierailija
13/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

No huhhuh sitä miestäsi.

Tokihan sinä nyt painat enemmän kuin se 160cm pitkä tytteli, mutta onhan sinulla nyt huomattavasti enemmän pituuttakin sitten. Ja pituuteen nähden tuo painohan nyt on sopiva.

Jätähän ne ukkosi puheet omaan arvoonsa, et sinä nyt mikään "läski" voi millään olla.

Vierailija
14/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole entisissä mitoissani ja olin juuri sen hyväksynyt. Tuli uutena tietona, että miehelläni on tuollaisia ajatuksia.

ap

ap itse sanoi, että hänellä on nykyisin iso maha ja perse. Kai se mieskin sen näkee? Mitä siis haluaisit miehesi suusta kuulla lihomisen suhteen? Tuo mitä mies sanoi kuulostaa enemmän sellaiselta lipsahdukselta, mikä kuulostaa ap:sta pahalta, koska se on totta. Siis ettei mies tarkoituksella yrittänyt loukata. Lihominen on kuitenkin siitä hyvä "vika", että sille voi tehdä jotain, toisin kuin esim. liian pienille tisseille, ja mulla se ulkonäöstä huomauttelun raja onkin siinä, että jos minussa miehen mielestä on jotain perustavaa laatua oleva vika, jolle en itse voi mitään (vaikka haluaisin) niin en ala sellaisen miehen kanssa edes olemaan. Sen sijaan jos lihon esim. 10 kg niin en oleta, ettei mies sitä tajua tai etteikö hän voisi pitää minua vähän vähemmän viehättävänä sen takia.

Vierailija
15/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis olisihan se tietysti kiva, jos kumppani tykkäisi omasta ulkonäöstä vaikka se muuttuisi kuinka paljon, mutta luultavasti aika harvalla tällaista kumppania on. Sinulle tuli siis yllätyksenä, että miehesi on huomannut lihomisesi ja ilmeisesi piti enemmän siitä edellisestä versiosta? (sen vyötärökommentin suhteen). Eihän se mies sinua tuon takia ole kuitenkaan jättämässä.

Vierailija
16/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lihominen siis kuitenkaan miehellesi varmasti ole yhtä iso ongelma kuin sinulle, on vain pistänyt sen merkille ilmeisesti.

Vierailija
17/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että hän sanoo sen ääneen. Varsinkin nyt, kun olen ollut tosi kärsivällinen hänen työstressinsä kanssa ja tukenut häntä ja hellinyt häntä erityisesti.

ap

siis olisihan se tietysti kiva, jos kumppani tykkäisi omasta ulkonäöstä vaikka se muuttuisi kuinka paljon, mutta luultavasti aika harvalla tällaista kumppania on. Sinulle tuli siis yllätyksenä, että miehesi on huomannut lihomisesi ja ilmeisesi piti enemmän siitä edellisestä versiosta? (sen vyötärökommentin suhteen). Eihän se mies sinua tuon takia ole kuitenkaan jättämässä.

Vierailija
18/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen kuuluisaan does my bum look big in this- kysymykseen on vain yksi oikea vastaus mieheltä eli mitään rehellistä vastausta ei edes välttämättä haluta.

Vierailija
19/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suostunut rakastelemaan kuin pimeässä ja juuri olin siitä tunteesta vapautunut.

ap

se lihominen siis kuitenkaan miehellesi varmasti ole yhtä iso ongelma kuin sinulle, on vain pistänyt sen merkille ilmeisesti.

Vierailija
20/55 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että hän sanoo sen ääneen. Varsinkin nyt, kun olen ollut tosi kärsivällinen hänen työstressinsä kanssa ja tukenut häntä ja hellinyt häntä erityisesti.

ap

en mäkään hyväksy mitään ulkonäön haukkumista, mutta tosiaan tuo mitä mies sanoi ei minusta kuulosta siltä että hän olisi yrittänyt haukkua sinua, vaan perus miesten logiikalta. Ei se nyt tietysti kauniistikaan ollut sanottu. Kyllä toisen osapuolen ulkonäöllä kuitenkin varmasti suurimmissa osassa parisuhteissa on merkitystä, kyllähän silloinkin katsotaan ulkonäköä kun kumppania valitaan.